Autor Tema: JOCS OLIMPICS DE PEKIN  (Llegit 36863 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • Gènere: Masculí
  • aguante el ROJO !!
Re: JOCS OLIMPICS DE PEKIN
« Respondre #40 el: 10 de Agost de 2008, 11:48:20 am »
En el descanso del partido de futbol:

AEGENTINA 0-0 AUSTRIALIA

Imposible entrar ahi, mas de medio equipo Australiano cerrados atras.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #41 el: 10 de Agost de 2008, 11:56:31 am »
balonmano

croacia 31-29 españa

la actual campeona olimpica nos da por ****! :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Estuve viendo el partido y se fue todo el partido por debajo, pero a 2 minutos para el final nos pusimos uno arriba... desaprovechamos una superioridad y ellos volvieron a ponerse uno arriba. Con esto tuvimos dos oportunidades de empatar, pero ellos remataron en una contra y ya no hubo tiempo de nada mas... Una pena.
pero si esque no se que coño pasava, seria la hora las 9 la mañana en pekin donde estos jugadores no estan acostumbrados a jugar estas horas o que, pero a la que nos acercavamos en el marcador o el balon no entrava como la jugada de contraataque de davids ke fallo delante el portero, o alguna que otra que conseguian recuperar pero en el rebote el balon se lo llevavan los croatas. en defensa muy flojos pero mucho, yo no se pastor que coño de idea tenia de croacia pero en los 1 contra 1 siempre nos rompian la cintura, y eso que su mejor hombre se lesiono al poco de empezar :wall: :wall: :wall: :wall: bueno ahora a por Polonia rival que tenemos que superar ya sea por 1 como por 10 :anims :anims :anims :anims
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 10 de Agost de 2008, 12:23:40 pm »

AEGENTINA 0-0 AUSTRIALIA

Quan Argentina passa de mig camp, Austràlia es fica sencera a l'àrea.  :o

I dels australians, m'agrada molt com juga un tal Billy Celeski (dels Melbourne Victory), del qual m'estic quedant amb la cara. Crec que durarà poc a la lliga australiana, ja que té una qualitat impressionant.

Per ara, també:

Brasil-Nova Zelanda... 4-0 (2 de Ronaldinho).
Nigèria-Japó...  2-0
Camerun-Hondures...   1-0
« Darrera modificació: 10 de Agost de 2008, 12:35:31 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #43 el: 10 de Agost de 2008, 12:26:24 pm »
balonmano

croacia 31-29 españa

la actual campeona olimpica nos da por ****! :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Estuve viendo el partido y se fue todo el partido por debajo, pero a 2 minutos para el final nos pusimos uno arriba... desaprovechamos una superioridad y ellos volvieron a ponerse uno arriba. Con esto tuvimos dos oportunidades de empatar, pero ellos remataron en una contra y ya no hubo tiempo de nada mas... Una pena.
pero si esque no se que c*** pasava, seria la hora las 9 la mañana en pekin donde estos jugadores no estan acostumbrados a jugar estas horas o que, pero a la que nos acercavamos en el marcador o el balon no entrava como la jugada de contraataque de davids ke fallo delante el portero, o alguna que otra que conseguian recuperar pero en el rebote el balon se lo llevavan los croatas. en defensa muy flojos pero mucho, yo no se pastor que c*** de idea tenia de croacia pero en los 1 contra 1 siempre nos rompian la cintura, y eso que su mejor hombre se lesiono al poco de empezar :wall: :wall: :wall: :wall: bueno ahora a por Polonia rival que tenemos que superar ya sea por 1 como por 10 :anims :anims :anims :anims

Y cuando hay que ser decisivo, al final del partido, Croacia ha metido todos sus ataques (incluso en inferioridad) y España ha fallado una contra clave solo con el portero y 3 o 4 posesiones de empate... y eso que en Croacia no ha jugado su estrella des de la mitad de la primera parte por lesion.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #44 el: 10 de Agost de 2008, 12:38:54 pm »
Gol d'Argentina. Gol de Lavezzi

AUSTRALIA 0-1 ARGENTINA
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #45 el: 10 de Agost de 2008, 12:45:05 pm »
Com els hi costa als argentins... ja els hi va costar amb Costa d'Ivori... pero avui...

Per cert, que bo que es el Topo Giggio eh?  ;D :yes:

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #46 el: 10 de Agost de 2008, 13:22:17 pm »
Pirri, en esgrima a caido contra otro Italiano en semis, todabia tiene opciones de Bronze.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #47 el: 10 de Agost de 2008, 14:08:29 pm »
Me puse el despertador para ver españa - grecia y ni lo escuchado, eso de llegar a las 7 a casa y levantarse a las 8 ya no se puede hacer a esta edad xDDD que mierd...  :paret :paret almenos vere Usa - Xina, por cierto Lituania se ha cargado a Argentina con un triplazo de Kleiza a 2 segundos del final.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #48 el: 10 de Agost de 2008, 14:42:20 pm »
Que grande PIRRI!!!! Medalla de bronce en esgrima! La primera en la historia de España! Tocado de oro. 8-7. Segunda medalla!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #49 el: 10 de Agost de 2008, 14:45:02 pm »
que emocionant ha sigut !! Pirri crack  :thumbsup:
28-05-2011 - Eibar -

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #50 el: 10 de Agost de 2008, 14:57:18 pm »

AEGENTINA 0-0 AUSTRIALIA

Quan Argentina passa de mig camp, Austràlia es fica sencera a l'àrea.  :o

I dels australians, m'agrada molt com juga un tal Billy Celeski (dels Melbourne Victory), del qual m'estic quedant amb la cara. Crec que durarà poc a la lliga australiana, ja que té una qualitat impressionant.

Per ara, també:

Brasil-Nova Zelanda... 4-0 (2 de Ronaldinho).
Nigèria-Japó...  2-0
Camerun-Hondures...   1-0

162 dies portava sense marcar el paio...

Per cert, birrero... 5-0 han quedat... ultimament et perds l'ultim gol de tots els partis...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #51 el: 10 de Agost de 2008, 20:02:31 pm »
Usa ha guanyat a Xina per 31 pts, pero la veritat que no han jugat gaire be, aviam si els podem guanyar dissabte, esta compliat pero jugant com avui no m'espanten.
28-05-2011 - Eibar -

Xandri

• Visitant
« Respondre #52 el: 10 de Agost de 2008, 20:09:13 pm »
Un dels famosos que ha sortit a la campanya de captació de socis, el nadador Aschwin Wildeboer, ha passat a semifinals amb el 4t millor temps, i a més a fet el rècord d'España.  :happy2:

L'enllaç de la notícia: http://jjoo.marca.com/2008/2008/08/10/natacion/1218372142.html

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #53 el: 11 de Agost de 2008, 14:44:30 pm »
Usa ha guanyat a Xina per 31 pts, pero la veritat que no han jugat gaire be, aviam si els podem guanyar dissabte, esta compliat pero jugant com avui no m'espanten.

Les apostes de Betandwin sobre la medalla d´or marquen el següent barem;

EE.UU.                  1,35
Espanya                 4,50
Grècia                  11,00
Lituània                16,00
Argentina             16,00
Rússia                  29,00

Es a dir, que podriem estar parlant d´un "preàmbul" de la final.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #54 el: 11 de Agost de 2008, 14:47:03 pm »
Que grande PIRRI!!!! Medalla de bronce en esgrima! La primera en la historia de España! Tocado de oro. 8-7. Segunda medalla!

Molt meritòria aquesta medalla per tractar-se d´un esport històricament "no propici" als èxits espanyols.

I sensacional lo de Samuel Sánchez, per la inteligència i "saber estar" que va demostrar en la prova "en ruta" de ciclisme i que el va portar a obtenir una medalla que amplia i consolida l´"any excels" del ciclisme espanyol.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #55 el: 11 de Agost de 2008, 15:28:56 pm »
El español Aschwin Wildeboer se mete en la final de los 100 metros espalda tras lograr el segundo mejor tiempo de su serie y batir de nuevo el récord de España en esta modalidad tras parar el crono en 53.21.

Nadal es l'unic que continua viu dels españols en el torneig d'individuals masculi, Almagro i Ferrer han guanyat en dobles al igual que Nadal i Robredo .. grande Rafa !

En hockey hierba hem guanyat 4-2 a Belgica.

Demà a les 10:45 España - Xina de basquet, aquest cop espero que em funcioni el despertador xD
« Darrera modificació: 11 de Agost de 2008, 15:53:01 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #56 el: 11 de Agost de 2008, 17:30:01 pm »
El español Aschwin Wildeboer se mete en la final de los 100 metros espalda tras lograr el segundo mejor tiempo de su serie y batir de nuevo el récord de España en esta modalidad tras parar el crono en 53.21.

Nadal es l'unic que continua viu dels españols en el torneig d'individuals masculi, Almagro i Ferrer han guanyat en dobles al igual que Nadal i Robredo .. grande Rafa !

En hockey hierba hem guanyat 4-2 a Belgica.

Demà a les 10:45 España - Xina de basquet, aquest cop espero que em funcioni el despertador xD

a las 9.45 los actuales campeones del mundo, contra polonia de balonmano!

españa - polonia :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 11 de Agost de 2008, 23:34:55 pm »
162 dies portava sense marcar el paio...

Per cert, birrero... 5-0 han quedat... ultimament et perds l'ultim gol de tots els partis...

Doncs si, estic gafat.  :smart:

En masculí, Argentina, Itàlia i Brasil, ja son a quarts, mentre que Japó i Hondures ja no poden avançar a les eliminatòries. Argentina té molt bon equip, i els dos partits que se li han complicat, els ha sabut aixecar. Brasil, és impressionant la qualitat que té e Itàlia, treballa molt en el mig camp i em sorprèn la creativitat de l'equip.

Altres equips a seguir son Costa d'Ivori, que m'han encantat, Nigèria i Holanda, que uns son la força i l'altre el toc de bola i Bèlgica, que pot donar alguna sorpresa.

Grup A:
Argentina    6
Costa d'Ivori    3
Austràlia   1
Sèrbia     1

Grup B:
USA            4
Nigèria           4
Holanda       2
Japó       0

Grup C:
Brasil           6
Bèlgica        3
RP Xina          1
Nova Zelanda   1

Grup D:
Itàlia             6
Camerun            4
Corea del Sud     1
Hondures           0

Del femení, destaco el grup A, el grup de la mort, on Argentina caurà desprès d'haver fet un bon torneig, de fet, està eliminada ja al haver perdut contra Suècia 1-0. Per ara, els dos partits, ha perdut per la mínima i donant una excel-lent imatge. En el grup B, Nigèria ja està fora, a l'haver perdut amb les nord-coreanes, un equip irregular, però amb una voluntat de ferro. En el C, Noruega ja és primera de grup i jugarà contra Japó amb les suplents, però no espero cap sorpresa. Era el grup més fluix i no han de patir les americanes per avançar a quarts.

Aposto per una final amb les Noruegues en plan estel.lar. No veig cap equip més en forma que elles.

Grup A:
Canadà      4
RP Xina            4
Suècia           3
Argentina   0

Grup B:
Brasil                4
Alemanya    4
Corea del Nord   3
Nigèria             0

Grup C:
Noruega           6
USA                 3
Japó               1
Nova Zelanda   1
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #58 el: 12 de Agost de 2008, 04:24:25 am »
Tercera medalla d'or de Michael Phelps i un altre record del mon que es ventila, vaya bestia de tio xD
28-05-2011 - Eibar -

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #59 el: 12 de Agost de 2008, 10:44:19 am »
A punt de començar el partit de basket masculí ESPANYA-XINA

En altre partit del grup, GRÈCIA ha apallissat a ALEMANYA (87-64).

En balonmano, segona part en joc... ESPANYA  18-19  POLÒNIA