Enquesta

Us va tocar fer la mili ?    a on ?

Si la vaig fer.
10 (29.4%)
No la vaig fer
12 (35.3%)
Vaig ser objector.
1 (2.9%)
S'hauria de recuperar ¡¡¡
5 (14.7%)
Cualo ?? esto que es ??
6 (17.6%)

Total de vots: 32

Autor Tema: La **** mili.  (Llegit 5824 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
La **** mili.
« el: 09 de Juliol de 2008, 18:23:57 pm »
En referència al "crit de guerra" del Murciano al subfòrum "presentat al fòrum", m'ha donat la idea de crea una altra xorra enquesta d'estiu.
Jo la vaig fer a Madrid, de on guardo molts bons records i companys, a part de poder haver anat a veure un R.Madrid-Sabadell.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: La **** mili.
« Respondre #1 el: 09 de Juliol de 2008, 19:32:38 pm »
jo la vaig fer a barcelona, a capitania general, tot i que el meu cuartel era el ja desaparegut "cuartel Lepanto" de la avinguda de les corts catalanas (direccio castelldefels) vaig fer 1 anyet i tot i no pasar-ho personalment malament crec que va ser una perdua de temps important a la meva vida.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 09 de Juliol de 2008, 20:48:46 pm »
Jo sóc de 1985, i amb el nou decret m'en vaig lliurar pels pèls... Encara sort, ja que us ben assegur-ho que jo les hauria passat MOLT MAGRES :bigcry:

:beer2

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 09 de Juliol de 2008, 21:10:27 pm »
Si jo també la vaig fer a Lleida tot i que no vaig estar amalament estava a oficines i vaig ser Caporal 1er, com diu el company Panso va ser uma perdua de temps bestial

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #4 el: 09 de Juliol de 2008, 21:13:14 pm »
yo la hice en el  81 dos dias despues de lo del tejero en leon luego en valladolid en la PM me lo pase bastante bien pero estaba muy lejos
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 09 de Juliol de 2008, 21:55:57 pm »
Eis, que això ja ho vaig preguntar jo fa uns mesos:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=12968.0   :laugh: :laugh: :laugh:

La veritat, jo la faria obligatòria per a homes i per a dones. A molta gent li convindria que els posessin les piles i aprenguessin disciplina.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 10 de Juliol de 2008, 01:30:54 am »
Jo vaig demanar prorroga pels estudis, quan es va acabar la prorroga me la vaig jugar a que em sortegessin (per aquelles epoques hi havia gent que es salvava per overbooking xD) pero no va haver-hi sort i em van sortejar als pirineus, despres vaig demanar l'objecció de conciencia, em va tocar en un lloc on em van citar 4 dies , el primer em van ensenyar lo que hauria de fer (el tiu em deia que sobrava gent i que tampoc faria gaire cosa ;D) i els 3 dies seguents no es va presentar ningu, veient el poc interès mostrat no hi vaig anar mes  :-X
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2008, 02:36:23 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

narsni19

• Visitant
« Respondre #7 el: 10 de Juliol de 2008, 23:09:45 pm »
Yo creo que tendria que volver, aunque la realidad, nunca se ha ido, ara esta mejor que sea optativa, asín la hace quien siente los colores y quiere. :) :)

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #8 el: 11 de Juliol de 2008, 16:38:48 pm »
Yo la hice en la Brigada de Infanteria Ligera Paracaidista "Almogávares VI",  vamos en los "paracas".. 
Pero la hice toda entera en la unidad de Instrucción de Javalí Nuevo (Murcia)
Y ya por allí era Centralero   :tongue3: , vamos que era el encargado de la Central (de transmisiones, por supuesto)   ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #9 el: 11 de Juliol de 2008, 23:52:50 pm »
Pues yo la hice en Huesca, Cuartel Sanc Ramirez para ser mas exactos, y pese a estar de acuerdo en que a mas de uno le iria bien hacerla para saber lo que es disciplina y como decian nuestros padres hacerse un "HOMBRE", considero que fué un año de mi vida tirado a la basura. Un perdida de tiempo.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #10 el: 12 de Juliol de 2008, 10:30:23 am »
jo la vaig fer a barcelona, a capitania general, tot i que el meu cuartel era el ja desaparegut "cuartel Lepanto" de la avinguda de les corts catalanas (direccio castelldefels) vaig fer 1 anyet...

***** Panso! El mateix cami que el meu!! Jo crec que vaig ser del 5è/87... i tu?

Jo a la mili la veritat es que m'ho vaig passar molt be i tenia una gran colla d'amics.

A capitania estava a oficines i vaig arribar a caporal 1er, amb lo que realment fotia el que em donava la gana. Aixo si, em van pute.jar i no em van donar el passi per poder treballar al curro -que tambe el tenia a barna-. tot i que la majoria de nits les podia passar a casa.

Tinc anecdotes molt bones...

Una es que normalment agafava el tren molt dora i generalment amb mes companys de sabadell o terrassa pero un dia que tenia guardia -un dissabte o diumenge- vaig agafar el tren sol i quasi sense haber dormit despres d'una nit de festa grossa. La questio es que aquella matinada vaig passar per l'estacio de plaça catalunya com 4 vegades fins que m'hi vaig baixar. M'adormia i em llevaba a Calders, despres a vacarisses, hospitalet, terrassa... i jo dormint a dintre  :snore:

Tambe, ja a capitania i de caporal 1er, un cap de setmana vaig tenir guardia com a suboficial de quartel, vaja, que era el que manava mes dels que ens quedavem a capitania... la questio es que vem fer recolecta entre els 10 o 15 de la companyia i vem comprar caixes de cerveses. Ja a la nit vem invitar a pujar a la cantina els PM que feien guardia i, despres d'acabar-nos les birres, vem deixar el quartel quasi buit i vem marxar al Apolo contentillos. Força contentillos  :borratxo El problema es que al Apolo sembla ser que ens vem trobar a un brigada del cuartel i ens va reconeixer. Total, 21 dies d'arrest... i que van ser dels millors 21 dies de la mili.

Ja sabeu que tinc alergia a la bandereta roja-i-gualda pero no em fa vergonya reconeixer que, si el dia d'acabar m'asseguren el re-enganxe amb la mateixa colla i el mateix quartel, firmem tots  :yes:

A mes d'un dels jovenets us aniria be una mili...   :ejem

« Darrera modificació: 12 de Juliol de 2008, 10:35:13 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #11 el: 12 de Juliol de 2008, 10:45:43 am »
Caram Power, tu i jo 2 caporals primers, que malament esta i estava l'erxecit jejejejeje

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 12 de Juliol de 2008, 10:59:48 am »
Caram Power, tu i jo 2 caporals primers, que malament esta i estava l'erxecit jejejejeje

Doncs mira, que a sobre a mi em donessin un diploma.  :o Ja té collons la cosa.  >:D

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #13 el: 12 de Juliol de 2008, 11:06:55 am »

Doncs mira, que a sobre a mi em donessin un diploma.  :o Ja té collons la cosa.  >:D

Clar, clar... ara entenc pq finalment va desapareixer  :laugh:

Desconnectat visi

• President
« Respondre #14 el: 12 de Juliol de 2008, 11:41:31 am »

El diploma te'l posarien per anar acompanyat de la noia del teu avatar no ? :D
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 12 de Juliol de 2008, 11:52:02 am »
Posa Diploma al honor, al valor i la constància.   :laugh: :laugh: :laugh:

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #16 el: 12 de Juliol de 2008, 11:57:39 am »
Posa Diploma al honor, al valor i la constància.   :laugh: :laugh: :laugh:

Jorrr... com diria l'Asterix:

"Estan ben folls aquests militars"

:laugh:

Desconnectat visi

• President
« Respondre #17 el: 12 de Juliol de 2008, 12:06:58 pm »
A mi, quan em van donar la "blanca" posava, valor: se le supone  :laugh:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #18 el: 12 de Juliol de 2008, 18:34:57 pm »
jo la vaig fer a barcelona, a capitania general, tot i que el meu cuartel era el ja desaparegut "cuartel Lepanto" de la avinguda de les corts catalanas (direccio castelldefels) vaig fer 1 anyet...

***** Panso! El mateix cami que el meu!! Jo crec que vaig ser del 5è/87... i tu?

Jo a la mili la veritat es que m'ho vaig passar molt be i tenia una gran colla d'amics.

A capitania estava a oficines i vaig arribar a caporal 1er, amb lo que realment fotia el que em donava la gana. Aixo si, em van pute.jar i no em van donar el passi per poder treballar al curro -que tambe el tenia a barna-. tot i que la majoria de nits les podia passar a casa.

Tinc anecdotes molt bones...

Una es que normalment agafava el tren molt dora i generalment amb mes companys de sabadell o terrassa pero un dia que tenia guardia -un dissabte o diumenge- vaig agafar el tren sol i quasi sense haber dormit despres d'una nit de festa grossa. La questio es que aquella matinada vaig passar per l'estacio de plaça catalunya com 4 vegades fins que m'hi vaig baixar. M'adormia i em llevaba a Calders, despres a vacarisses, hospitalet, terrassa... i jo dormint a dintre  :snore:

Tambe, ja a capitania i de caporal 1er, un cap de setmana vaig tenir guardia com a suboficial de quartel, vaja, que era el que manava mes dels que ens quedavem a capitania... la questio es que vem fer recolecta entre els 10 o 15 de la companyia i vem comprar caixes de cerveses. Ja a la nit vem invitar a pujar a la cantina els PM que feien guardia i, despres d'acabar-nos les birres, vem deixar el quartel quasi buit i vem marxar al Apolo contentillos. Força contentillos  :borratxo El problema es que al Apolo sembla ser que ens vem trobar a un brigada del cuartel i ens va reconeixer. Total, 21 dies d'arrest... i que van ser dels millors 21 dies de la mili.

Ja sabeu que tinc alergia a la bandereta roja-i-gualda pero no em fa vergonya reconeixer que, si el dia d'acabar m'asseguren el re-enganxe amb la mateixa colla i el mateix quartel, firmem tots  :yes:

A mes d'un dels jovenets us aniria be una mili...   :ejem

dons jo soc del tercer del 91 pero encara aixi jo era un dels pobres PM que feiam guardia durant 24 horas  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:  com ja he dit la meva companyia estaba al cuartel de Lepanto (avinguda Corts Catalanas)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #19 el: 14 de Juliol de 2008, 17:43:41 pm »
No la vaig fer, per motius legals, però passats uns anys crec que s'huria de fer obligatòria. A molt niñato li convendria fer-la.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!