Autor Tema: Aquest anys disfrutarem, tenim un gran equip al que tant sols li fa falta temps!  (Llegit 842 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Ahir vaig estar present a Peralta, i tot i l'empat a 0 contra un equip que molt possiblement la temporada que ve estarà a Tercera, vaig treure conclusions força positives:
- Vem jugar uns primers 30 minuts sensacionals, tant sols va faltar el gol. El Cañadas es va quedar sol amb el porter en un ocasió, el Madrigal va poder encarar dues vegades l'area contraria, i en el Gallo li va treure una pilota en la linea. L'única ocasió del Peralta va ser per culpa del linier, que no va pitar un fora de joc quilomètric.... Però tot això es va trencar amb l'expulsió infantil del Gallo, que no entenc com un home de la seva veterania pot caure en provocacions com aquesta...
- Durant aquests minuts la pilota es va moure amb molta rapidesa, i la linea defensiva va estar molt bé. Un 10 pel Crivillé... que té un desplaçament de pilota que em recorda el Koeman...
- El fet de que cap dels dos mig campistes a priori titulars juguessin demostra que tenim una gran plantilla. El Medina va jugar de lateral, i per mi aquest jugador serà l'amo del mig camp (esperem que es recuperi algun lateral d'una vegada...). I el Sergio Iglesias es va quedar a la banqueta, potser castigat perquè l'altre dia no va estar molt fi, però estic segur que acabarà jugant.
- Igual que el final de lloga passat, el Ramón serà un puntal d'aquest equip... quin porteràs !!
- En definitiva, crec que aquest equip només li falta temps i confiança. Temps per acabar-se d'acoplar (els mateixos tècnics van dir que fins a la cinquena jornada no estarien al 100%), i temps també per posar-se en forma, perquè ahir entre jugar en 10 i la calor alguns van acabar arrosegant-se pel camp.

Vinga, ara només queda pensar en guanyar a l'Alfaro, més que res per agafar confiança i trencar la mala sort de cara porta !!

:bandera :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12569
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Aquest anys disfrutarem, tenim un gran equip al que tant sols li fa falta te
« Respondre #1 el: 05 de Septembre de 2005, 00:24:50 am »
Gràcies per la crònica!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
Re: Aquest anys disfrutarem, tenim un gran equip al que tant sols li fa falta te
« Respondre #2 el: 05 de Septembre de 2005, 13:26:39 pm »
gracies!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!