Autor Tema: EL SABALLUT  (Llegit 66646 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
  • Gènere: Masculí
Re:EL SABALLUT
« Respondre #140 el: 13 de Novembre de 2007, 20:18:12 pm »
Com alguns ja haureu pogut comprovar, ja està disponible la sisena edició de la revista EL SABALLUT, amb les cròniques (amb un pèl de retràs) de les primeres jornades, una entrevista al sabadellenc MOISÉS HURTADO, un reportatge sobre l'arlequinat i campió del món juvenil LLUÍS MUÑOZ, les cròniques de la famosa eliminatòria de Copa de Fires davant el Bruixes i moltes altres coses.

Per cert, obrim una nova secció, la del concurs. D'ara i fins dissabte teniu temps per enviar un e-mail, tal i com posa a la mateixa revista, proposant noms per la mascota de la revista, i optaran a 5 entrades dobles pel Sabadell-Grama de diumenge.

Una salutació i com ja ha comentat el company Manel, disculpes pel retràs. Això no deixa de ser un hobby, quelcom amateur, i un servidor té altres obligacions que han fet que es retrasés el número, juntament amb la ja comentada i benvinguda notícia de la paternitat del Manelinho, cosa que aprofito per felicitar des d'aquí.

Gràcies per tot!

Al contrario Gracias a ti y a todos los que haceis posible esta magnifica revista digital.

Visca el Sabadell y el Saballut :anims :anims

la meva sang és arlequinada

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #141 el: 14 de Novembre de 2007, 12:08:39 pm »
Per cert, obrim una nova secció, la del concurs. D'ara i fins dissabte teniu temps per enviar un e-mail, tal i com posa a la mateixa revista, proposant noms per la mascota de la revista, i optaran a 5 entrades dobles pel Sabadell-Grama de diumenge.

Amigues i amics,

només avisar-vos que per poder publicar la llista dels guanyadors i donar temps a recollir les entrades (que es farà a les pròpies oficines de l'estadi), només entraran en el sorteig els correus electrònics rebuts fins demà dijous.

Així doncs, publicarem la llista dels guanyadors en aquest mateix post el divendres tant d'hora com sigui possible (els guanyadors també seran avisats mitjançant un correu electrònic) a fi de que podeu anar a recollir les entrades a les oficines de l'estadi entre divendres i dissabte.

Tantmateix deixarem obert el concurs perquè ens envieu les vostres propostes fins a final de novembre i així, per Nadal, la nostra mascota estrenarà nom :icon_exclaim: :clap2

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #142 el: 16 de Novembre de 2007, 11:39:46 am »
Amigues i amics,

publico la llista dels cinc guanyadors de les entrades dobles pel partit d'aquest diumenge entre el C.E. Sabadell :scut  i la U.E.A. Gramanet. Només les heu de passar a recollir a les oficines de l'estadi entre avui i demà.

Moltes felicitats als guanyadors i moltes gràcies a tothom qui heu participat :icon_exclaim: :reverencia2

- César Erill
- Raquel García Nisa
- Ramon Gonzálvez
- Marc Mendoza
- Gerard Taulé
« Darrera modificació: 16 de Novembre de 2007, 14:02:29 pm per Manelinho »
VISCA CATALUNYA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #143 el: 13 de Juliol de 2008, 12:20:04 pm »
Doncs això, he entrat a la pàgina ex-oficial i he vit que el darrer número d' "El Saballut" és d'octubre del 2007...

Que ja no es publicarà més? ???
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2008, 16:24:59 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #144 el: 13 de Juliol de 2008, 19:26:53 pm »
Pel que vaig veure al Març o així en realitat les cròniques i això ho tenien, passa que a l'hora d'emmaquetar la revista no se que va passar...jo al principi prenia part de la redacció i ja us dic que és una feinada.

Aquest any suposo que la tornarem a tenir entre nosaltres
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2008, 19:30:19 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #145 el: 14 de Juliol de 2008, 18:43:27 pm »
Amics,

Els qui la feiem (i esperem recuperar-la) vam tenir un cúmul de circumstàncies que malauradament -o no- ens va deixar amb manca de temps això afegit a temes personals meus que ja vaig exposar ens ha obligat a deixar en 'stand-by' El Saballut.

Qui sap si per aquesta temporada tenim alguna sorpresa... :ejem :-X
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #146 el: 28 de Juliol de 2008, 15:22:37 pm »
L'altre dia em vaig conectar a la pagina web ex-oficial del CES per conectar-me a aquest maravellos forum. I em vaig començar a mirar els seus apartats o subindex. I com no em va resaltar el que posa: saballut; vaig entrar i vaig veure que no sabia actualitzat...desde l'ASCENS :beer2 i nose m'agradaria saber perque s'ha deixat de publicar el Saballut, o sino es aixo com la puc trobar?
Esperu rebre la vosta resposta.

Moltes gràcies.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #147 el: 28 de Juliol de 2008, 15:49:48 pm »
Et contesto jo mateix. El Saballut per diferents motius no s'ha pogut fer aquest any, però en breu hi podrien haver notícies.
« Darrera modificació: 28 de Juliol de 2008, 15:57:15 pm per WebTeam SBD »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #148 el: 29 de Juliol de 2008, 11:55:52 am »
Moltes gracies almuniaforever per la teva contestcio. Esperu les noticies :)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #149 el: 07 de Octubre de 2008, 00:53:29 am »
Hem recuperat EL SABALLUT...Una molt bona notícia.  :clap :bandera

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #150 el: 07 de Octubre de 2008, 16:14:19 pm »
Doncs sí, ja tornem a tenim El Saballut :allloro :thumbsup:

Mantenint el mateix format, hem mantingut les seccions que creiem que són bàsiques a la revista: les cròniques dels partits (partit a partit), descobrim els equips als que ens enfrontem (el rival al detall), l'humor de la mà d'en Rebote, les noticies que no són estritament esportives (fora de joc), les entrevistes, l'apartat dedicat a la història i la columna, que aquesta temporada és a càrrec d'Ivan Martín, que s'ho mira 'amb la perspectiva' que li dóna la distància. A més, aquesta temporada volem donar-li importància a tot el futbol base del club.

En fi, que esperem que us la mireu i ens digueu què us sembla (esperem que us agradi), ja que és una revista feta per a vosaltres i, per tant, la vostra opinió ens és poc menys que imprescindible. :mml:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #151 el: 07 de Octubre de 2008, 23:22:09 pm »
Moltes felicitats Manel i col·laboradors per aquesta gran revista!  :reverencia2  :clap

Crec que som bastants els que ja en teniem moltes ganes de llegir-lo :llegir de nou! Anims i a pel proxim  :yes:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #152 el: 07 de Octubre de 2008, 23:47:33 pm »
Felicitaros y daros las gracias a todos los componentes del   :oooooo:El Saballut , por esta magnifica revista digital

la meva sang és arlequinada

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #153 el: 10 de Novembre de 2008, 14:00:39 pm »
Me la he estat mirant i està molt bé. Et posa al dia dels rivals i dona a coneixer els jugadors i part de la historia centenaria del nostre club, etc. Un 10 pels que fan possible el saballut.
Per cert el que trobo a faltar és una foto del equip com la de l'any passat on a sota surten les cares i els noms dels jugadors i equip tècnic. La vaig imprimir i la tinc penjada a la taquilla de la feina. Ara em faria falta la del 2008-2009.

Felicitats.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #154 el: 10 de Novembre de 2008, 14:21:56 pm »
Felicitats! :cheer :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :visca :laugh2: :mml: :mml:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #155 el: 10 de Novembre de 2008, 19:02:28 pm »
muchas felicidades os deseo mucha suerte :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla gran acogida

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #156 el: 11 de Novembre de 2008, 16:08:46 pm »
Benvolgut company,

no fa massa el club va fer la fotografia oficial, la que tu comentes, pel que no descartis que es publiqui en la revista d'aquest mes. :whistle:

Me la he estat mirant i està molt bé. Et posa al dia dels rivals i dona a coneixer els jugadors i part de la historia centenaria del nostre club, etc. Un 10 pels que fan possible el saballut.
Per cert el que trobo a faltar és una foto del equip com la de l'any passat on a sota surten les cares i els noms dels jugadors i equip tècnic. La vaig imprimir i la tinc penjada a la taquilla de la feina. Ara em faria falta la del 2008-2009.

Felicitats.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #157 el: 24 de Novembre de 2008, 14:21:55 pm »
Doncs estaré esperant el següent numero del saballut amb candeletes, com sempre.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #158 el: 08 de Desembre de 2008, 13:03:04 pm »
El número de novembre, a part de ser molt emotiu, conté una molt bona entrevista a en Orriols. Una altre gran peça d'aquest club centenari nostre.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #159 el: 31 de Desembre de 2008, 13:02:50 pm »
m agradaria donar les gracies a tots els que escriviu aquesta revista perque gent que som del sabadell la poguem llegir