jo la vaig fer a barcelona, a capitania general, tot i que el meu cuartel era el ja desaparegut "cuartel Lepanto" de la avinguda de les corts catalanas (direccio castelldefels) vaig fer 1 anyet...
***** Panso! El mateix cami que el meu!! Jo crec que vaig ser del 5è/87... i tu?
Jo a la mili la veritat es que m'ho vaig passar molt be i tenia una gran colla d'amics.
A capitania estava a oficines i vaig arribar a caporal 1er, amb lo que realment fotia el que em donava la gana. Aixo si, em van pute.jar i no em van donar el passi per poder treballar al curro -que tambe el tenia a barna-. tot i que la majoria de nits les podia passar a casa.
Tinc anecdotes molt bones...
Una es que normalment agafava el tren molt dora i generalment amb mes companys de sabadell o terrassa pero un dia que tenia guardia -un dissabte o diumenge- vaig agafar el tren sol i quasi sense haber dormit despres d'una nit de festa grossa. La questio es que aquella matinada vaig passar per l'estacio de plaça catalunya com 4 vegades fins que m'hi vaig baixar. M'adormia i em llevaba a Calders, despres a vacarisses, hospitalet, terrassa... i jo dormint a dintre
Tambe, ja a capitania i de caporal 1er, un cap de setmana vaig tenir guardia com a suboficial de quartel, vaja, que era el que manava mes dels que ens quedavem a capitania... la questio es que vem fer recolecta entre els 10 o 15 de la companyia i vem comprar caixes de cerveses. Ja a la nit vem invitar a pujar a la cantina els PM que feien guardia i, despres d'acabar-nos les birres, vem deixar el quartel quasi buit i vem marxar al Apolo contentillos. Força contentillos
El problema es que al Apolo sembla ser que ens vem trobar a un brigada del cuartel i ens va reconeixer. Total, 21 dies d'arrest... i que van ser dels millors 21 dies de la mili.
Ja sabeu que tinc alergia a la bandereta roja-i-gualda pero no em fa vergonya reconeixer que, si el dia d'acabar m'asseguren el re-enganxe amb la mateixa colla i el mateix quartel, firmem tots
A mes d'un dels jovenets us aniria be una mili...