Una minoria.
I no dic que no s´hagi de vigilar, perquè no ha d´estar permès, però també és veritat que els ciclistes estant patint una persecució absolutament salvatge, que no s´aplica en molts altres esports, que per altre part no exigeixen ni la dècima part d´esforç físic. Torno a dir, és exagerat fotre 8 cotxes de policia a la porta, emportar-se emmanillat a una esportista al que no se li ha fet ni tant sols contra-anàlisi i parlar fins i tot de 5 anys de presó.... sí presó i mentrestant l´advocat de l´assassí del nadó de la "play-station" només demanava un 1 any pel seu client. Un circ mediàtic que només fa que enfosquir uns precioses etapes.
I suscriu també el que comenta Birrero. Una cosa hauria de ser sancionar "l´estimulació notòria" i la "drogadicció en carrera" i l´altre penalitzar dècimes en els paràmetres d´una composició sanguínia que a vegades genera el propi cas. Jo p.e. també tinc l´hematòcrit tirant a alt (jo també estic al voltant de 49-50).
Vigilar-ho sí. Expulsar de la cursa (res de via penal) al cassos de dopatge, per suposat. Convertir-ho en un croada i anar a "trencar caps" per fer el major soroll mediàtic possible, de cap de les maneres.