Per una vegada i sense que serveixi de precedent, estic d'acord amb les decisions que sembla que des de la secretaria tècnica es volen portar a terme.
En el món del futbol, sovint els sentimentalismes, els agraïments o simpaties personals han portat en ocasions, als clubs de futbol a prendre decisions errònies. El retorn del Hristo al Barça, les renovacions de per vida gairebé de la "Quinta del Buitre" al Madrid o de Belleti també al Barça, etc. en són exemples, sempre clar estar salvant les enormes distàncies existents, del que acabo d'exposar.
Nosaltres, en la meva modesta opinió, també podríem haver caigut en l'error de mostrar aquest agraïment etern als jugadors que ens van treure de la Tercera Divisió, ja sigui per simpaties personals o inclús amistat amb alguns d'ells, o per simples remordiments de conciència. Compte! Jo no dic que no se'ls hagi d'agraïr els serveis prestats, però si volue amb una gran festa, dinar o cerimònia de reconeixement.
Aquí estem parlant d'un projecte futbolístic que pretén fer un salt endavant, que vol dotar de més qualitat la seva plantilla. De les baixes preteses pel club, crec que es tracta de jugadors sense dubte que han suat i honrat aquesta samarreta, però que ja han acabat el seu cicle al Sabadell després de dues temporades. És probable que ens equivoquem, però crec que el club té dret a intentar-ho. Sincerament, crec que es tracta de donar un salt de qualitat, hem de passar de ser un molt bon equip de tercera divisió amb alguns retocs i que ha fet una molt digna temporada a Segona B, a ser un equip dotat de jugadors que sí ens donin aquest plus de qualitat i que aquest any, clar exemple el partit de la Bòbila, no hem tingut.
A mi em dol en l'ànima la sortida de l'Ollès, sobretot. Però també crec que el seu cicle al Sabadell ja ha acabat. Sóc el primer en mostrar el meu més profund agraïment a aquest tros de jugador i professional, però crec que el club ha de portar a terme una profunda renovació a nivell de plantilla que ens permeti aspirar a alguna cosa més que la simple permanència.
Crec que corríem el perill de crear un grup de jugadors acomodats al club, amb tres anys al vestidor, i és bo renovar-lo amb d'altres jugadors que venir al Sabadell signifiqui per ells un pas a la seva carrera, que vinguin amb gana i convençuts.
En fi, reitero el meu més profund agraïment a aquests jugadors que abandonaran el club, moltíssimes gràcies per tot i molta, molta sort.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!