Autor Tema: Champions 2008-09  (Llegit 39998 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Champions 2008-09
« Respondre #40 el: 28 de Agost de 2008, 20:50:58 pm »
Un any més, el sorteig de la Champions ha estat clarament un "tongo" :malament

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #41 el: 28 de Agost de 2008, 21:07:04 pm »
Bueno pues visto el sorteo mucha suerte a vuelto a tener el barça otro año más, cuando el equipo de "más nivel" que le a tocado a sido en el último bombo...

Muy difcil el Madrid y el atlético y el vilarreal tendrás que sudar también para pasar...

I desprès diran que no són un equip afortunat.   Ara rera any, tant a Champions com a Copa del Rei sembla que els hi donin a escollir els equips.... :ejem
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #42 el: 28 de Agost de 2008, 21:13:15 pm »
I els culés any rere any queixant-se que els sorteigs estan teledirigts, que tot esta manipulat, que si boles fredes i calentes... i any rere any tenen una sort...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #43 el: 28 de Agost de 2008, 21:34:54 pm »
Doncs si, d'aquests equips en sobren més de la meitat. (veritables Champions n'hi ha 6 o 7).

La 1a fase és de broma amb partits i equips lamentables i fins al més de març no comença la veritable Champions..... encara ens queden uns mesos  :badall

Doncs jo no ho vec així. Això q dieu és el q passa a la Uefa, a la Champions no crec q la cosa sigui així.
L'any passat al Valencia li va tocar un grup en el qual hi havia Chelsea,Schalke i Rosenborg i precisament els che van acabar cuers, altres equips com el PSV, Lazio,Werder o Benfica també van caure a la lligueta, i fa dos anys equips com el Barça o el Milan s'estaven jugant la classificació a la última jornada osigui que qui es pensi que la lligueta de la Champions és un passeig està molt equivocat.

Jo d'aquesta Champions només vec a 5-6 equips dels 32 que si que podrien ser rivals assequibles, parlo de l'Anortosis, Shaktar, Bate, Cluj, AAb i potser el Basilea, la resta crec q poden donar un susto a qualsevol dels altres equips.

El q si q em sobra és això dels caps de serie,considero q la única cosa q s'hauria d'evitar és enfrentaments entre equips del mateix país i bueno com a molt si volen evitar q els 4 equips participants amb més títols (aquest any serien Madrid, Liverpool,Bayer i Manchester) no s'enfrontessin entre ells però q això de qui entra al bombo 1,2,3 i 4 està triat molt "amb el cuento de la abuela".

Jo ho veig molt diferent a tu Ferni.

Per exemple aquest grup que dius que li va tocar l'any passat a un València lamentable per mi és per riure...... si no es va classificar només podia demsotrar com van anar les coses allí l'any passat.

I els grups d'aquest any si ens posem a dir quins 2 equips passaran segurament fariem un % molt alt.

Equips bons o amb opcions de guanyar la Champions per mi hi ha Barça, Madrid, Inter, Liverpool, Manchester, Chelsea i potser l'Arsenal. Per mi la resta són convidats de pedra....... La lliga portuguesa, holandesa, francesa són penoses..... les altres ja no cal ni dir-ho. L'Espanyola, anglesa i italiana és on hi ha els equips realment potents. I aalemanya un entremig.

Faré la meva porra de qui passa de cada grup:

Grup A: Chelsea, Roma
Grup B: Inter, Werder B.
Grup C: Barça i Sporting L.
Grup D: Liverpool, At. MAdrid
Grup E: Manchester, Vila-real
Grup F: Bayern, Fiorentina
Grup G: Madrid, Juventus
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #44 el: 28 de Agost de 2008, 21:37:48 pm »
Como siempree  :malament que suerte neen xD

Todo y eso, creo que los 4 equipos españoles pueden pasar a octavos ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #45 el: 28 de Agost de 2008, 22:42:39 pm »
Que poc que m'agraden aquests sortejos de Champions, cada cop més condicions absurdes i cada vegada més avantatges per als teórics grans. I és que ja em direu com pot estar la Juve i el Bayern en el bombo 2, mentre l'Arsenal  o el Lyon que no a guanyat mai pràcticament res el tenen en el bombo 1.
Tampoc entenc massa q fa el Basilea o el Shaktar al bombo 3 mentre la Fiorentina o l'Atletico estan al bombo 4.

En fi, sobre els grups destacar el grup H que seria el nombrat com a grup de la mort amb Madrid, Juve,Zenit i el BATE. 3 bons equips q es disputaran les 2 places d'accés a buitens de final, no vec gens clara la classificació dels blancs no :ejem
Llavors per a mi el grup més igualat vindria a ser el de l'Atletic de Madrid amb Marsella, PSV i Liverpool, aquí poden passar qualsevol dels 4 equips, espero q Liverpool i Atletic i bueno la resta de grups també semblen força igualats excepte l'A q crec q Chelsea i Roma no tindrien q tenir problemes per a classificar-se,  el C el qual el Barça a tingut una sort realment increible  i  el E en el qual si el Villarreal fa les coses com les a d fer s'hauria d disputar la primera plaça junt al Manchester UTD sense problemes.

Resumint, considero que els equips espanyols tenen forces números per a passar de ronda, excepte el Madrid q potser o tindrà complicadet amb el Zenit per mig, si tot va com a d'anar tan Barça com Atletico com Villarreal haurien d'estar a la següent ronda (el Madrid ja veurem).

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #46 el: 16 de Setembre de 2008, 22:39:20 pm »
Barça 3  Sporting Lisboa 1
PSV 0  Atlético de Madrid 3

Mañana a las 20.45:
Manchester Utd - Villarreal
Real Madrid - B. Borisov
« Darrera modificació: 16 de Setembre de 2008, 23:14:15 pm per Navarrog »

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #47 el: 17 de Setembre de 2008, 16:05:12 pm »
Primera jornada i primeres sorpreses:
Roma 1-2 Cluj
Werder Bremen 0-0 Anorthosis
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 18 de Setembre de 2008, 23:26:53 pm »

Veient la progressió xipriota en el futbol, ja no em sorprenen aquesta temporada.

El Madrid va demostrar que contra equips complicats, sap posar-se el mono de fer feina i l'Atlético, Chelsea e Inter, també poden arribar lluny a la competició.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #49 el: 19 de Setembre de 2008, 11:45:37 am »

Veient la progressió xipriota en el futbol, ja no em sorprenen aquesta temporada.

El Madrid va demostrar que contra equips complicats, sap posar-se el mono de fer feina i l'Atlético, Chelsea e Inter, també poden arribar lluny a la competició.

Això ho dius per el partit contra el BATE o per un altre partit que jo no he vist? Perquè aquella banda del Borisov crec que es el pitjor equip que he vist jugant la Champions, i la segueixo fa molts anys..xD
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #50 el: 20 de Setembre de 2008, 09:40:14 am »

Això ho dius per el partit contra el BATE o per un altre partit que jo no he vist? Perquè aquella banda del Borisov crec que es el pitjor equip que he vist jugant la Champions, i la segueixo fa molts anys..xD

Doncs el Madrid ha jugat amb equips pitjors o del mateix nivell que aquest: Ferencvaros, Sturm Graz, Wisla Cracovia... En aquestes alçades de campionat sempre es colen de la prèvia equips com aquests. A vegades equips molt dolents arriben fins i tot a cuartos. L'any passat sense anar més lluny el Celtic.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 20 de Setembre de 2008, 12:22:46 pm »
Home, penseu que al Madrid li és més fàcil jugar contra un Zenit o Juventus, que obren espais e intenten jugar la pilota, que no contra un BATE, amb 9 defenses i xutant des del menjador de casa. Aquests equips et donen un susto als primers minuts, i si marquen, t'han complicat el partit totalment.

Jo crec que el Madrid, l'altre dia va jugar el partit treballant molt més del que ho fa habitualment, encara que el BATE no tingui el potencial ni del Numancia.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #52 el: 30 de Setembre de 2008, 18:49:44 pm »
Zenit 0   Real Madrid 1

Minuto 18

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #53 el: 30 de Setembre de 2008, 19:30:31 pm »
zenit 1 madrid 2 descanso

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #54 el: 30 de Setembre de 2008, 20:24:28 pm »
Final al estadi de Petrovsky.

Zenit 1-2 Madrid
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #55 el: 01 de Octubre de 2008, 13:29:12 pm »
A més a més: Villarreal 1 - Celtic 0 :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #56 el: 01 de Octubre de 2008, 21:01:04 pm »
Senyors, minut 11 i sorpresa:

Anorthosis Famagusta -Panathinaikos    1-0  :o   Gol de Josu Sarriegui.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #57 el: 01 de Octubre de 2008, 21:10:23 pm »
birrero, ja guanyen per 2-0.
Josu s'ha marcat en pròpia porta.

Gol del At. de Madrid 2-1

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #58 el: 01 de Octubre de 2008, 22:47:15 pm »
birrero, ja guanyen per 2-0.
Josu s'ha marcat en pròpia porta.

Gol del At. de Madrid 2-1

Correcte, anava amb presses i m'he oblidat de la precissió. Al final, l'Anorthosis ha acabat guanyant 3-1 i van líders de grup.  :o

Schachtjor Donezk - FC Barcelona    1:2
Inter Milano - Werder Bremen    1:1
Sporting Clube Portugal - FC Basel    2:0
FC Liverpool  -  PSV Eindhoven    3:1
CFR Cluj - FC Chelsea    0:0
Girondins Bordèus - AS Roma    1:3
Atletico Madrid - Olympique Marseille    2:1

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #59 el: 21 de Octubre de 2008, 19:50:21 pm »
Tercera jornada, Dimarts 22:

Zenit St. Petersburg-BATE Borisov     0-1 al minut 52... Al minut 80, ha pujat l'empat al marcador, i al final 1-1.
Fenerbahce-Arsenal     2-5
Juventus-Real Madrid   2-1
Bayern-Fiorentina        3-0
Steaua-Olimpique Lió   3-5, del 3-2 al minut 45 a la victòria lionesa.    :ejem
Manchester U-Celtic     3-0
FC Porto-Dynamo Kiev  0-1

Impressionant el Vila-real contra l'Aalborg. Del 2-2 a la mitja part a l'actual 6-3 a falta de 5 minuts.  :o

Dimecres, 23:

-Chelsea - Roma    1:0
-Bordèu - CFR Cluj    1:0
-Inter - Anorthosis    1:0... i l'Inter patint...   :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
-Panathinaikos - Bremen    2:2
Basel - Barcelona    0:5
-Schachtjor - Sporting    0:1
Eindhoven - O.Marselha    2:0
Atletico - Liverpool    1:1

« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2008, 22:48:34 pm per birrero »