Crec que de moment el problema és que, NI ACOMPANYA EL JOC NI ACOMPANYEN ELS RESULTATS, i soc de l'opinió que m'estimaria avorrirme i acabar al final de la temporada a dalt, encara que sigui en la última jornada i en el últim minut.
Crec que hi ha molta gent que s'expressa al forum i que fa molts anys que veuen partits de futbol, i crec que el problema és que amb les expectatives creades, molta gent, vist lo vist fins ara (pretemporada inclosa), no veu les coses gens clares per a confiar a cegues amb la tasca de l'equip tècnic, si l'objectiu és el estar lo més amunt possible.
A més, molta gent té por de que torni a succeir el pitjor, i és que em de recordar que en les 4 últimes temporades em fregat el descens a 3ª en 3 ocasions (al 2001-2002 salvant-nos a la Romareda, el 2003-2004 jugant la promoció a Tafalla, i el 2004-2005 salvant-nos davant el Peralta). Per tant el aficionats porten un bagatge, un lastre, que a molts fan temer que no ens passi com al Girona de la temporada passada.
Crec que no s'han de silenciar les opinions ni les crítiques sempre que siguin constructives, però la REALITAT de la Entitat, de la massa social, de la Ciutat, i del Equip, és la que és, i la realitat és quelcom inevitable i s'ha d'assumir. I abans de iniciar el projecte d'aquesta temporada, la ralitat del CE.SABADELL era la que era, i no crec que ningú dels que assumiren estar en aquest projecte (cos tècnic i directiva) els hi venia de nou o no sabien on es ficaven.