Autor Tema: INDESEABLES (NON GRATOS)  (Llegit 35278 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: INDESEABLES (NON GRATOS)
« Respondre #20 el: 08 de Juny de 2009, 01:57:47 am »
Goiko ( Real Union )
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 08 de Juny de 2009, 02:24:11 am »
També podriem afegir a l'àrbitre Enrique Ortiz Blanco per si la temporada vinent la federació "li dona el premi" d'enviar-lo a la Nova Creu Alta a xiular un partit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #22 el: 08 de Juny de 2009, 11:16:32 am »
També podriem afegir a l'àrbitre Enrique Ortiz Blanco per si la temporada vinent la federació "li dona el premi" d'enviar-lo a la Nova Creu Alta a xiular un partit.

Y a todos los Ertzainas  :Hecho_polvo:
Forero Més Catxondo

futsal_90

• Visitant
« Respondre #23 el: 09 de Juny de 2009, 03:15:58 am »
podriem afegir l' equip del Denia ... no hos enrecordeu com ens van tractar!!!!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #24 el: 23 de Agost de 2009, 23:39:41 pm »
El número 9 del Terrassa, que no ens ha parat de desafiar.

Per cert, el de control del Terrassa sap saltar bastant bé les valles eh? :happy2:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #25 el: 23 de Agost de 2009, 23:40:18 pm »
Usain Bolt deu estar ja tremolant perquè perilla el seu rècord de 100 metres jajaja

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #26 el: 23 de Agost de 2009, 23:41:22 pm »
Usain Bolt deu estar ja tremolant perquè perilla el seu rècord de 100 metres jajaja
Suposo que algun africà egarenc li haurà ensenyat. :mmmm

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #27 el: 24 de Agost de 2009, 10:38:51 am »

Per cert, el de control del Terrassa sap saltar bastant bé les valles eh? :happy2:

sabeu el seu nom? em va deixar afònic el cabr.. akest en 5 minuts xDD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #28 el: 24 de Agost de 2009, 15:09:54 pm »
ja l'he trobat, es diu Florian Taulemesse i es gabaxo xD

http://fcg20082009.typepad.fr/09taulemesse/images/2008/08/04/florian_mg_001.jpg
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2009, 15:13:58 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Xandri

• Visitant
« Respondre #29 el: 24 de Agost de 2009, 15:23:18 pm »
ja l'he trobat, es diu Florian Taulemesse i es gabaxo xD

http://fcg20082009.typepad.fr/09taulemesse/images/2008/08/04/florian_mg_001.jpg
Què estrany :ejem

El José Luis, segurament que alguns entrenos els ha de parar, perquè els seus jugadors es possin a ressar cap a la Meca... xD

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #30 el: 24 de Agost de 2009, 15:35:35 pm »
No es res d'estrany el que va passar ahir a Terrassa. El Josep Lluís ja el vaig sentir dir a L'Olimpia que aquest any intentarian ser competitius, peró que haurian de donar molta llenya. Que molts dels seus jugadors tenian poca experiencia i quan no poguessin crear haurien de parar al contrari com sigui.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #31 el: 24 de Agost de 2009, 15:55:16 pm »
No es res d'estrany el que va passar ahir a Terrassa. El Josep Lluís ja el vaig sentir dir a L'Olimpia que aquest any intentarian ser competitius, peró que haurian de donar molta llenya. Que molts dels seus jugadors tenian poca experiencia i quan no poguessin crear haurien de parar al contrari com sigui.

Doncs hi ha una cosa que es diuen targetes que les ensenya l'àrbitre i quan en veus una de vermella o dues de grogues te n'has d'anar al vestidor.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #32 el: 24 de Agost de 2009, 16:21:30 pm »

Pobret, deixeu-lo, és feliç guanyant un simple amistós...  :ejem

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #33 el: 24 de Agost de 2009, 21:14:05 pm »
Tremendo friki de entrenador tiene el Terrassa , todavia no sea enterao que las camisas rosas ya no se llevan , estan pasadas de moda , encuanto a su Nº9 ya veremos si tiene webos de provocar en la NCA .
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2009, 21:21:36 pm per RRACO »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #34 el: 24 de Novembre de 2009, 08:24:27 am »
bien, reobro este post ya olvidado, para recordar que este domingo nos visita otro INDESEABLE, y espero que persona NO GRATA para nosotros, y que yo especialmente le tengo muchas ganas:

es el jugador Iray del Sporting Mahones

alguno lo recuerda?  luego os pongo en memoria lo que nos hizo este INDESEABLE
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #35 el: 25 de Novembre de 2009, 17:01:45 pm »
bien, reobro este post ya olvidado, para recordar que este domingo nos visita otro INDESEABLE, y espero que persona NO GRATA para nosotros, y que yo especialmente le tengo muchas ganas:

Amb l'Espanyol B o amb el Figueres?
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #36 el: 25 de Novembre de 2009, 17:15:46 pm »

Amb l'Espanyol B o amb el Figueres?

Ui! Amb el Figueres!!!! És el "senyor" del teiatru!!!!  :wall:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #37 el: 26 de Novembre de 2009, 20:24:44 pm »
bueno os pongo en situación:

Iray (Sporting Mahonés): 
Año del ultimo y doloroso descenso a 3a. Campo de la UE Figueres. Apuramos las ultimas opciones de salvación que tenemos. El equipo ese dia juega muy bien. Pero nos encontramos a un rival dirigido por el egarense Miquel Olmo, que ya no se juega nada en mitad tabla, pero que curiosamente va muy motivado. En la segunda parte, finalizando ya el partido, en pleno asedio arlequinado, y con los ampurdaneses perdiendo mucho tiempo, un jugador llamado Iray se desploma al suelo, con pinta de recibir una lesión muy grave, que hace que salgan todo tipo de asistencias, haciendo que estén por el y el juego parado como cosa de 5 minutos. Bien, pues al llevarselo como pudieron por la linea de fondo (justo donde estabamos nosotros), el muy pájaro se levanta, sale corriendo hacia el centro del campo para volver a salir, y además lo hace saludando y RIENDOSE de nosotros.

Un gesto MUY MUY feo. Incluso su técnico creo que lo cambió por ello y me consta que lo "castigó" de alguna manera por ello.

En fin, es evidente que no bajamos por su culpa, pero espero que este tio sepa que no nos olvidamos de el. Como deberia ser de todos aquellos que nos toman o nos han tomado el pelo en algun momento....  Espero que, SIN VIOELENCIA, la afición arlequinada estemos una vez mas a la altura con quien se merece que los reconozcamos....

Iray, YO NO ME OLVIDO DE TI.  El domingo si juegas me escucharás
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #38 el: 26 de Novembre de 2009, 21:16:23 pm »

Iray (Sporting Mahonés): 
Año del ultimo y doloroso descenso a 3a. Campo de la UE Figueres. Apuramos las ultimas opciones de salvación que tenemos. El equipo ese dia juega muy bien. Pero nos encontramos a un rival dirigido por el egarense Miquel Olmo, que ya no se juega nada en mitad tabla, pero que curiosamente va muy motivado. En la segunda parte, finalizando ya el partido, en pleno asedio arlequinado, y con los ampurdaneses perdiendo mucho tiempo, un jugador llamado Iray se desploma al suelo, con pinta de recibir una lesión muy grave, que hace que salgan todo tipo de asistencias, haciendo que estén por el y el juego parado como cosa de 5 minutos. Bien, pues al llevarselo como pudieron por la linea de fondo (justo donde estabamos nosotros), el muy pájaro se levanta, sale corriendo hacia el centro del campo para volver a salir, y además lo hace saludando y RIENDOSE de nosotros.

Un gesto MUY MUY feo. Incluso su técnico creo que lo cambió por ello y me consta que lo "castigó" de alguna manera por ello.

En fin, es evidente que no bajamos por su culpa, pero espero que este tio sepa que no nos olvidamos de el. Como deberia ser de todos aquellos que nos toman o nos han tomado el pelo en algun momento....  Espero que, SIN VIOELENCIA, la afición arlequinada estemos una vez mas a la altura con quien se merece que los reconozcamos....

A mí tmb  :yes:
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #39 el: 26 de Novembre de 2009, 21:54:49 pm »

Iray (Sporting Mahonés): 

A mí tmb  :yes:

al poner el nombre no caia quien era, pero ahora que as comentado eso si me acuerdo de el detalle lo que no sabia que se llamaba asi o se me habia olvidado con el tiempo a mi tmb me oiras si juegas Iray :beer2 :beer2
visca el sabadell