Autor Tema: Altes i baixes 2008/2009  (Llegit 122533 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
  • Gènere: Masculí
Re: Altes i baixes 2008/2009
« Respondre #1380 el: 08 de Juliol de 2008, 19:06:36 pm »
Ruben Navarro  :o :o

Puff...no creo k sea el,ya k este seria un "9" nato,i como an dixo,es un jugador que puede actuar por  banda izquierda i mediapunta(aunk todo es possible,pero no creo)  :ejem

En k equipo a estado jugando este año Ruben Navarro??

Yo sigo con mi opinion,k esta bomba tiene nombre i apellido:

ANTONIO CAÑADAS

Esperemos salir mañana todos de dudas en la assamblea del club  :ok

:beer2

:bandera :scut :bandera

Tengo entendido ke dijeron ke el jugador keria volver a casa...

Que yo sepa, Cañadas no es de por aqui....

y para mi, Cañadas no seria ninguna bomba.... para me es un buen fochaje, nada mas.

Volver a casa?? si pero de k modo lo an dixo?? futbolisticamente o xq es nacido aki???

Algo tienen k vender la directiva,ademas ellos saben k Cañadas es un jugador mui kerido por la aficion nuestra  :ok

Sea kien sea ya se sabra,i espero k sea mañana xq ya no aguanto mas  :Paletas:

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #1381 el: 08 de Juliol de 2008, 19:47:48 pm »
Volver a casa puede ser pk a nacido aki o bien pk en su pasado a estao en el sabadell, y cañadas cumple con lo ultimo, ademas de sentirse muy kerido por la aficion del sabadell.
Nose yo, tanta bomba y al final la famosa bomba acabara como otras veces  :Hecho_polvo:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #1382 el: 08 de Juliol de 2008, 20:08:13 pm »
Dudo que sea Cañadas más que nada porque en Alicante también lo tienen como un santo en cierta manera y dudo que lo dejen escapar
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #1383 el: 08 de Juliol de 2008, 20:53:59 pm »
creo que le estamos dando mucho "boom" y quizá el que venga no sea tan "crack" como nos pensamos... :(
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #1384 el: 08 de Juliol de 2008, 21:06:32 pm »
Por cierto, que últimamente voy de **** y no me entero muy bien, es del TODO SEGURO, que DE PABLOS, jugará aquí el año que viene? ha hablado el jugador? :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1385 el: 08 de Juliol de 2008, 22:32:59 pm »
creo que le estamos dando mucho "boom" y quizá el que venga no sea tan "crack" como nos pensamos... :(

Jo també estic d'acord. Potser no és tan boom com s'anuncia i com es ven que amb aquest jugador estariem segur a play-off d'ascens.

Jo espero que si acaba venint sigui un jugador implicat i que aporti un punt més i que pugui resoldre algún partit amb "alguna genialitat".

Si Resis, De Pablos jugarà cedit la propera temporada aquí  :ok

Donar també la benvinguda al nou 3r porter de la plantilla Adrià Mir. Pel que he vist va començar jugant a l'escola Thau on jo vaig passar molts anys estudiant (o intentant-ho  :cheer ). Quina casualitat!!

Molta sort  :ok
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2008, 22:41:53 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1386 el: 08 de Juliol de 2008, 22:53:13 pm »
En quan al fitxatge bomba jo havia pensat també amb Gaizka Saizar que fa anys ja va jugar aquí.

De totes formes sembla una opció gairebé impossible ja que encara li resten 2 anys de contracte amb el seu actual club, el Granada 74 que acaba de baixar a 2a B però sobretot perque l'Elche el vol fitxar i que a més el 28 de juny passat es va casar.... i dubto molt que dissabte passat fos per aquí......

Tinc ganes de saber -tan si bé com si no- de quin nom es tracta.......  :mmmm

www.miequipo.es

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
« Respondre #1387 el: 08 de Juliol de 2008, 23:01:42 pm »
En quan al fitxatge bomba jo havia pensat també amb Gaizka Saizar que fa anys ja va jugar aquí.

De totes formes sembla una opció gairebé impossible ja que encara li resten 2 anys de contracte amb el seu actual club, el Granada 74 que acaba de baixar a 2a B però sobretot perque l'Elche el vol fitxar i que a més el 28 de juny passat es va casar.... i dubto molt que dissabte passat fos per aquí......

Tinc ganes de saber -tan si bé com si no- de quin nom es tracta....... :mmmm

Pues la opcion Gaizka Saizar,es mui interesante tambien  :ok

K crack k eres Mutio,lo sabes todo de Gaizka   :laugh: :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #1388 el: 08 de Juliol de 2008, 23:05:26 pm »
Jo aposto per Xavi Moro. A alguns els semblarà estrany, a altres indignant i a altres un bon jugador, però em sembla que és ell.

Ja veurem.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #1389 el: 08 de Juliol de 2008, 23:06:10 pm »

Perquè dissabte vam estar sopant junts, sino hagués dit que vas estar al seu casament...xD Com has sabut això??  :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1390 el: 08 de Juliol de 2008, 23:06:56 pm »
Jo aposto per Xavi Moro. A alguns els semblarà estrany, a altres indignant i a altres un bon jugador, però em sembla que és ell.

Ja veurem.  ;D

Podria ser perfectament encara que pel que es diu és que és un home ofensiu de banda esquerra i que també pot jugar a la mitja punta.

En princpi Xavi Moro seria un organitzador.

Igualment a Moro el veig com un jugador -encara a pesar de l'edat- fantàstic  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #1391 el: 08 de Juliol de 2008, 23:08:00 pm »

Ja veurem.  ;D

No es descartable, ja va estar a punt de fitxar l'any passat, potser van acordar en el seu dia que després del seu pas per Grècia es pensaria l'oferta.. :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1392 el: 08 de Juliol de 2008, 23:08:20 pm »

Perquè dissabte vam estar sopant junts, sino hagués dit que vas estar al seu casament...xD Com has sabut això??  :ejem

jejejeje la veritat és que això ho he sabut -trobat- de forma molt casual  :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #1393 el: 08 de Juliol de 2008, 23:35:16 pm »
No es descartable, ja va estar a punt de fitxar l'any passat, potser van acordar en el seu dia que després del seu pas per Grècia es pensaria l'oferta.. :mmmm

Home, seria una alternativa. S'hauria de saber tot el que va passar allà, per que a mi em sembla que el paio va fer servir la nostre oferta per demanar l'oro i el moro a Grècia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1394 el: 08 de Juliol de 2008, 23:36:13 pm »
Un altre nom que se m'ocurreix seria el de Xavi Jiménez que va destacar ja fa anys a la Grama, nascut a a la mateixa Santako i que ara és a l'Albacete.

Però aposto per un nom..... QUIQUE DE LUCAS  :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2008, 23:39:14 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Xandri

• Visitant
« Respondre #1395 el: 08 de Juliol de 2008, 23:39:48 pm »
Un altre nom que se m'ocurreix seria el de Xavi Jiménez que va destacar ja fa anys a la Grama i nascut a Santako i que ara és a l'Albacete.

Però aposto per un nom..... QUIQUE DE LUCAS  :icon_exclaim:
Aquest si que seria un jugador denominat "bomba", pero crec que bastants equips de 2a divisió "A" el voldran fitxar.

Desconnectat juanjillo

• Aleví
  • Missatges: 37
LA BOMBA ES EL FICHAJE DE AXEL
« Respondre #1396 el: 08 de Juliol de 2008, 23:40:20 pm »
YA TENGO LA BOMBA EL FICHAJE ES AXEL EL QUE ESTABA EN EL HOSPITALET Y ESTE AÑO EN EL ATLETICO DE MADRID

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
Re: LA BOMBA ES EL FICHAJE DE AXEL
« Respondre #1397 el: 08 de Juliol de 2008, 23:43:07 pm »
como lo sabes??? :o

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1398 el: 08 de Juliol de 2008, 23:47:41 pm »
YA TENGO LA BOMBA EL FICHAJE ES AXEL EL QUE ESTABA EN EL HOSPITALET Y ESTE AÑO EN EL ATLETICO DE MADRID

També seria un molt bon reforç Axel Vizuete que a més Ramón Moya coneix a la perfecció.

De fet ja va sonar la temporada passada i ja va estar apunt de venir.

Jugador de banda esquerra que és sinònim de gran futbolista. Donaria un plus important a l'equip.

www.miequipo.es

gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #1399 el: 08 de Juliol de 2008, 23:57:28 pm »

També seria un molt bon reforç Axel Vizuete que a més Ramón Moya coneix a la perfecció.

De fet ja va sonar la temporada passada i ja va estar apunt de venir.

Jugador de banda esquerra que és sinònim de gran futbolista. Donaria un plus important a l'equip.

No creo que Axel sea un refuerzo tan determinante, si creo que sería un buen elemento en la línea de lo que se está fichando, y además como dices los extremos siempre dan un plus de calidad. A mi me gustaría la opción que ha salido en el foro de Nakor, e incluso tampoco estaria mal su hermano Aaron Bueno, todavia recuerdo el partidazo que hizo cuando la Grama eliminó al Barça en copa del Rey.