wenooooo, vaya activitat a tingut l forum akest matí i per fi mu e llegit tot xD
com ja s'ha dit. Si De Pablos no vol venir q no vingui, aki no volem gent q vingui obligada i no s'entregui al 100%, teniu l cas de l'any q vem baixar, aixi q bon vent i barca nova, però ... haviam si acabarà venint aki com a rival ja q no trobarà res a 2ªA i despres ... q s prepari quan toqui bola !!!
per mi q no vingui pq ja no serà ben rebut.
Axel, és un jugadoràs, técnicament és una pasada i és molt ràpid. Encaixa perfectament amb el perfil q van descriure. No arribaria a bomba, però si q seria un reforç 'deluxe'. Jo el portava amb els ulls tancats. A part q, per desgracia, sap q és marcar a la NCA o si no recordeu els 2 gols q ens va fer en el Sabadell 1-3 Hospitalet fa unes temporades.
Si ens hem de desfer de Fran que sigui ara, q te contracte i podem veure alguns calerons, si no la propera temporada carta llibertat i adeu a la compensació econòmica.
Totalment d'acord amb el Randel.
En quan a De Pablos em semblaria un reforç excel.lent, però que jo tampoc portaria si no està implicat amb el projecte. Igualment l'Espanyol hauria de compensar al Sabadell per la seva "no cessió" d'un jugador que ja estaba signat..... o sinó que ens cedeixin a Marc Pedraza
I d'Axel dir que com diu el Randel és un gran jugador que donarà molta verticalitat a l'equip ja que pot actuar en diferents posicions. Es mou molt bé per banda esquerra, però també ho fa bé per la dreta. No és cap bomba però és un jugador que qualsevol equip de 2a B que volgués estar a dalt voldria tenir. El que si que no comparteixo és això que van dir des de la directiva que amb aquest últim fitxatge estariem segur a les eliminatories per pujar. CAP jugador garanteix això però menys encara un GRAN jugado com és Axel però que no té res de mediàtic. Vull dir que serà una peça important però tampoc garanteix 20 gols a la temporada...... per entendren's. Evidentment també cal dir que és un passador més que un golejador.
Repassant una mica d'Axel, dir que és natural de Sant Boi (19-1-83) i que va començar a destacar al Banyoles la temporada 04/05 a 3a divisió fent 9 gols. L'any següent el fitxa l'Hospi de Ramón Moya ja a 2a B on per cert coincideix amb molts jugadors que han marxat aquest any del Sabadell i també amb Pep Pagès. Anota 6 gols sent dels millors. L'any següent, la temporada 06/07 juga també a l'Hospi on juga play-off d'ascens (i perd amb l'Eibar) amb Juan Carlos Oliva d'entrenador i acaba marcant 5 gols. I finalment aquest any marxa al filial de l'At. Madrid i fa 8 gols.
I de Fran doncs ja fa setmanes que es parla que amb tota seguretat marxaria al Nàstic per jugar a la Pobla de Mafumet de 3a divisió. Jo penso com el Randel, que si ha de marxar que ho fagi aquest any ja que en podem treure alguns diners.
De totes formes em sembla una plantilla una mica curta -ja sé que no hi ha més pasta- però sobretot em fa"por" jugar tot l'any amb només 2 davanters. Això fa pensar també que seguirem una temporada més amb el 4-2-3-1. Crec que faria falta 1 davanter centre més.
I ara que gairebé ja s'ha tancat el tema entrades i sortides podem dir que tenim una GRAN plantilla, molt versàtil i on molts jugadors poden fer-ho perfectament bé en altres posicions que no serien les seves naturals. Podem aspirar a moltes coses si la gent surt a menjar-se la gespa
Enhorabona a la secretaria tècnica per la plantilla confeccionada