Autor Tema: JOCS OLIMPICS DE PEKIN  (Llegit 36834 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

futsal_90

• Visitant
JOCS OLIMPICS DE PEKIN
« el: 14 de Juliol de 2008, 03:16:05 am »

Obro aquest pots per parla els que seran els joc olimpics de pekin espero que hi hagin moltes medalles per part de españa el calendari el podreu a veure a www.marca.com

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: JOCS OLIMPICS DE PEKIN
« Respondre #1 el: 22 de Juliol de 2008, 16:39:09 pm »
cuando empiezan? :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 22 de Juliol de 2008, 16:40:26 pm »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #3 el: 22 de Juliol de 2008, 18:01:13 pm »

la veritat es que aquests jocs olímpics m'interessen justament el mateix que al govern xinés els drets humans.

els espanyols no hauríen de tenir cap medalla, sent honestos i no presentar-se a uns jocs que disten molt dels seus ideals originals. ni els espanyols ni cap país que es consideri honesta.

futsal_90

• Visitant
« Respondre #4 el: 23 de Juliol de 2008, 02:26:08 am »
crec que es pot aconseguir medalla a Basquet , Atletisme , Hanbol , Hippia

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #5 el: 23 de Juliol de 2008, 02:30:00 am »
l'única medalla d'or que tinc més que clara és la de Noya en  Triatló. Llavors em fan dubtar entre l'or i la plata en el Bàsquet i si en handbol arribem a 1/4 ja podria ser una festa perquè les " Ecatombes " dels últims anys en aquest esport...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #6 el: 23 de Juliol de 2008, 15:56:37 pm »

la veritat es que aquests jocs olímpics m'interessen justament el mateix que al govern xinés els drets humans.

els espanyols no hauríen de tenir cap medalla, sent honestos i no presentar-se a uns jocs que disten molt dels seus ideals originals. ni els espanyols ni cap país que es consideri honesta.

Vaig llegir al diari que els xinesos prohibiran l'entrada a bars a les persones de raça negra i als mongols (als primers els consideren sinònim del narcotràfic; als segons, conseideren que totes les dones mongoles són prostitutes).

No se suposa que els JJOO són sinònim d'integració, igualtat, RESPECTE... ???

XINA =  :malament

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 25 de Juliol de 2008, 14:34:11 pm »
Vaig llegir al diari que els xinesos prohibiran l'entrada a bars a les persones de raça negra i als mongols (als primers els consideren sinònim del narcotràfic; als segons, conseideren que totes les dones mongoles són prostitutes).

Precisament jo viatge a Xina des d'este diumenge per a motius de feina, però aprofitaré per a quedar-me uns dies de vacances. En la meua empresa m'han donat un llistat gegant del que pus i del que no puc fer, i el millor, per a la faena, de les planes web que no puc visitar.
Sort que també aniré a Hong Kong i allà me resarciré un poc.
Xina és una dictadura, on s'esclafen els drets de les persones i dels colectius repetidament, però és un mercat de 1200 milions de persones i ningú vol perdre pistonada per a quan se lliberalitzi el mercat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 27 de Juliol de 2008, 13:37:44 pm »
alguien sabe la web para ver horarios de partidos de distintos deporteS? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #9 el: 27 de Juliol de 2008, 14:06:12 pm »
alguien sabe la web para ver horarios de partidos de distintos deporteS? :beer2

Aqui tienes los dias que habra competicion de cada deporte --> http://www.elpais.com/especial/juegos-olimpicos/calendario.html

Lo que me interesa mas .. que es el basquet,estos son los horarios con hora española :

España - Grecia 10 de Agosto 08:30
España - China 12 de Agosto 10:45
España - Alemania 14 de Agosto 03:00
España - E.E.U.U 16 de Agosto 16:15
España - Angola 18 de Agosto 10:45

Y el Balonmano que creo que te interesa mas xD :

Domingo 10 a las 03:00 Croacia - España
Martes 12 a las 09:45 España - Polonia
Jueves 14 a las 09:45 China - España
Sábado 16 a las 08:00 Francia - España
Lunes 18 a las 04:45 España - Brasil
« Darrera modificació: 27 de Juliol de 2008, 14:15:27 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 27 de Juliol de 2008, 14:19:54 pm »
jajaja si buscava los del balonmano
tambien me mirare el basket ke tamibien tengo algun interes.
vaya horarios madre mia.... espero que los agan mas tarde en diferido en algun canal ;D

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #11 el: 27 de Juliol de 2008, 14:36:38 pm »
vaya horarios madre mia.... espero que los agan mas tarde en diferido en algun canal ;D

algunos si son buenos horarios... Es la hora de recogida de algunos   :ejem  , y donde si un dia vienes muy taja y no quieres dormirte de primeras, pues te pones la tele a mirar deporte..   :icon_mrgreen:

Por cierto, en el basquet si que no entiendo como un partido puede ser a las 03.00 de la madrugada y otro a las 16.15 de la tarde...    :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #12 el: 27 de Juliol de 2008, 14:47:43 pm »

algunos si son buenos horarios... Es la hora de recogida de algunos   :ejem  , y donde si un dia vienes muy taja y no quieres dormirte de primeras, pues te pones la tele a mirar deporte..   :icon_mrgreen:

Por cierto, en el basquet si que no entiendo como un partido puede ser a las 03.00 de la madrugada y otro a las 16.15 de la tarde...    :mmmm

El ultimo partido del dia se juega a las 22:15 hora xina y el primero a las 9 de la mañana y aqui tenemos 6 horas menos que en Xina.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #13 el: 27 de Juliol de 2008, 14:57:34 pm »

El ultimo partido del dia se juega a las 22:15 hora xina y el primero a las 9 de la mañana y aqui tenemos 6 horas menos que en Xina.

Ah vale. Entonces del partido de Alemania será el primero de la mañana, y el de USA será el último de la noche...   ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 05 de Agost de 2008, 23:10:23 pm »
esos horarios siguen stando bien? hoy no se donde e visto en algun diario por internet, que españa de balonmano debutara el dia 10 a las 9 en xina y en hora española a las 16:00h los horarios que pusiste pipo por aqui son los de hora en xina o la hora en españa? :grogi

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #15 el: 06 de Agost de 2008, 02:06:48 am »
esos horarios siguen stando bien? hoy no se donde e visto en algun diario por internet, que españa de balonmano debutara el dia 10 a las 9 en xina y en hora española a las 16:00h los horarios que pusiste pipo por aqui son los de hora en xina o la hora en españa? :grogi

hmm la conversion que dices de las horas xina / españa esta mal, en Xina son 6 horas mas que aqui, por tanto si dices que juegan a las 9 en Xina, la hora correcta de España serian las 3 de la madrugada como puse arriba.  :xin-xin

http://www.rtve.es/deportes/pekin08/agenda.shtml -- > donde sale el calendario de todos los deportes, pinxas en la banderita española que hay en el dia concreto y te pone los horarios.
« Darrera modificació: 06 de Agost de 2008, 02:10:11 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 06 de Agost de 2008, 08:15:44 am »
sisi tienes razon, el diario que lei estaria mal, estado mirando y si que es cierto primer partido lo juegan dia 10 a las 10 en xina a las 4 la madrugada en españa! :badall

mira encontrado el diario, y como no tenia de ser marca que no se enteran ni de la hora en la que viven

Asimismo, el Croacia-España será a las 10.00 de la mañana en China (16.00 en España) el partido inaugural del torneo masculino. Los siguientes rivales de España serán Polonia (12 de agosto), China (14), Francia (16) y Brasil (18).

:wall:
« Darrera modificació: 06 de Agost de 2008, 08:28:14 am per 100%sabadell »

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #17 el: 06 de Agost de 2008, 11:22:02 am »
La inauguracion sera el dia 8 a las 20:08:08 del 2008 en xina, se ve que les gusta el 8 xDDD por tanto aqui empezara a las 14:08 el viernes.
28-05-2011 - Eibar -

Dervil

• Visitant
« Respondre #18 el: 06 de Agost de 2008, 13:48:35 pm »
A quins canals en podran veure?

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 06 de Agost de 2008, 13:55:15 pm »
yo estado viendo ahora ace un rato un partido futbol femenino entre argentina 1-2 dinamarca donde ya era de las olimpiadas!
en teledeporte! :pilotasso
pero si alguien sabe mas canales mejoor! ke no me kiero perder ni un minutoo del balonmano :beer3