Doncs si, d'aquests equips en sobren més de la meitat. (veritables Champions n'hi ha 6 o 7).
La 1a fase és de broma amb partits i equips lamentables i fins al més de març no comença la veritable Champions..... encara ens queden uns mesos
Doncs jo no ho vec així. Això q dieu és el q passa a la Uefa, a la Champions no crec q la cosa sigui així.
L'any passat al Valencia li va tocar un grup en el qual hi havia Chelsea,Schalke i Rosenborg i precisament els che van acabar cuers, altres equips com el PSV, Lazio,Werder o Benfica també van caure a la lligueta, i fa dos anys equips com el Barça o el Milan s'estaven jugant la classificació a la última jornada osigui que qui es pensi que la lligueta de la Champions és un passeig està molt equivocat.
Jo d'aquesta Champions només vec a 5-6 equips dels 32 que si que podrien ser rivals assequibles, parlo de l'Anortosis, Shaktar, Bate, Cluj, AAb i potser el Basilea, la resta crec q poden donar un susto a qualsevol dels altres equips.
El q si q em sobra és això dels caps de serie,considero q la única cosa q s'hauria d'evitar és enfrentaments entre equips del mateix país i bueno com a molt si volen evitar q els 4 equips participants amb més títols (aquest any serien Madrid, Liverpool,Bayer i Manchester) no s'enfrontessin entre ells però q això de qui entra al bombo 1,2,3 i 4 està triat molt "amb el cuento de la abuela".
Jo ho veig molt diferent a tu Ferni.
Per exemple aquest grup que dius que li va tocar l'any passat a un València lamentable per mi és per riure...... si no es va classificar només podia demsotrar com van anar les coses allí l'any passat.
I els grups d'aquest any si ens posem a dir quins 2 equips passaran segurament fariem un % molt alt.
Equips bons o amb opcions de guanyar la Champions per mi hi ha Barça, Madrid, Inter, Liverpool, Manchester, Chelsea i potser l'Arsenal. Per mi la resta són convidats de pedra....... La lliga portuguesa, holandesa, francesa són penoses..... les altres ja no cal ni dir-ho. L'Espanyola, anglesa i italiana és on hi ha els equips realment potents. I aalemanya un entremig.
Faré la meva porra de qui passa de cada grup:
Grup A: Chelsea, Roma
Grup B: Inter, Werder B.
Grup C: Barça i Sporting L.
Grup D: Liverpool, At. MAdrid
Grup E: Manchester, Vila-real
Grup F: Bayern, Fiorentina
Grup G: Madrid, Juventus