Autor Tema: Champions 2008-09  (Llegit 39964 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Champions 2008-09
« Respondre #260 el: 16 de Abril de 2009, 11:52:57 am »
Vaya planteamiento el del amigo Pellegrini... En el momento más importante la caga... ¿Cómo se le ocurre sentar a Llorente y poner al fracasado de Mati Fernández? Me recordó a lo que hizo Abel Resino en la vuelta contra el Oporto... Y bueno, hablando del Oporto, decir que vaya panda. Ni una décima parte de lo que fue en Old Trafford. Sólo necesitaban marcar un gol para pasar la eliminatoria, pero visto cómo jugaban, parecía que tenía que marcar 6... :ostres

Por 5º año consecutivo, habrá un equipo inglés en la final de la máxima competición europea. Y luego dirán los lumbreras de siempre que la mejor liga del mundo es la española... :ejem

Me alegro por United, Chelsea y Arsenal, que siguen adelante. Así se cargarán más de partidos y en Liverpool podremos aprovechar los tropiezos, que más de uno habrá :ok

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #261 el: 16 de Abril de 2009, 17:40:26 pm »
Por 5º año consecutivo, habrá un equipo inglés en la final de la máxima competición europea. Y luego dirán los lumbreras de siempre que la mejor liga del mundo es la española... :ejem

Hi falta el Sabadell, company! Com vols que sigui la millor lliga del món?  :happy2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #262 el: 17 de Abril de 2009, 11:48:39 am »

Hi falta el Sabadell, company! Com vols que sigui la millor lliga del món?  :happy2:

Pues ya ha salido el lumbreras de turno. Su nombre, Manolo Lama, que defendió ayer en El Larguero de la SER a capa y espada la Liga Española, argumentando que ha sido la única liga en la que el último ha ganado al primero... :mmmm

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
« Respondre #263 el: 17 de Abril de 2009, 12:40:20 pm »
Vaya planteamiento el del amigo Pellegrini... En el momento más importante la caga... ¿Cómo se le ocurre sentar a Llorente y poner al fracasado de Mati Fernández? Me recordó a lo que hizo Abel Resino en la vuelta contra el Oporto... Y bueno, hablando del Oporto, decir que vaya panda. Ni una décima parte de lo que fue en Old Trafford. Sólo necesitaban marcar un gol para pasar la eliminatoria, pero visto cómo jugaban, parecía que tenía que marcar 6... :ostres

Me alegro por United, Chelsea y Arsenal, que siguen adelante. Así se cargarán más de partidos y en Liverpool podremos aprovechar los tropiezos, que más de uno habrá :ok
Jo no vaig veure el Porto-Manchester, però pel que he llegit, el Manchester tampoc va jugar tant bé.  L'Oporto els va crear moltes més ocasions. Jo no diria que són una panda havent empatat a old trafford amb una exhibició de joc que els hi van fer. No em cansaré de repetir-ho; EL PORTO NO TÉ MAL EQUIP, que no és el de fa tres quatre anys és cert, però han fet molts fitxatges de jugadors ''sense nom'' i guanyaran la lliga un altre cop i quasi pasen a semis de la Champions.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #264 el: 17 de Abril de 2009, 12:45:43 pm »

Jo no vaig veure el Porto-Manchester, però pel que he llegit, el Manchester tampoc va jugar tant bé.  L'Oporto els va crear moltes més ocasions. Jo no diria que són una panda havent empatat a old trafford amb una exhibició de joc que els hi van fer. No em cansaré de repetir-ho; EL PORTO NO TÉ MAL EQUIP, que no és el de fa tres quatre anys és cert, però han fet molts fitxatges de jugadors ''sense nom'' i guanyaran la lliga un altre cop i quasi pasen a semis de la Champions.

Ah sí, la "potentíssima" Lliga Portuguesa... És un cas idèntic al Lió, que predomina a França però a Europa s'estavella sempre.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #265 el: 17 de Abril de 2009, 13:19:29 pm »
El Oporto tiene buen equipo de mediocampo para arriba. Sobretodo Lucho González y Lisandro López. Además de la revelación de Hulk. Pero atrás dejan mucho que desear. Solo se salva Bruno Alves (pese al error de Old Trafford), por lo demás son flojitos en ese aspecto. El portero Helton, pese a la enorme cantada del Calderón, tampoco es tan mal portero como puede parecer. No es para tirar cohetes, pero aceptable.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #266 el: 17 de Abril de 2009, 15:54:50 pm »

Ah sí, la "potentíssima" Lliga Portuguesa... És un cas idèntic al Lió, que predomina a França però a Europa s'estavella sempre.
La diferència és que el Lió no té cap Champions al seu palmárès i el Porto en té dues. I un historial per Europa molt bo.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #267 el: 05 de Maig de 2009, 21:07:29 pm »
Primer tiempo

ARSENAL  0   -   2   MANCHESTER UNTD.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #268 el: 05 de Maig de 2009, 21:09:13 pm »
Primer tiempo

ARSENAL  0   -   2   MANCHESTER UNTD.
Gols de Park i Cristiano Ronaldo.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #269 el: 05 de Maig de 2009, 22:38:59 pm »
ARSENAL 1 - 3 MANCHESTER  (final)

Gran final la que veurem. Possiblement un MANCHESTER- BARÇA.

Cap dels dos equips m'agrada especialment pero vaja, serà una final digne de veure entre els 2 equips q millor futbol fan del continent, i de llarg!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #270 el: 05 de Maig de 2009, 23:06:06 pm »
ARSENAL 1 - 3 MANCHESTER  (final)

Gran final la que veurem. Possiblement un MANCHESTER- BARÇA.

Cap dels dos equips m'agrada especialment pero vaja, serà una final digne de veure entre els 2 equips q millor futbol fan del continent, i de llarg!!

Com si el Barça ja estiguès a la final, espera't que demà es juga la tornada  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #271 el: 05 de Maig de 2009, 23:19:17 pm »
El Man U. juga fenomenal, i m'encantaria que el Barça arribés a la final. Així veurien que hi han equips que també saben jugar al futbol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #272 el: 06 de Maig de 2009, 09:46:35 am »
Jo vaig veure la segona part sense veu, algu em podria explicar què va passar a un sector de la grada que van desallotjar a la gent i vaig veure com uns g***** passaven per allà.

El Manchester és el millor equip de les ultimes dues decades, hi si guanya serà el primer a fer-ho dues vegades seguides des del format de Champions League. Ells si que treballen amb UN projecte.
Si tenim la desgràcies que avui el Chelsea no guanya el far$a esperem que el Manchester facin la feina!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #273 el: 06 de Maig de 2009, 15:54:59 pm »
Jo vaig veure la segona part sense veu, algu em podria explicar què va passar a un sector de la grada que van desallotjar a la gent i vaig veure com uns g***** passaven per allà.
El Manchester és el millor equip de les ultimes dues decades, hi si guanya serà el primer a fer-ho dues vegades seguides des del format de Champions League. Ells si que treballen amb UN projecte.
Si tenim la desgràcies que avui el Chelsea no guanya el barcelona esperem que el Manchester facin la feina!

Es veu que va haver-hi una falsa amenaça de bomba.

Doncs la veritat és que les dues possibles opcions de final tenen el seu punt: Manchester-Barça, per veure dos equips que juguen molt bé al futbol; Manchester-Chelsea, pel morbo de l'any passat...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #274 el: 06 de Maig de 2009, 19:17:01 pm »
El Chelsea-barça ho fan pel Plus, no ?

Tocarà veure-ho per rojadirecta.org  :Hecho_polvo:
Forero Més Catxondo

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #275 el: 06 de Maig de 2009, 19:20:18 pm »

Si per el + a les 20.45  :rolleyes2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #276 el: 06 de Maig de 2009, 19:24:37 pm »
Si per el + a les 20.45  :rolleyes2:

Gràcies !   Encara que sóc bastant "torpe" ja he après a connectar el portàtil amb la Tv amb el cable HDMI, que per cert em va costar moltíssim, però al final me'n vaig sortir :beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #277 el: 06 de Maig de 2009, 20:55:47 pm »
Comença bé la cosa. Essien marca al minut 10.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #278 el: 06 de Maig de 2009, 21:09:44 pm »
Comença bé la cosa. Essien marca al minut 10.

I com marca... vaya golàs...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #279 el: 06 de Maig de 2009, 22:25:12 pm »
Vaya arbitraje mas horroroso por Diós!! Se a tragado de momento 2 o 3 penaltis + se a inventado la expulsión de Abidal....

Faltan 5 min.. para el empate.