Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.
ningu a sigut kapaç de guanya a fora, i els fills de p*** del terrassa la primera viktoria. akabu de veure el bar$a B pk em lavia grabat i lalcoi ma donat bona impresio, tot i k el bar$a a jugat kasi tot el partit amb 10 jo mesparava menys de lalcoi,xo a jugat amb idees i ha creat bones okasions...hem de guanya lalfaro kom sigui,sino kaurem en la 1 despenjadai espero veure la creu alta mes plena pk la semana pasada amb vag decepcionar una mika..
Cita de: melo en 05 de Setembre de 2005, 00:51:03 amningu a sigut kapaç de guanya a fora, i els fills de p*** del terrassa la primera viktoria. akabu de veure el bar$a B pk em lavia grabat i lalcoi ma donat bona impresio, tot i k el bar$a a jugat kasi tot el partit amb 10 jo mesparava menys de lalcoi,xo a jugat amb idees i ha creat bones okasions...hem de guanya lalfaro kom sigui,sino kaurem en la 1 despenjadai espero veure la creu alta mes plena pk la semana pasada amb vag decepcionar una mika..mmmmm... el osasuna B no va guanyar a fora la 1ª jornada de lliga ?
Esque s'està repetin massa aquest tema en general Estem obrint molts post i en tots parlem del mateix...
CESBD has escrit basicament el mateix en 5 posts...