Autor Tema: Pujar sobrats jugant al 1-0 o pujar justets jugant bé  (Llegit 1827 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
  • Gènere: Masculí
Pujar sobrats jugant al 1-0 o pujar justets jugant bé
« el: 04 de Setembre de 2005, 02:12:37 am »
Durant aquests ultims dies hem assistit a diversos temes que parlaven d'en Mora, i d'altres que inicialment no tenien gaire a veure però que al final acabaven parlant també d'en Mora. Com cada setmana que no guanyem continuem treient el tema Mora, jo se d'un que començara a visitar aquest forum amb menys freqüència.
Crec que tots teniu la vostra part de raó. Es molt aviat per dir res, i crec que s'ha de deixat treballar AMB CALMA. Encara que us sembli una estupidesa, el que passa a aquest forum pot incidir de forma indirecta en la marxa de l'equip i del Club, ja que més gent de la que us penseu el visita, i sense voler podem estar creant un clima de crispacio que no ajuda gens al nostra REPTE COMÚ de jugadors, directius i aficionats.  Crec que la postura inteligent ara mateix pel be del CES es tenir PACIENCIA i esperar unes jornades, jornades que no hauriem de deixar d'animar a l'equip, encar que no jugui be, encara que anem perdent, ja que ens hi va a tots !!!!
Ara bé, a en Mora el coneixem, i heu de RECORDAR les temporades que ha estat al nostre Club. Tots sabem el que ens espera, estiguem d'acord o no amb éll: ens esperen tardes de poc futbol, de pocs gols i probablement ( així ho desitjo) de bons resultats pel nostre equip).
   Partint de la base que tots firmem per sobre de tot jugar el play-off i pujar a 2ª sigui de la manera que sigui, us estimeu més pujant sobrats de punts però patint tardes soporiferes de futbol (espero que no totes) ??  :icon_question: ,  o bé esteu disposats a patir fins a les ultimes jornades prò gaudint a canvi de més futbol i gols ??  :icon_question:
Crec que aquesta és la pregunta que ens fem tots quan exposem el tema MORA.    HONOR AL SABADELL  , SEMPRE I PER SOBRE DE TOT  !!!!  :bandera

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re: Pujar sobrats jugant al 1-0 o pujar justets jugant bé
« Respondre #1 el: 04 de Setembre de 2005, 02:25:15 am »
prefereixo guanyar un patit per 5-1 i perdre un altre per 3-0 que no guanyar per 1-0 i empatar 0-0

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #2 el: 04 de Setembre de 2005, 03:27:32 am »
si a casa 5-1 i fora 3-0

J 38  G 19  E 00  P 19  GF 95  GC 76 -  57 punts

si a casa 1-0 i fora 0-0

J 38  G 19  E 19  P 00  GF 19  GC 00 -  76 punts

Ja us ho he dit tot !!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 04 de Setembre de 2005, 06:32:56 am »
prefereixo guanyar un patit per 5-1 i perdre un altre per 3-0 que no guanyar per 1-0 i empatar 0-0
Deixem de dir tonteries va, mira q dir que prefereixes tenir 3 punts q 4... És més, llavors estaries una setmana alavant el mora i l'altre cagant-te en ell, no és lògic ni m'ho crec que ho prefereixis...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 04 de Setembre de 2005, 09:58:17 am »
a part de lo que diu el birri que te molta raó ¿com pots asegurar el ritme de victories que pronostiques? :o
com saps que patirem pero que s´arrivará al play-off?  ???
son conjetures teves i la teva opinió pero no demanis que els demés creguin el que tu dius i sobre tot no amenaçis amb martxar del forum per que aixo es decisió teva per molt que amenaçis que deixarás el foro la gent no deixará de escriure el que cregui contra qui cregui (per aixo es un foro)
Durant aquests ultims dies hem assistit a diversos temes que parlaven d'en Mora, i d'altres que inicialment no tenien gaire a veure però que al final acabaven parlant també d'en Mora. Com cada setmana que no guanyem continuem treient el tema Mora, jo se d'un que començara a visitar aquest forum amb menys freqüència.
un altre tema seria els missatges generalitssats contra el entrenador , dons tens raó no crec que haguem de corre tant per fels pero que vols fer? apaguem el foro fins que totom ho veiguem tot igual?  :Hecho_polvo:
l´unic que m´ha agradat ha sigut la teva manera d´expresarte i la voluntat de ajudar a que tot es calmi pero ja t´aniras donant compte que per aqui hi ha molta negativitat

au una abraçada nano  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #5 el: 04 de Setembre de 2005, 11:11:18 am »
Mira Boss.sbd jo et dire que aquest any estic desitjant anar a aburrirme  al camp, a ensopirme i fer-me un fart de cridar a l'arbitre i encara mes un fart de menjar pipes,  ;D pero si amb tot aixo a final de temporada haig d'anara al parc catalunya o a la plaça de l'ajuntament o a la fi del mon, per celebrar l'asens del  :scut et puc dir que l'any seguent ni m'enrecordare dels moments passats al camp. I continuo dient el mateix.......es massa d'hora per treure conclusions i criticar a l'entrenador o jugadors, deixem-los treballar amb tranquil.litat..... ...... :ok

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #6 el: 04 de Setembre de 2005, 12:12:57 pm »
Estimats pansobao i KrMaN: es clar que son conjetures i que no se el que passara, faltaria mes. Quan he fet la pregunta de pujant sobrats, ja dono per suposat que pugem, i aquest es el desit de tot el qui es forero i arlequinat de debó (excepte Del Piero). La meva pregunta no és literal, jo no estic assegurant res, però si sabeu una mica de futbol, podreu entendre que aquells equips que intenten jugar al futbol tenen més possibilitats de guanyar partits, pero també de perdre'n mes;  en canvi, aquells equips que especulen més, potser no guanyin tants, però es més dificil guanayar-los.  Tan sols volia saber si us estimeu mes jugar com el Barça o com la Juve, que serien dos exemples de futbol com els que us he plantejat.  I vull deixar clar que amb això no critico a l'actual entrenador ni a l'estil de joc. A mes , crec que hi han molt bons jugadors i que estarem al play-off. Això es MOLT MOLT LLARG  !!!
JO el que voldria es pujar guanyant tots els partits per 5-0 i s'ha acabat, però això si que son conjetures.

tenir PACIENCIA i esperar unes jornades, jornades en les que no hauriem de deixar d'animar a l'equip, encara que no jugui be, encara que anem perdent, ja que ens hi va a tots !!!!
Cada vegada que la cosa no rutlli, penseu en els supporters anglesos , que no deixen de cantar i animar a pesar d'anar perdent 0-4 a casa i faltar 5 minuts per acabar el partit. (evidentment, amb diverses  :beer :beer :beer :beer :beer :beer :beer :beer :beer  a sobre )
apa, et retorno l'abraçada, pansobao

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 04 de Setembre de 2005, 12:19:06 pm »
Crec que de moment el problema és que, NI ACOMPANYA EL JOC NI ACOMPANYEN ELS RESULTATS, i soc de l'opinió que m'estimaria avorrirme i acabar al final de la temporada a dalt, encara que sigui en la última jornada i en el últim minut.
Crec que hi ha molta gent que s'expressa al forum i que fa molts anys que veuen partits de futbol, i crec que el problema és que amb les expectatives creades, molta gent, vist lo vist fins ara (pretemporada inclosa), no veu les coses gens clares per a confiar a cegues amb la tasca de l'equip tècnic, si l'objectiu és el estar lo més amunt possible.
 A més, molta gent té por de que torni a succeir el pitjor, i és que em de recordar que en les 4 últimes temporades em fregat el descens a 3ª en 3 ocasions (al 2001-2002 salvant-nos a la Romareda, el 2003-2004 jugant la promoció a Tafalla, i el 2004-2005 salvant-nos davant el Peralta). Per tant el aficionats porten un bagatge, un lastre, que a molts fan temer que no ens passi com al Girona de la temporada passada.
Crec que no s'han de silenciar les opinions ni les crítiques sempre que siguin constructives, però la REALITAT de la Entitat, de la massa social, de la Ciutat, i del Equip, és la que és, i la realitat és quelcom inevitable i s'ha d'assumir. I abans de iniciar el projecte d'aquesta temporada, la ralitat del CE.SABADELL era la que era, i no crec que ningú dels que assumiren estar en aquest projecte (cos tècnic i directiva) els hi venia de nou o no sabien on es ficaven.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #8 el: 04 de Setembre de 2005, 12:52:36 pm »
aviam, cuan un equip juga malament es mol dificl guanyar... cuan vem fer el play off si que vem empatar molts partits, pro sempre crean ocasions, el que pasa es que els altres posaben l' autobus...
mireu l' alacant no enganya a ningu... si no es juga be no se sol guanyar
no compareu els 2 partits que portem ara amb la temporada del play off pq n otenen re a veure... ahir si que vem tenir 3 ocasions... pro i las que van tenir ells???

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 04 de Setembre de 2005, 17:16:38 pm »
Tot aixo no té ni cap ni peus, en comptes de calcular aixo perque no penseu en guanyar a casa 3-0 i a fora empatar o guanyar? no entenc quines lleis de compensació mes rares fem, perque no es poden guanyar 2 partits seguits?ja se que també en perdrem de partits pero no entenc el que discutiu; que es que si l'equip a de marcar mes gols a casa llavors a la força a de perdre fora? La qüestió es tracta de si es pot guanyar 2-0 no o fem per 1-0 i si a fora pots guanyar un partit no et quedis amb el 0-0 inicial, aquesta vida t'has d'arriscar perque nosaltres a fora potser ens conformarem en alguns partits amb un empat pero no esperem que els equips locals tambe es conformin amb l'empat.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #10 el: 04 de Setembre de 2005, 18:42:27 pm »
ferni20, sembla que o no has entes el que dic ( i ja ho he explicat 2 cops) i bé no m'explico bé.  Tan se val, era només un plantejament per veure si voleu que l'equip jugui a arriscar o a especular. Evidentment que hauran partits que tindrem que especular, i d'altres que firmarem un empat depenent de com vagi el partit, però el que jo us pregunto es quin terenna voldrieu que tingués  el nostre equip. Només això. Em sembla que tot plegat és mes senzill i no cal donar-li tantes voltes.