Autor Tema: PREGUNTES I OPINIONS DELS FOREROS  (Llegit 42409 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BENGOECHEA

• Aleví
  • Missatges: 67
Re: PREGUNTES I OPINIONS DELS FOREROS
« Respondre #140 el: 02 de Agost de 2008, 03:37:21 am »
molt bona nit, ¿es cert que ahír van anar a jugar juvenils i algúns jugadors del filial? ¿quin partit era aquet? segueixo molt la actualitat del sabadell, conec a varis jugadors que formaran part de la plantilla i de altres equips i puc dir que la segona territorial aquet any es massa forta. ni han jugadors que fitxan que no tinc ni ideia de qui son, i me agradaría molt veure al equip sobint. m'han arribat rumors de que neu buscant un lateral esquerrà i que heu pensat en un ex jugador del sabadell nord, castellar i canovelles crec, no estic segur, però si parleu de aquet em sembla que parleu de navarrete, el conec, ja que va jugar amb mi al sabadell nord. conec tambè a basora i a niño. el niño crec que marxa al sabadell nord, això me han dit, per que li donan pasta i a mès molta, dir que jo per calers tambè m'aniria, y no vuI que ningú s'empipi amb mi, i tinc entés que al sabadell no li donan rès, aquet es el motiu per el que marxa, diuen que el volía cobrar i li van dir que no. per lo que sembla li pagan bè al equip del barri. tambè influeix que estigui allà el toni sánchez, ja que es el seu anterior entrenador i el desde el principi fins ara a estat trucan al niño, lo que si que me extranya i molt es que s'hagi saltat la seva paraula, fa temps que no parlo amb ell però me han dit que ha cambiat molt i que no es el jugador que era. lo bò que te el sabadell nord es que allà pagan, i per això podràn fitxar bè, perè el toni sanchez em fa tindre algunes duptes, el veig una miqueta blandet com es sòl dir i crec que no te carácter. i del vostre entrenador pirri no puc parlar molt, per que no el conec gaire, però diuen que s'emprenya fácilment, que crida moltísim i que fà uns entrenaments espectaculars, he parlat amb jugadors que si que el coneixen i m'han parlat maravilles d'ell. a veure, tambè dic que no sè si estará capacitat per aguantar la presió de aquet club i el jugar com sabadell al grup 6. tè pabrots la cosa. a tots dos els hi desitjo lo millor, lo mateix que al can rrull, un altre equip al que estimo, dons rès, m'interesaria sapiguer quins jugadors van anar al partit de castellar i com ho van fer, i el resultat si es possible no estaría pas tan malament. sort a tots els arlquinats, casualment, tots a cuadres, sabadell B, sabadell. Agur.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #141 el: 02 de Agost de 2008, 09:25:45 am »
molt bona nit, ¿es cert que ahír van anar a jugar juvenils i algúns jugadors del filial? ¿quin partit era aquet? segueixo molt la actualitat del sabadell, conec a varis jugadors que formaran part de la plantilla i de altres equips i puc dir que la segona territorial aquet any es massa forta. ni han jugadors que fitxan que no tinc ni ideia de qui son, i me agradaría molt veure al equip sobint. m'han arribat rumors de que neu buscant un lateral esquerrà i que heu pensat en un ex jugador del sabadell nord, castellar i canovelles crec, no estic segur, però si parleu de aquet em sembla que parleu de navarrete, el conec, ja que va jugar amb mi al sabadell nord. conec tambè a basora i a niño. el niño crec que marxa al sabadell nord, això me han dit, per que li donan pasta i a mès molta, dir que jo per calers tambè m'aniria, y no vuI que ningú s'empipi amb mi, i tinc entés que al sabadell no li donan rès, aquet es el motiu per el que marxa, diuen que el volía cobrar i li van dir que no. per lo que sembla li pagan bè al equip del barri. tambè influeix que estigui allà el toni sánchez, ja que es el seu anterior entrenador i el desde el principi fins ara a estat trucan al niño, lo que si que me extranya i molt es que s'hagi saltat la seva paraula, fa temps que no parlo amb ell però me han dit que ha cambiat molt i que no es el jugador que era. lo bò que te el sabadell nord es que allà pagan, i per això podràn fitxar bè, perè el toni sanchez em fa tindre algunes duptes, el veig una miqueta blandet com es sòl dir i crec que no te carácter. i del vostre entrenador pirri no puc parlar molt, per que no el conec gaire, però diuen que s'emprenya fácilment, que crida moltísim i que fà uns entrenaments espectaculars, he parlat amb jugadors que si que el coneixen i m'han parlat maravilles d'ell. a veure, tambè dic que no sè si estará capacitat per aguantar la presió de aquet club i el jugar com sabadell al grup 6. tè pabrots la cosa. a tots dos els hi desitjo lo millor, lo mateix que al can rrull, un altre equip al que estimo, dons rès, m'interesaria sapiguer quins jugadors van anar al partit de castellar i com ho van fer, i el resultat si es possible no estaría pas tan malament. sort a tots els arlquinats, casualment, tots a cuadres, sabadell B, sabadell. Agur.

Hola Bengoechea primer de tot dir que el partit al que et refereixes deu ser el que van jugar dijous a castellar, va ser un partit contra la Grama Juvenil de categoria Nacional, era com una proba per veure als nois del filial i als juvenils que estan de pretemporada amb el primer equip, del amater van estar 6 jugadors, tots ells van rendir a gran nivell, els noms els posare quan demani informacio per que com pots compendre al ser un entrenament del primer equip nosaltres no estem gaire assabentats, el club va trucar als nanus que necesitaba per las posicions en las que actuan en el camp i las necesitats del equip en aquest partit, bueno ja et dic que en quant tingui aquesta informacio te la fare arribar aqui mateix.
El tema dels nostres fitxatges dons.... si et vols assabentar a un altre post sobre fitxatges i plantilla tens tota la informacio que vulguis per poder mirar als nous jugadors del amater d´aquest any.
Sobre el que dius que aquest any la segona territorial es molt forta dons.... tens raó, els equips s´estan reforçant molt be, tothom vol sortir del pou de la segona i fa el maxim d´esforç per aconseguir-ho.
Y per acabar et parlaré una mica del tema niño, tot apunta que es veritat que ha trencat l´acord verbal amb nosaltres per fitxar amb el Sabadell Nord, veritablement no sabem que es el que ha pasat per que aixo passi, es mes estem una mica extranyats per que el jugador niño va ser un dels primers jugadors amb el que es va parlar i se li va dir el projecte, ell va donar el si pero venia d´una lessio, el nostre entrenador li va donar tota la confiança del mon i el va incloure com a jugador per jugar la pretemporada amb el primer equip (hi ha un altre post explicant el cas), poc a poc el jugador va començar a deslligarse del grup fins que finalment per culpa de rumors filtrats per gent interesada que nosaltres ni coneixem han aconseguit que el jugador trenqui la seva paraula amb nosaltres i tot apunta a que ha fitxat pel sabadell nord.
Nosaltres no sabem els tractes del sabadell nord amb el jugador ens imaginem que bona part de culpa del seu fitxatge la te el seu entrenador Toni Sanchez i segurament que tambe a influit una suculenta paga mensual per part del club (cosa que fa amb la majoria de jugadors que jugan alla, es un dels clubs que mes diners gasta en fitxatges i mensualitats als jugadors) el Sabadell Nord es un club de Territorial que gasta tot el seu pressupost en futbol base i desenbolsa tot el que sigui necesari per fer un bon equip, nosaltres estem limitats economicament, tot i ser el Sabadell l´equip no te diners per fer grans fitxatges, TOTS ELS JUGADORS QUE VENEN AQUI ES PER UN PROJECTE ESPORTIU O UNA AMISTAT AMB L´ENTRENADOR O INCLUS UNA ESTIMA ALS COLORS pero nosaltres no podem oferir diners a cambi de jugar al equip, es vialment imposible, no tenim aquesta politica de treball ni posibilitats economicas.Ara mateix la cosa esta aixi si algun dia podem aclarir las causas reals de la baixa de niño ja las fariam publicas.
« Darrera modificació: 03 de Agost de 2008, 09:33:27 am per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #142 el: 02 de Agost de 2008, 11:36:00 am »
Bueno he fet unas trucadas i ja tinc la informacio completa del partit a castellar contra el juvenil de la Grama

Els jugadors del Amater que van jugar aquest partit van ser:

Robinho, va fer una excel.lent tasca defensiva, tant de central com de lateral.
Periko, al mitg del camp movent la pilota i donant sortida a las jugadas.
Molina, al centre de la defensa increible... aquest nanu es un autentic crack.
Fito, molt bona cama per fer l´ultim passe i bon regat, va donar las 2 assistencias de gol.
Paquito, jugant d´extrem per la dreta.
Riki, golejador, movent-se de mitga punta va fer els 2 gols del sabadell.
Igor no va poder jugar per que encara estaba en horari laboral i va ser una autentica llastima per que hagues sigut un molt bon partit per veure la seva qualitat al camp.
Paquito ha estat al C.E.Sabadell tota la seva vida esportiva i va formar part del Amater fa 2 temporadas i per aixo el cos tecnic el va trucar per jugar el partit, es una molt bona opcio de futur.
El nivell de tots els jugadors del amater va ser molt bo i segons gent que va estar en directe al partit diuen que ningun jugador va desentonar. Dir tambe que el entrenador del primer equip Ramon Moya va fer d´arbitre i va estar en tot moment atent als seus jugadors per poder valorar-los.
Esperem que aquest partit serveixi per donar confiança als ois del amater.

jejeje

• Visitant
« Respondre #143 el: 02 de Agost de 2008, 11:37:30 am »
  *******  creo que sois los menos indicados ara hablar de sueldos a los jugadores no crees????
« Darrera modificació: 02 de Agost de 2008, 17:41:56 pm per PANSO »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #144 el: 02 de Agost de 2008, 12:11:16 pm »
creo que sois los menos indicados ara hablar de sueldos a los jugadores no crees????

y digo yo ke mas te da lo que cobre cada jugador o lo que no cobre? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

jejeje

• Visitant
« Respondre #145 el: 02 de Agost de 2008, 12:14:23 pm »
me da igual pero se critica a mi sabadell nord por el dinero que paga cuando te aseguro que el sabadel paga el TRIPLE por menos jugadores.....
sino xq borran los mensajes en vez de aclararlo?''

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #146 el: 02 de Agost de 2008, 12:20:20 pm »
me da igual pero se critica a mi sabadell nord por el dinero que paga cuando te aseguro que el sabadel paga el TRIPLE por menos jugadores.....

Estoy arto de decirlo y cansado de este tema leete los mensajes anteriores, EL SABADELL NO PAGA MENSUALIDADES A SUS JUGADORES, no hay suficiente presupuesto para hacer eso, es mas el primero que sacó el tema de los sueldos fuiste tu.
Se estan diciendo mentiras respecto a ese tema, y se esta usando eso en contra del sabadell y del cuerpo tecnico del amater, no sabemos quien ha iniciado el rumor pero esta claro que es para desestabilizar.
Por otro lado nosotros nunca hemos criticado al Sabadell Nord por utilizar esa tactica para conseguir jugadores, ellos tienen presupuestos muy altos para pagar a sus jugadores, NOSOTROS NO.
Espero que este ultimo mensaje te aclare las ideas y espero que dejes el tema, si a ti te han dicho que en el Amater se cobra dile a esa persona o personas que vengan al club, junto contigo y nos sentamos todos y lo hablamos seguro que asi saldra quien miente, y te puedo asegurar que no somos nosotros los mentirosos.

Desconnectat BENGOECHEA

• Aleví
« Respondre #147 el: 03 de Agost de 2008, 09:12:56 am »
a veure, jo vui aclarar algo. si al sabadell nord es paga es per què tenen calers per fer ho, això no es nou i ja ho sap tothom. cuan el sabadell nord truca algú jugador, ja tenim la tendencia de demanar, per què sabem que pagarán, i si tu estàs ficat allà je je je ho sabràs bè, no crec que hagis sigut el únic que no ha cobrat allà per què no m'ho crec. conec a algú jugador que bè al sabadell amater, i mès d'un i em van dir que nomès es pagaven els desplazaments, als jugadors que vinguin de fora, cosa bastánt lògica, es lo mínim per un jugador amater que vingui de fora. qui son? dons jo no ho se. i lo que diu en panso i com ho diu es creible, al menys per la meva part. panso estic d'acord amb la vostra política i la manera de fer les coses. m'estic enganxant a aquet projecte i fora de aquí hi hà molta enveja. no os vingueu abaix i treballeu com fins ara. al futbol no queden sentiments ni al futbol regional, es lo que mès em molesta, està plè de mercenaris, i afegeixo conec de molt a prop com es treballa al sabadell nord i com es treballa aquí, i parlo de referencies, i rès de comparació. salutacions a tots els foreros.

Desconnectat charly

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #148 el: 03 de Agost de 2008, 15:50:24 pm »
En todos los equipos le dan alguna gratificacion a los jugadores por partido ganado u empatado pero no hay que criticar tanto,todos estamos ilusionados con este proyecto,en todos los campos van a comerse al Sabadell,esperemos que nuestros jugadores den la talla porque ganas tienen todos, un saludo para todos .

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #149 el: 04 de Agost de 2008, 17:56:12 pm »

Que pasó? PESETERO!
Que no te quisieron para el Sabadell porque pedías dinero cuando a ningún otro jugador no le pagan más que los desplazamientos?
Este año se ha hecho un equipo con gente que se ha comprometido al proyecto, no con MERCENARIOS. Si eres jugador del Sabadell Nord, cobrarás, pero mira donde estaba tu nuevo equipo el año 2005 y mira donde está ahora. El dinero no lo es todo.
Los que no podéis intentar sacar tajada de nuevo del club, os estáis lanzando al cuello al grupo técnico de este año, y os equivocáis. Algunos no servís directamente para el proyecto, otros simplemente miráis el vil metal, y por 300€ jugareis en un equipo que todavía no sabe si pagará a final de temporada.
Yo soy y seré el primero en criticar al equipo si veo que no se hacen bien las cosas, ya sabéis que mi posición con el equipo técnico, es totalmente crítica, pero por ahora, se está trabajando, se cumple y se ha mantenido una coherencia en el tema sueldos. NO SE PAGA NADA MÁS QUE LOS DESPLAZAMIENTOS.
Si tu estabas acostumbrado a llorar para sacar tajada, es tu problema, pero no intentes meter m***** donde se está trabajando.
Que te vaya bonito con los norteños, pero luego no llores si no cobras o visitas la zona baja.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Eker

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #150 el: 05 de Agost de 2008, 02:37:54 am »
Buenas, soy Juan Carlos portero del sabadell nord hasta este año y me gustaria aclarar algunas cosas:

Eso que el sabadell nord paga mensualidades desde cuando? pk yo he jugado ahi hasta este año y eso es falso, osea que todos los jugadores de este año han estado cobrando mensualidades? de donde os sacais eso? lo unico k se ha cobrado este año ha sido prima por partido ganado.
Desde que se bajo de preferente la politica del club cambio el equipo k quedamos ( que gran grupo eramos...) ni uno cobraba un duro y si estabamos ahi era porque eramos gente joven y de la casa ( salvo 4 o 5) que queria hacerse un hueco en estas categorias y te puedo asegurar que ese año no cobramos ni por partido ganado ni nada.
La verdad que ahora estoy un poco desconectado de actualidad del sabadell nord pero por lo que yo pude hablar al final del año no iba a cambiar la politica y como mucho habrian primas por objetivo! si han cambiado de idea eso ya no lo se pero la verdad que lo dudo :S.
En fin que aquí hay mucha gente que sabe mucho y que le gusta meter m***** en la casa del vecino sin conocimiento, lo dicho creo que se de lo que hablo.
Por cierto si creeis que NIÑO se va al sabadell nord por dinero es que no lo conoceis, pero bueno pensar lo que querais, yo se que para NIÑO sabdell nord es su casa (como tb es la mia) y sabe que si vuelve estara muy agusto. La verdad que yo espero que vuelva al sbd nord pk es un jugador fundamental si se quiere aspirar ha algo importante y espero que este año puedan luchar para subir.

Desconnectat Jeffrey

• Infantil
  • Missatges: 150
« Respondre #151 el: 05 de Agost de 2008, 18:29:41 pm »
Hola. Hace dias que quiero escribir...pero voy leyendo lo que va diciendo la gente y se me quitan las ganas...pienso que yo debo ser ton_to o que hay gente muy lista, y no pretendo faltar a nadie. Siempre he pensado y defendido que el futbol regional, para mi, y repito, para mi, es un hobbie, un sitio donde descargar la adrenalina que llevo en el cuerpo acumulada durante el dia, ya sea por el trabajo, por problemas personales, por problemas económicos....(y aqui que cada uno piense en su problema)...y nunca he pensado en jugar al futbol por dinero, y voy a ser franco, no lo he pensado xq seguramente no lo valgo, supongo que habrá gente que crea que se merece ganar dinero e esto y lo respeto, pero en serio, a alguno de los que escribe aqui el futbol le ha dado para pagarse una casa o un simple coche? No se...supongo que 100€ al mes te dan para pagarte una buena farra o para la gasolina del coche...Y además...que el futbol a los 30 o 30 y poco se acaba...
Soy de los que piensa que mejor dedicarse a buscar un buen trabajo o a estudiar una carrera para poder vivir bien el resto del tiempo, conozco poca gente que se gane la vida del futbol (si...por la tele y diarios conozco a muchos).
También aprovecharé para decir que se está aprovechando que la gente del Sabadell B de este año tiene muchas ganas de hacer las cosas lo + "profesionales" posibles, para meter caña a un equipo de gente normal...como el que está leyendo esto ahora mismo. Espero que se critique todo lo que se quiera pero sin faltar al respeto, creo que es de muy mala educación entrar aqui a meter cera a la gente con un Nick (para el que no lo sepa yo soy Albert Rodriguez Granados..y no pongo el DNI vaya que lo utiliceis para cosas marranas....)..y me gustan las cosas claras, si nos tenemos que decir 4 cosas entre todos nos las decimos, no creo que nunca llegue a las manos con nadie por el futbol, y como dijo Niño en su dia, no confundamos el ser agresivo dentro de un terreno de juego con las palabras asesino y sinónimos...repito, se habla de una persona, dejando de lado donde juegue ni quien sea, soy el primero que me gusta jugar duro, y al acabar el partido darle la mano a quien le he pegado una patada o quien me la ha pegado, ningún problema.
Pues nada, supongo que alguno se dará por aludido con lo dicho, pero puedo asegurar que no lo hago para molestar a nadie.
Otra cosa...este año ha sido al año que + he estado metido en el mundillo de los "fichajes" de verano,...y ha sido el año que mas asco me ha dado todo esto...es increible como se mueven los intereses sin mirar a quien fastidias, y eso no me ha gustado nada. Supongo que son cosas que han existido siempre y que existirán, pero si es así, yo no quiero ser participe de tanta "locura".
Un saludo a todos y felices vacaciones a quien tenga....yo...ya mismo las cojo...

Bert.

Desconnectat MIRRI

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #152 el: 06 de Agost de 2008, 17:51:06 pm »
Atencio senyors arlequinats perque MIRRI te noticies fresques:
-L'entorn del jugador m'ha fet saber que BASORA tmb plega abans d'hora. La veritat es que no se el perque d'aquesta decisio pero hem preocupa i molt ja que sense aquest nano ja son dos puntals basics del nostre filial els que marxen.
-M'agradaria que algu corrobori aquesta informacio com va fer al seu dia el propi mister amb el cas NIÑO.

Doncs res mes, una altra baixa important i molt !!!1

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #153 el: 06 de Agost de 2008, 18:57:12 pm »
Bueno, viendo que algunos sabéis más que nosotros hemos decidido explicar lo que sabemos del tema de estos jugadores.
En un principio niño y basora iban a formar parte de este proyecto. Digo en un principio, pq según lo que he ido leyendo en el foro y lo que nos han contado niño se va a ir al sabadell nord por un dinero y ahora nos decís que basora tp va a seguir. Oficialmente a nosotros ninguno de estos dos jugadores nos ha dicho que se vaya a ir a otro equipo. Durante la semana pasada nos pusimos en contacto con Basora pero no quedó claro si se unía al proyecto o no y se quedó en que se volveía a hablar con él. Después hemos intentando ponernos en contacto con él alguna vez más pero no nos ha devuelto las llamadas, así que no sabemos nada. Lo que sabemos nosotros del jugador a través de su entorno es que él quiere jugar el año que viene con niño donde él juegue. Por lo que respecta a niño: Pirri se estuvo escribiendo SMS el otro día con él y le dijo que tenía una decisión tomada, pero ni confirmó ni desmintió que se fuera a otro equipo, así que tampoco os podemos aclarar nada y esperamos poder hablar pronto con él para poder aclarar todo este asunto.

Luego está el caso de Jonathan Pérez "Johnny". Este jugador el año pasado militaba en el can parellada y al acabar la temporada le debían un dinero. Después de hablar con el jugador y darnos el sí para venir, el can parellada se puso en contacto con él para retenerlo y le ofrecieron un sueldo. El jugador está en todo su derecho de volver a ese equipo pero nos dijo que si en el sabadell le pagabamos la mitad de lo que cobraría allí se vendría con nosotros. Por lo tanto en un principio este jugador causarà baja pq nuestra filosofía no es la de pagar sueldos y solo se pagarán los desplazamientos de algunos de los jugadores de la plantilla que vienen de fuera de sabadell.

Ya nos hemos puesto en marcha a la hora de buscar posibles recambios de estos 3 jugadores, de hecho ya tenemos el recambio de johnny que es el caso que está más claro de los 3. Estabamos muy ilusionados con las incorporaciones de niño y de basora porque son 2 grandes jugadores y fueron de los primeros jugadores con los que nos pusimos en contacto para que vinieran y la verdad es que serían jugadores muy dificiles de sustituir pero si al final es necesario buscarles recambio intentaremos que sean jugadores del mismo nivel o más, pero siempre ajustandose a nuestra filosofía. A niño nos costó un poco convencerlo por el tema del grupo pero al final acabó diciendo que sí... si hubieramos podido pagar sueldos como alguno dice por ahí creéis que no le hubieramos ofrecido algo a niño para ver si le ayudaba a decidirse? Pero bueno, se ha hecho servir mucho en el foro la frasecita del "me han dicho" para ir sacando bulos y hacer daño... solo espero que se acabe ya esta tontería y cada uno se dedique a trabajar para su equipo en vez de ir destrozando el buen trabajo de los demás. Llevo muchos días leyendo el foro sin querer decir nada pq creo que no valga la pena contestar a gente que solo se registra para escribir un mensaje, pero llevo desde que acabé la temporada pasada con la romanica trabajando para el sabadell día sí y día tb (que ni durante las vacaciones he podido estar del todo tranquilo por si había novedades) y no me gusta nada que a todo el buen trabajo que hemos ido haciendo hasta ahora le vayan echando tierra encima.

Espero que mi mensaje aclare un poco más las cosas y a ver si se acaban ya los rumores de una vez. En cuanto sepamos algo oficial de los 2 jugadores ya lo comunicaremos. Por lo que respecta a panso y a mi ya no haremos más "comunicados" hasta que empiece la pretemporada y dejamos el subforo en manos de webteam y del resto de moderadores hasta entonces.

Dani.

« Darrera modificació: 06 de Agost de 2008, 19:02:28 pm per BIRRI »

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #154 el: 07 de Agost de 2008, 08:58:00 am »
HOLA MIRRI: gracias por escribir otra vez. como bien dices una explicación del "mister" como tu dices estaría bien. creo que mi segundo, Dani Pérez "Birri" ya te ha contado como están las cosas. A dia de hoy a mi nadie me a dicho oficialmente que NIÑO y BASORA no sigan. lo intuyo y lo deduzco, pero por boca de ellos solo sé que están comprometidos aquí y que si se han comprometido con otro equipo sin haber dicho que se van eso estaría muy feo. creo que son dos casos diferentes. NIÑO es un buen chaval, y un futbolista muy muy bueno, la verdad. y no creo que el se mueva por dinero. el tuvo una oferta de un primera este año donde le ofrecían dinero y no se fué. creo que el anda confundido. o le han metido cosas en la cabeza que no existen. no se bien bien que va ha hacer el. dicen que se va por dinero al sabadell nord. yo estuve a punto de fichar allí y sueldos no ofrecen, por lo tanto me extraña. a el le gusta el futbol y juega por hobby. creo que el nunka se ha llegado a identificar con el proyecto, ya que era reacio a jugar en el grupo 6, por lo tanto no tiene sentido que nos deje a nosotros para jugar en este grupo con otro equipo. el es del sabadell nord y entendería su vuelta, pero nunka después de haberse comprometido con nosotros. hablamos hace diez dias y parecía como si hubieramos roto el acuerdo. ya que yo no estaba de acuerdo con lo que el decía y me sentí impotente de no poder devolverle a la realidad. creía que fué un calentón que tuvo por que la gente es tremenda fuera de aquí...lo de este año es exagerado...se han dicho tantas barbaridades...y el otro dia como decía BIRRI nos comunicamos por sms y en ningun momento me dijo que marchaba, por lo tanto todavia tengo esperanzas de que NIÑO siga aquí por que es un jugador úniko y espero que lo podamos disfrutar. esté aquí o no esté le desearé lo mejor siempre, por que es una gran persona, y eso está ante todo por delante.

en cuanto a BASORA..decir que me extraña tambien su postura. hablamos la semana pasada despues de hacerle mas de 20 llamadas y otros tantos mensajes, y no tenía nada claro. el es muy amigo de NIÑO y quiere jugar con el. imagino que si NIÑO iba confundido a el le habrá confundido tambien. conozco bien a BASORA, y tampoco se mueve por dinero. pero de su boca no me ha dicho que se vaya a otro club. tenemos una conversacion pendiente y espero que el jugador se manifieste, pero antes ha de volver a cojer el teléfono cuando vea que le llamamos, por que si no no será posible. no es que vayamos detrás de ellos para que sigan, evidentemente es lo que queremos, lo que queremos es que dejen su postura clara, para nosotros avanzar en busca de sus sustitutos, ya que ahora es mas complicado por que los buenos futbolistas están ya comprometidos. lo que no haremos será traer a dos jugadores por traer. creemos que lo que ya tenemos es bueno y si viene alguien han de ser mejor que NIÑO Y BASORA, sabemos que es complicado pero lo ideal es que ellos estén aquí.

en cuanto a JHONY, decir que somos amigos desde hace un montón de años que jugamos juntos. le admiro como futbolista por que es de lo mejorcito que hay en sabadell, sin embargo quiere marchar al can parellada por que le dan un dinero. por muy amigo que sea esto es un club, y serio, y con unas normas que no nos saltaremos. tengo muchos amigos a los que podría traer, como alan mori, xavi rosell, mutio, sergi garcés, jordi sánchez, pedro fabián, roland sanlleí y un sin fin mas... pero esto no funciona por amistad, y quien me conoce sabe que así es, por lo tanto JOHNY marcha a otro sitio por que aquí no se le puede ofrecer ni la irrisoria cantidad que pide por seguir.

dar las gracias tambien a JUAN CARLOS, ex del sabadell nord por escribir aquí, eres muy bienvenido juan carlos, y te deseo la mejor de las suertes en canovellas, lo mereces y ya es hora de que un gran portero como tu crezca, y cuando veas al señor antonio perales, ex presidente tuyo, aclarále que yo nunka te toqué para que aquí vinieras, por que un dia me llamó para decirme que te había tocado y tu sabes que eso no es cierto, por que tal llamada, o encuentro, nunka sucedió. creo que el se equivocó, y decía que tu le habías dicho que yo te llamé para ficharte. acojonante eh!!!! tenemos que acostumbrarnos a esto en el sabadell. el otro dia un miembro muy importante de la T.U.S tambien dijo que teniamos 25 jugadores a 200 euros cada uno...no sabes si reirte, enfadarte, o mandar todo al carajo, pero no. al menos yo. es un sueño para mi estar donde estoy, una ilusión y ahora una realidad, y me ha costado mucho llegar hasta aquí, de echo no era ni mi objetivo, y lo que no voy a hacer ni permitir es que la gente hable mal de cosas que no hay. como decía SECCIOBIRRA, que se critique lo que sea criticable por que exista, nunka hablemos de algo imaginario o que lanzan los demás para hacer daño.

esperemos que esta semana podamos anunciar alguna novedad, positiva o negativa y que la gente esté trankila.

MIRRI realmente no sé si eres arlequinado, pero agradezco que tus "fuentes" de información te cuenten algo mas concreto sobre estos casos. si tuviera que pedir un deseo ahora no sería otro que poder contar con NIÑO Y BASORA, quien no los conozca pensarán que son unos cracks, yo tengo que decirlo que si que lo son.

ENDAVANT SABADELL.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat charly

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #155 el: 11 de Agost de 2008, 00:17:40 am »
He visto el partido y la verdad los jugadores del B no desentonaban,con el resto incluidos los del Cassa hay que darles un voto de confianza y minutos de juego.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #156 el: 11 de Agost de 2008, 08:32:14 am »
He visto el partido y la verdad los jugadores del B no desentonaban,con el resto incluidos los del Cassa hay que darles un voto de confianza y minutos de juego.

Me alegro que los que van del amateur a jugar con el primer equipo lo hagan bien  :clap y ya que parece que seguirán teniedo oportunidades, espero que finalmente Niño se decante por el Sabadell  amateur, porque si tan bueno es como dicen, tambien tendrá oportunidad de entrenar con el primer equipo y quien sabe si algo más, animo niño  :beer2

Desconnectat MIRRI

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #157 el: 11 de Agost de 2008, 23:53:45 pm »
Segons m'han dit el tema ÑIÑO esta tancat amb el Sabadell Nord i tmb BASORA. S'ah de dir que el Sabadell Nord aquesta temporada esta formant un molt bon equip fins i tot m'atreviria a dir que del nivell del Sabadell B. A veure quan arriba el dia del gran derbi. Agraeixo a pirri l'aclariment del tema d'aquests dos nanos.

Sort per la temporada.

Desconnectat BENGOECHEA

• Aleví
« Respondre #158 el: 13 de Agost de 2008, 01:35:35 am »
es lo que tè mirri, que aquets dos nomès van per calers, ya els coneixes tú. el niño el problema que tè es que sempre ha anat d'estrella i l'agradat que vagin darrera d'ell. el basora es diferent, i el niño tè molt de pès sobre ell, i clar, el basora es deixa emportar, però com van cobrant estarà content tambè, però estic segur que tambè s'aprofita de això, i m'enterat que estàn marxant jugadors del sabadell nord per aquet motiu, per què s'han enterat de que el niño i el basora van cobrant. es diu per sabadell nord, segons lo que he escoltat que el niño va demanar calers al sabadell i al no donar-li va marchar al sabadell nord. es possible que estiguin montant un bon equip, es que a base de talonari qui no ho fà. lo que me extranya molt es que la setmana passada el basora va parlar amb un amic meu al camping i li va dir que marxaba al sabadell amater. es una miqueta raro tot això. imagino que el niño i el basora ja hos habràn avistat, es lo mínim. jo aquet any deixo el futbol, estic una miqeta desebut amb el sabadell nord. soc del sabadell i aquet any em dedicarè a veure a l'equip, al menys aquí sembla que treballeu amb transparencia. salutacións.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #159 el: 13 de Agost de 2008, 15:46:58 pm »
es lo que tè mirri, que aquets dos nomès van per calers, ya els coneixes tú. el niño el problema que tè es que sempre ha anat d'estrella i l'agradat que vagin darrera d'ell. el basora es diferent, i el niño tè molt de pès sobre ell, i clar, el basora es deixa emportar, però com van cobrant estarà content tambè, però estic segur que tambè s'aprofita de això, i m'enterat que estàn marxant jugadors del sabadell nord per aquet motiu, per què s'han enterat de que el niño i el basora van cobrant. es diu per sabadell nord, segons lo que he escoltat que el niño va demanar calers al sabadell i al no donar-li va marchar al sabadell nord. es possible que estiguin montant un bon equip, es que a base de talonari qui no ho fà. lo que me extranya molt es que la setmana passada el basora va parlar amb un amic meu al camping i li va dir que marxaba al sabadell amater. es una miqueta raro tot això. imagino que el niño i el basora ja hos habràn avistat, es lo mínim. jo aquet any deixo el futbol, estic una miqeta desebut amb el sabadell nord. soc del sabadell i aquet any em dedicarè a veure a l'equip, al menys aquí sembla que treballeu amb transparencia. salutacións.

Home, una mica estrany si que era, perqué el senyor Niño ha parlat diverses vegades i amb misatges de mobil amb l'amic pirri, i no va tenir el valor de dir-li que ja el tenia fet amb el Sabadell Nord, la cual cosa significa que millor que no vingui perqué sembla que de formalitat poca, i de l'altre ja ni parlo.

Amigo pirri, no pierdas ni un minuto detrás de gente de esa calaña porque ensuciarian nuestra querida camiseta.

:beer2