Si que renovaré el carnet perquè crec que de moment s'està treballant força bé per a fer un equip competitiu, perq m'ho puc permetre tot i considerar-ho una mica excessiu per una 2ª B, perquè m'agrada el Sabadell i considero que`em surt més a compte fer-me soci al comptar en que aniré (si puc) com a mínim a 15 partits dels 19 que es juguen a casa.
Els números no fallen. Comptant 4-5 partits que pel motiu que sigui no i pots anar (normalment acostumen a ser 1-2els q no he pogut venir, pero comptant que algun q altre pont fotaré el camp) això suma un mínim de 14 partits en els quals espero anar a la NCA.
- Si fent-me soci pago 165 € i sense fer-me'n gastaria 168 € (14 partits x 12 € com a mínim que costa l'entrada general), només així ja em surt més a compte fer-me soci.
Ja se que algun dia sempre podria anar-hi amb algun carnet que em deixessin pero que igualment si sense fer-me soci com a molt m'estalvio 20 € doncs prefereixo tenir el meu carnet pagat i ja no tenir que estar cada vegada amb els 12-15 eurets i cap a la NCA.
*Apart ja se que mai durem gaire però s'ha de comptar que algun q altre partit d Copa Federació a la NCA també veuré.