Enquesta

renovaras el carnet de socio

si renovare
41 (77.4%)
no renovare
6 (11.3%)
no soy socio pero me hare
4 (7.5%)
ya he renovado
2 (3.8%)
no era socio, y ya me he echo
0 (0%)

Total de vots: 48

Autor Tema: renovaras el carnet de socio  (Llegit 3882 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: renovaras el carnet de socio
« Respondre #20 el: 06 de Juliol de 2008, 13:57:57 pm »
Pero si ni siquiera me conoces, ¿cómo me vas a ver en Montjuïc? :o Y además, ¿de qué te quejas? Si me acabas de decir que vas a Tribuna en Montjuïc... Ya has estado más veces que yo.

:laugh: Estàs segur de que no et conec?  :laugh:

Em va semblar veure't en la zona on es posa la penya juvenil. I si, a vegades em donen entrades per a la piara perica. Quan arribo a casa, una desinfecció amb Zotal i una bona dutxa i ja està.

Però si dius que mai has estat en un partit allà, m'hauré confós.
« Darrera modificació: 06 de Juliol de 2008, 14:17:16 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #21 el: 06 de Juliol de 2008, 14:02:06 pm »
a ver es cuestion de lo que prefieras, yo aunque me dieran el carnet perico gratis no me haria socio, prefiero pagar el del sabadell por mucho que sea de 2ªB, a mi el espanyol no me dice nada nunca me lo a dicho y si me lo dieran gratis pues a lo mejor aprovechaba para ver al madrid o al barça en monjuic, siempre y cuando no coincidiera con el sabadell en casa, ya me regalaban un año una entrada y el viaje para ver un espanyol madrid, pero jugaba el sabadell-real sociedad B en la nca y dije que no  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 06 de Juliol de 2008, 17:51:32 pm »
Si que renovaré el carnet perquè crec que de moment s'està treballant força bé per a fer un equip competitiu, perq m'ho puc permetre tot i considerar-ho una mica excessiu per una 2ª B,  perquè m'agrada el Sabadell i considero que`em surt més a compte fer-me soci al comptar en que aniré (si puc) com a mínim a  15 partits dels 19 que es juguen a casa.

Els números no fallen. Comptant 4-5 partits que pel motiu que sigui no i pots anar (normalment acostumen a ser 1-2els q no he pogut venir, pero comptant que algun q altre pont fotaré el camp) això suma un mínim de 14 partits en els quals espero anar a la NCA.

- Si fent-me soci pago 165 € i sense fer-me'n gastaria 168 €  (14 partits x 12 € com a mínim que costa l'entrada general), només així ja em surt més a compte fer-me soci.
Ja se que algun dia sempre podria anar-hi amb algun carnet que em deixessin pero que igualment si sense fer-me soci com a molt m'estalvio 20 € doncs prefereixo tenir el meu carnet pagat i ja no tenir que estar cada vegada amb els 12-15  eurets i cap a la NCA.

*Apart ja se que mai durem gaire però s'ha de comptar que algun q altre partit d Copa Federació a la NCA també veuré.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #23 el: 11 de Juliol de 2008, 17:46:27 pm »
I tant que renovaré! igual que la meva dona! :D :scut :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #24 el: 11 de Juliol de 2008, 17:48:32 pm »
I tant que renovaré! igual que la meva dona! :D :scut :xin-xin
EEEEP!!! que no s'entengui malament això! em refereixo renovar el carnet, no de dona!!!!!!!!!jajajaja (ai si ella veu aquest post, em mata... :tongue3: :-X) ella també és sòcia i renovarà. :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #25 el: 11 de Juliol de 2008, 18:49:39 pm »
Jo també per descomptat :balla :balla
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #26 el: 11 de Juliol de 2008, 22:16:56 pm »
Yo esta tarde fui a por mi carnet de socio,i la verdad,esk la foto del estadio se ve algo borrosa jeje.

Lo k me a llamado muxo la antencion,esque delante mio avia un hombre ,renovando 3 carnets a la vez(si me kedo corto jej),i ablando con el,me enseño su nieta,k tendria 2 o 3 años con su carnet de socia del C.E.Sabadell para esta temporada. :scut

La verdad esque impresiona ver alguien tan tan pequeñita con su carnet   :ok  :)

Un saludoo   :beer2

:bandera :scut :bandera

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #27 el: 11 de Juliol de 2008, 23:14:43 pm »
Sí, renovaré el carnet,per a mí és com un ritual sagrat.I ara amb més ganes que mai,ja que tenim una directiva que,segons la meva opinió treballa molt i bé pel club.Salut. :beer2 :beer2 :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Despertaferro!

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #28 el: 12 de Juliol de 2008, 10:02:08 am »
Es clar que renovare! aixo ni es pregunta!  :****

Un bon arlequinat, els que ho portem a la sang, treure'm els quartus encara que sigui de sotes les pedres per poder-nos fer socis! A mi em surt carissim ja que acostumo a venir nomes 6 o 7 partits a l'any... suma-hi peatges i benzina, que ultimanent esta barata... si fes numeros no m'enfaria es clar, pero prefereixo quedar-me a casa un parell o tres de caps de setmana i aixi m'estalvio el que val el carnet  :yes:

Soc i seré soci del Sabadell  :reverencia2