162 dies portava sense marcar el paio...
Per cert, birrero... 5-0 han quedat... ultimament et perds l'ultim gol de tots els partis...
Doncs si, estic gafat.
En masculí, Argentina, Itàlia i Brasil, ja son a quarts, mentre que Japó i Hondures ja no poden avançar a les eliminatòries. Argentina té molt bon equip, i els dos partits que se li han complicat, els ha sabut aixecar. Brasil, és impressionant la qualitat que té e Itàlia, treballa molt en el mig camp i em sorprèn la creativitat de l'equip.
Altres equips a seguir son Costa d'Ivori, que m'han encantat, Nigèria i Holanda, que uns son la força i l'altre el toc de bola i Bèlgica, que pot donar alguna sorpresa.
Grup A:
Argentina 6Costa d'Ivori 3
Austràlia 1
Sèrbia 1
Grup B:
USA 4
Nigèria 4
Holanda 2
Japó 0
Grup C:
Brasil 6Bèlgica 3
RP Xina 1
Nova Zelanda 1
Grup D:
Itàlia 6Camerun 4
Corea del Sud 1
Hondures 0
Del femení, destaco el grup A, el grup de la mort, on Argentina caurà desprès d'haver fet un bon torneig, de fet, està eliminada ja al haver perdut contra Suècia 1-0. Per ara, els dos partits, ha perdut per la mínima i donant una excel-lent imatge. En el grup B, Nigèria ja està fora, a l'haver perdut amb les nord-coreanes, un equip irregular, però amb una voluntat de ferro. En el C, Noruega ja és primera de grup i jugarà contra Japó amb les suplents, però no espero cap sorpresa. Era el grup més fluix i no han de patir les americanes per avançar a quarts.
Aposto per una final amb les Noruegues en plan estel.lar. No veig cap equip més en forma que elles.
Grup A:
Canadà 4
RP Xina 4
Suècia 3
Argentina 0
Grup B:
Brasil 4
Alemanya 4
Corea del Nord 3
Nigèria 0
Grup C:
Noruega 6