Crec que la llista de baixes, porta alegries i tristeses, com cada any, i jo, personalment, per algunes coses, crec que és acertada, i per altres crec que es cometen errors.
Per una part, dels que marxen, si volem aspirar a alguna cosa més que la permanència, s'han d'afegir valors més positius per a l'equip, per tant trobo bé les baixes de Roca (el gran capità, però l'edat pesa), Ollés (potser me l'hagués quedat, però entenc que les lesions i l'edat comencen a reduïr la seva efectivitat), Carrillo (un jugador d'un aspirant a quedar per dalt, no pot tenir tants alts i baixos), Antúnez (la seva vida privada pesa), però per una altre part trobo errònies les baixes de Cervián (potser pesa el seu sou?) i Montero (gran error. Potser no és el millor de la plantilla, però les ganes, força, coratge, voluntat i amor als colors, no els trobaran en alguns altres).
Toni Mora... no et retiris encara. En algun equip de Tercera o Primera Catalana, pots seguir demostrant la teva classe, i compaginant amb la feina.
Dels que tenen contracte i no els volen: Sierra, té ofertes, ha jugat alguns cops amb el club (bé, el seu entorn), i és l'hora dels adeus. Gràcies per la teva feina aquestes dues temporades. Pirri, me'l quedaria si rebaixes la fitxa considerablement, però si paguen per ell, sempre quedarà l'honor d'haver-lo tingut a les nostres files.
Dels que segueixen i tenen contracte: Res a dir, em semblen vàlids tots ells per a l'equip i per el projecte.
De les propostes de renovar: De Navas, Jaume i Pep Pagès, son grans encerts en que es quedin. Estaria molt content. De Cazorla... ha vingut cedit, i serà molt difícil que es quedi. Entre les seves bones actuacions, el Granada, i el secretari tècnic que tenim, no confio en que es quedi. Miki, el mateix, sonen ofertes. I Jose Mari, ja vaig avançar que l'any que bé, desgraciadament, no estarà entre nosaltres, encara que m'encantaria que valorés l'estima que tenim per ell en el club. Fran, el vendria o el renovaria 1 any més. Ara podem treure alguna cosa per ell, i a partir de Gener, pot firmar el que vulgui...
Senzillament, és la meva opinió.
Ah, i que canviem el secretari tècnic, siusplau!