Autor Tema: ATENCIO!! VIRUS!!  (Llegit 14254 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Xandri

• Visitant
Re: ATENCIO!! VIRUS!!
« Respondre #40 el: 12 de Juliol de 2008, 22:09:34 pm »
Si estas navegant trankilament per internet, i tot sovint et surten avisos de que tens virus i t'envien cap a una pagina web per a que et baixis un desinfectador, es podria dir que si.

A veure... no es un virus, virus... es un malware... una estafilla... t'enganyen dien-te que tens virus; t'instales el seu programa per desinfectar i en realitat t'estas instalant un programa que 't'espia' i pot recopilar informacio teva, d'on vas i que mires, quan rato estas conectat... Mes o menys seria aixo crec

;)

PD.: El nom correcte es SPYWARE
És a dir que si no l'instalo no passa res? Vull dir, que no m'infecta cap cosa.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #41 el: 12 de Juliol de 2008, 22:10:55 pm »
Home... jo entenc que ja en tens una part instalat  ;)

Passa't per un bon antivirus que no costa tant  ::)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Xandri

• Visitant
« Respondre #42 el: 12 de Juliol de 2008, 22:25:58 pm »
Ja tinc instalat el que m'has recomanat, sembla segur. Gràcies.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #43 el: 13 de Juliol de 2008, 23:21:39 pm »
Parlant de virus i coses per l'estil, últimament, que navego per internet, hi han moments que se m'obre una "persiana" com si m'analitzés l'ordinador i una altre dient-me que tinc un virus i que apreti algo per arreglar-ho (o algo per l'estil), sabeu de que es tracte?

A mi també em passa.. :ostres

A mi també em passa fa cosa d'un mes.
Em vaig baixar ahir el Panda Antivirus i dsp de passarlo em seguia passant igual.
Avui m'he baixat l'AVAST i des d'un principi no se que passava que tenia un virus provinent precisament del Panda Antivirus i m'ha obligat a reiniciar, de fet he estat una bona estona que cada vegada q entrava a l'escriptori el PC s'em reiniciava abans de poder fer res, això fins un moment en que el PC se m'ha quedat bloquejat a la pantailla de "BIENVENIDO".
Al final he optat per entrar a modo Prueba de fallos, he desinstalat el Panda i un cop iniciat el PC ara sembla q funcioni.

Demà miraré de passar l'AVAST a veure si em detecta aquest adware i amb una mica de sort m'ho treu.

narsni19

• Visitant
« Respondre #44 el: 14 de Juliol de 2008, 00:00:46 am »
Yo lo que hago cuando me sale esto es en el contacto que me lo envia:

no admitir
admitir

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #45 el: 14 de Juliol de 2008, 07:10:37 am »
cuidado amb l´avast i els programas "piratas" penseu que per aquest antivirus qualsevol archiu dels programas "piratas" (els .ex piratejats) per a ell son virus i sels carregará (o se per experiencia)  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #46 el: 14 de Juliol de 2008, 10:44:04 am »
Panso... no es que l'Avast et 'detecti' programes pirates... el que pasa es que, normalment, els programes que et baixes pirates et venen farcits de Spywares ;)

PD.: Jo ho tinc TOT pirata... i segueixo treballant ;)
« Darrera modificació: 14 de Juliol de 2008, 11:13:37 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #47 el: 14 de Juliol de 2008, 12:27:56 pm »
Si teniu spyware i això no penseu que amb programes com l'ad-aware i això es treu...s'ha de seguir un procés utilitzant diferents programes com Hijackthis,CCcleaner etc etc
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #48 el: 14 de Juliol de 2008, 17:45:19 pm »
Panso... no es que l'Avast et 'detecti' programes pirates... el que pasa es que, normalment, els programes que et baixes pirates et venen farcits de Spywares ;)

PD.: Jo ho tinc TOT pirata... i segueixo treballant ;)

A mi me passa el mateix. Ho tinc tot Pirata, o de software lliure, que no patix tant de virus.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #49 el: 14 de Juliol de 2008, 23:43:40 pm »
Buenas, hoy me pasa de todo..    :ostres

Esta noche desde que me he conectado, me va especialmente lento internet.... De repente se me abre una ventana que me dice: "Tienes problemas con la velocidad de internet?  (o algo asi). Eso es porque tienes el pc lleno de adware y spyware"  Automáticamente si le doy a aceptar, me abre otra ventana, que me obliga SI o SI  a ejecutar algo. Evidentemente, no lo quiero ejecutar, pero no me da opción. No me deja cerrar la ventana, y solo puedo hacer click en ejecutar o guardar...  "Spyware_trial_setup .exe"   

es de lo que hablais??     :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #50 el: 14 de Juliol de 2008, 23:46:47 pm »
Buenas, hoy me pasa de todo..    :ostres

Esta noche desde que me he conectado, me va especialmente lento internet.... De repente se me abre una ventana que me dice: "Tienes problemas con la velocidad de internet?  (o algo asi). Eso es porque tienes el pc lleno de adware y spyware"  Automáticamente si le doy a aceptar, me abre otra ventana, que me obliga SI o SI  a ejecutar algo. Evidentemente, no lo quiero ejecutar, pero no me da opción. No me deja cerrar la ventana, y solo puedo hacer click en ejecutar o guardar...  "Spyware_trial_setup .exe"   

es de lo que hablais??     :mmmm

Apreciat company forero:

Si, tens un spyware a l'ordinador. Et recomano seguir els consells de l'usuari Sabadell Power.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #51 el: 21 de Juliol de 2008, 20:24:49 pm »
Jo he passat el programa avast i sembla ser q segueixen sortint missatges d'aquells de que tinc virus.... no hi ha manera no, sort q el pc en general apart d'això sembla q vagi bé.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #52 el: 23 de Juliol de 2008, 14:19:04 pm »
Un virus informático utiliza a Fernando Alonso como 'gancho'

Ojo a los usuarios de Internet y a los aficionados de la Fórmula 1. Un correo electrónico anunciando un falso accidente de Fernando Alonso está siendo utilizado para propagar un virus informático. Para darle credibilidad a la patraña, que explica que el piloto español chocó con otro coche cuando se dirigía a Bilbao, viene con la firma de ElPaís.com.

Éste es el texto completo del bulo: "El piloto de Fórmula 1 Fernando Alonso Díaz sufrió esta mañana un grave accidente de tráfico cuando se dirigía a una reunión de prensa en Bilbao. Alonso fue sorprendido por otro automóvil en una intersección. El conductor de este vehículo perdió la vida instantáneamente, y Fernando Alonso se encuentra en estado grave. Alonso actualmente está internado en un hospital privado en Bilbao, los médicos aseguran lesiones en su médula ósea". Y después viene el enlace de descarga del vídeo del falso accidente.

Si se pincha en dicho enlace, se descargará automáticamente una copia de un virus troyano que roba datos bancarios, así que además de divulgar la falacia se pretenden obtener réditos económicos.

http://www.marca.com/edicion/marca/motor/formula1/es/desarrollo/1149209.html

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #53 el: 23 de Juliol de 2008, 18:19:43 pm »
L'altre dia vaig formatejar el disc c i desde llavors cada moment em surten missatges de l'antivirus conforme un virus hi vol entrar. No hi ha manera de que se'n vagi.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Letti

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #54 el: 26 de Agost de 2008, 23:47:40 pm »
Para problemas de virus, malwares, spywares, adwares, etc. mi recomendación si es que ya los tienen en su pc, es que se asesoren en este lugar http://www.infospyware.com/ está en español, y para descargar los programas que les dicen (gratuitos) deben registrarse.
Para el foto.zip allí armaron un programa para msn que elimina ese virus y otros que afectan a ese sistema de mensajería.
Dos descargas que personalmente recomiendo, son el SuperAntispyware y el CCleaner.
Una de las mejores formas para trabajar y eliminar estos bichitos es iniciar el pc en modo a prueba de fallos y desde ahí correr antivirus, y los otros programas.
Y para navegar en internet y correr "menos riesgos" (entre comillas obvio porque depende por donde anden) es utilizar firefox con el agregado NON-Script y otro que tiene que ver con los adware que en este momento escapa a mi memoria.