Enquesta

Creieu que Del Bosque l'hauria de convocar?

18 (64.3%)
No
10 (35.7%)

Total de vots: 25

Autor Tema: Bojan Krkic: sí o no a Espanya?  (Llegit 6735 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Bojan Krkic: sí o no a Espanya?
« el: 15 de Juliol de 2008, 16:35:18 pm »
Jo dic que no. El numeret de "no vaig a l'Eurocopa perquè estic cansat" té collons. Un nano, a la seva edat, té ganes de menjar-se el món i de jugar el més aviat possible les grans competicions de seleccions, que alhora són un gran aparador de jugadors. Si ara el Krkic vol que el convoquin, per mí ja es pot quedar amb un pam de nas. Que jugui amb Sèrbia.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Bojan Krkic: sí o no a Espanya?
« Respondre #1 el: 15 de Juliol de 2008, 16:37:16 pm »
convocara a Raul :bigcry: :bigcry: :paret
pero yo kreo ke si ke tendria de empezar a jugar con la roja! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 15 de Juliol de 2008, 16:39:37 pm »
Ha sigut el pare el que no l'ha deixat anar, i no el va deixar anar al partit de la seleccio catalana, i no l'ha deixat anar a un campus organitzat per la marca esportiva que el vesteix perque encara te 17 anys, no te l'edat per poder decidir, i el pare ha considerat que el millor que podia fer era descansar i desconectar una mica, no es cremi massa aviat...

A més, ja s'ha confirmat i presentat a del bosque?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #3 el: 15 de Juliol de 2008, 16:44:15 pm »
Ha sigut el pare el que no l'ha deixat anar, i no el va deixar anar al partit de la seleccio catalana, i no l'ha deixat anar a un campus organitzat per la marca esportiva que el vesteix perque encara te 17 anys, no te l'edat per poder decidir, i el pare ha considerat que el millor que podia fer era descansar i desconectar una mica, no es cremi massa aviat...

Lo presentan hoy creo. Y Bojan acabará en la selección, es una de las mayores promesas del futbol mundial.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #4 el: 15 de Juliol de 2008, 16:48:02 pm »
Avui es nomenarà Del Bosque com a nou seleccionador. Serà presentat aquest dijous ;)

:beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #5 el: 15 de Juliol de 2008, 16:48:34 pm »

Perquè voldrà que jugui amb Sèrbia... :ejem

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 15 de Juliol de 2008, 16:55:27 pm »
convocara a Raul :bigcry: :bigcry: :paret
pero yo kreo ke si ke tendria de empezar a jugar con la roja! :beer2

ni uno ni el otro!

Los jugadores que nos han hecho campeones, i nadie más  :laugh:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 15 de Juliol de 2008, 17:06:03 pm »
ni uno ni el otro!

Los jugadores que nos han hecho campeones, i nadie más  :laugh:

Claro que sí!!

gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #8 el: 15 de Juliol de 2008, 17:34:45 pm »
Yo creo que a RAUL no lo volveran a convocar, gracias a su ausencia y a lo listo y bueno que es Luis somos campeones de Europa. Raul ha tenido mucha suerte, porque aunque sea el actual pichichi de la selección o de la champions, haya ganado 3 champions y no se cuantas ligas, o el año pasado sin ir más lejos haya marcado una pila de goles, está claro que en España tenemos delanteros como Guiza, Sergio Garcia y ahora Bojan que estan a otro nivel y Raul no puede competir con ellos.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 15 de Juliol de 2008, 19:22:24 pm »

Perquè voldrà que jugui amb Sèrbia... :ejem

Pero a ver, si yo recuerdo que hubo "polemica" porque lo hicieron debutar con la sub 21 muy pocos minutos precisamente para evitar que pudiera jugar con Serbia!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

barçalleida

• Visitant
« Respondre #10 el: 15 de Juliol de 2008, 20:14:00 pm »
Home. Ja sabeu el que penso jo d'España, pero si ell vol jugar a España, doncs jo crec que podría jugar si ell vol. D'aquí 1 mes i mig farà 18 anys i amb 18 anys ja pot jugar en el primer equip d'España crec jo. I està capacitat per fer'ho.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #11 el: 15 de Juliol de 2008, 20:57:31 pm »
Pero a ver, si yo recuerdo que hubo "polemica" porque lo hicieron debutar con la sub 21 muy pocos minutos precisamente para evitar que pudiera jugar con Serbia!

Ja, però fins que no debuti amb l'absoluta, pot ser seleccionat per l'absoluta sèrbia. Però crec que pot esperar fins a una edat en concret... És el que va passar amb Daniel Alves, que Espanya el va voler convocar (només havia jugat en les inferiors de Brasil) però ja havia passat l'edat oficial per poder fer-ho... I ara ha de jugar amb Brasil. Amb el Krkic pot passar el mateix ;)

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #12 el: 15 de Juliol de 2008, 21:16:57 pm »
yo creo que hizo bien en no ir con la absoluta, ahi tienen que ir jugadores ya formados, con mas experiencia, Bojan tiene 17 años es muy jovenn le queda por delante lo imaginable, yo me esperario uno o dos añitos mas antes de llevarlo ya que si se esperan, la explosion de calidad de este chaval sera aun mayor.

Simplificando mas: es un crak, en  formacion todabia.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #13 el: 17 de Juliol de 2008, 13:05:21 pm »
yo creo que buscar polemica con bojan es una tonteria!el chaval no fue porque en el otro partido convocado,tuvo muchos nervios y al final no pudo jugar,pues imaginate en una eurocopa,pero esta claro que para llevarme al abuelo de raul,me llevo a bojan!!
SOM DE 2a A!!

gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #14 el: 17 de Juliol de 2008, 15:48:48 pm »
Bojan bota de oro!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #15 el: 17 de Juliol de 2008, 16:01:46 pm »
Ben be que n'hi han alguns que a la que es mescla algun tema catala amb un tema espanyol, hi veuen borros...

Crec que no costa tant d'entendre que, un xicot de 17 anys (!!) que porta 3 anys sense vacances ja que l'han fet jugar partits sub-16, sub-17, sub-19 i no se quants 'subs' mes, necessiti una mica de descans, no? Clar que aixo cambia quan el xicot es catala i diu 'no' a la seleccio ejjpañññola... Ara resulta que el xavalin que ha ajudat a 'la roja' en totes les categories 'subs' a guanyar una pila de partits i competicions, es un 'anti-espanyol' que s'el hauria de desterrar ("que s'en vagi a Serbia!") i quasi prohibir-li que torni a jugar al futbol.  :o

Jo, el que trobo penos penos, es que per quedar be 'amb els ejjpaññols' no pogues jugar amb la seleccio catalana UN partit... "Pel que diran"... i de que ha servit? de res! Critiques per totes bandes i pals de tot tipus igualment (exemples? llegir aquest mateix post es mes que suficient)

Quan apredrem els catalans de que, facis el que facis, els pals t'els fotaran igualment?  :ostres

PD.: Recordo als experts que aquest jugador ja ha debutat amb 'la roja' i que lamentablement ja no pot jugar amb Serbia ;)

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #16 el: 17 de Juliol de 2008, 16:27:05 pm »
Ben be que n'hi han alguns que a la que es mescla algun tema catala amb un tema espanyol, hi veuen borros...

Crec que no costa tant d'entendre que, un xicot de 17 anys (!!) que porta 3 anys sense vacances ja que l'han fet jugar partits sub-16, sub-17, sub-19 i no se quants 'subs' mes, necessiti una mica de descans, no? Clar que aixo cambia quan el xicot es catala i diu 'no' a la seleccio ejjpañññola... Ara resulta que el xavalin que ha ajudat a 'la roja' en totes les categories 'subs' a guanyar una pila de partits i competicions, es un 'anti-espanyol' que s'el hauria de desterrar ("que s'en vagi a Serbia!") i quasi prohibir-li que torni a jugar al futbol.  :o

Jo, el que trobo penos penos, es que per quedar be 'amb els ejjpaññols' no pogues jugar amb la seleccio catalana UN partit... "Pel que diran"... i de que ha servit? de res! Critiques per totes bandes i pals de tot tipus igualment (exemples? llegir aquest mateix post es mes que suficient)

Quan apredrem els catalans de que, facis el que facis, els pals t'els fotaran igualment?  :ostres

PD.: Recordo als experts que aquest jugador ja ha debutat amb 'la roja' i que lamentablement ja no pot jugar amb Serbia ;)

Encara no ha debutat amb Espanya, Krkic.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #17 el: 17 de Juliol de 2008, 16:31:24 pm »

Power, jo en cap moment he dit que Krkic sigui un "anti-espanyol" com tu. Ni tan sols he dit això que tu poses a la meva boca "que s'en vagi a Sèrbia!", sinó que he dit "que jugui amb Sèrbia" (mira't bé el primer missatge, **** :geek). Jo crec que un nano a la seva edat no es pot permetre el LUXE de dir que no a jugar una Eurocopa, i menys amb l'excusa de "estic cansat". A mí, aquest "desplante" no em va agradar. És més, des de llavors tinc cada dia més clar que, si aquest no va anar a l'Eurocopa, no va ser per "estar cansat", sinó perquè segurament s'està rumiant de jugar amb Sèrbia (eh!, que per mí ja ho pot fer, eh!).

« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2008, 17:35:35 pm per X-Men Gel »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #18 el: 17 de Juliol de 2008, 16:31:37 pm »
Bojan sí.

és molt millor Bojan que Sergio Garcia 1000 cops home...

A la primera temporada en 1a divisió, a superat els registres del vostre estimat Raúl de los anillos... A guanyat en categories inferiors.

Crec que es tindria que canviar la pregunta per: Els anticules volen a Bojan a la selecció?

Se hos ve el plumero... :snore:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 17 de Juliol de 2008, 16:36:18 pm »
Bojan sí.

és molt millor Bojan que Sergio Garcia 1000 cops home...

A la primera temporada en 1a divisió, a superat els registres del vostre estimat Raúl de los anillos... A guanyat en categories inferiors.

Crec que es tindria que canviar la pregunta per: Els anticules volen a Bojan a la selecció?

Se hos ve el plumero... :snore:

Jo que em considero bastant anti cule , si que vull a Bojan a la selecció, perque jo quan juguen amb España no miro si son del Barça, del Madrid o del Betis, m'interessa que guanyin i ja esta, cosa que no fa molta gent xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa