Enquesta

Creieu que Del Bosque l'hauria de convocar?

18 (64.3%)
No
10 (35.7%)

Total de vots: 25

Autor Tema: Bojan Krkic: sí o no a Espanya?  (Llegit 6740 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Bojan Krkic: sí o no a Espanya?
« Respondre #20 el: 17 de Juliol de 2008, 16:39:07 pm »
Bojan sí.

és molt millor Bojan que Sergio Garcia 1000 cops home...

A la primera temporada en 1a divisió, a superat els registres del vostre estimat Raúl de los anillos... A guanyat en categories inferiors.

Crec que es tindria que canviar la pregunta per: Els anticules volen a Bojan a la selecció?

Se hos ve el plumero... :snore:

No sé que té a veure el pebrot amb la velocitat, però en fi... :snore:

Jo vaig ser un més dels taaaants que volien que Bojan debutés a Màlaga. Em va fer ràbia que no ho pogués fer per la gastroenteritis, i vam haver d'esperar a la llista de l'Eurocopa... I surt aquest patufet i diu que està cansat i no vol jugar. Coi, això a mí em va fotre, i molt.

:beer2

gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #21 el: 17 de Juliol de 2008, 16:41:56 pm »
Aquesta és bona! 4 partits i 4 gols a primera i ja és millor que Raul???
Llavors jo tenia raó fa un moment, Bojan Bota de Oro!. Sort que no ha jugat l'Eurocopa si no haguessim guanyat sense sortir al camp.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 17 de Juliol de 2008, 16:46:18 pm »
Bojan sí.

A la primera temporada en 1a divisió, a superat els registres del vostre estimat Raúl de los anillos... A guanyat en categories inferiors.

Crec que es tindria que canviar la pregunta per: Els anticules volen a Bojan a la selecció?

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mira ****, quan Bojan guanyi una quarta part dels títols que ha guanyat Raúl amb el seu equip, llavors en parlem, vale? ;)
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2008, 17:34:05 pm per X-Men Gel »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 17 de Juliol de 2008, 16:52:48 pm »
Bojan sí.

Mira xato, quan Bojan guanyi una quarta part dels títols que ha guanyat Raúl amb el seu equip, llavors en parlem, vale? ;)

de moment en categories nacionals em sembla que ja el guanya ehem ;)

recorda que Bojan té 17 anys, i raúl 30 ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #24 el: 17 de Juliol de 2008, 16:57:18 pm »
Bojan sí.

Mira xato, quan Bojan guanyi una quarta part dels títols que ha guanyat Raúl amb el seu equip, llavors en parlem, vale? ;)

Lligues guanyades per Bojan? I Champions? I Supercopes? I Intercontinentals? Em sembla que té bastanta feina, eh? :Paletas: I si continua jugant al Barça, encara més :Paletas:

gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #25 el: 17 de Juliol de 2008, 17:05:14 pm »
Perdona'm només la meva falta de documentació, pensava que quan parlaves del Raul dels anillos, et referies al jugador del Madrid (el pichichi de la selecció, pichichi de la champions, 3 copes d'Europa, unes quantes lligues, 2 intercontinentals.. .) Potser el Bojan té millors números que el primer any de Raúl, però si avui dia haig de portar un dels dos a la selecció...
Cadascú té la seva opinió, és clar.
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2008, 22:37:53 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #26 el: 17 de Juliol de 2008, 17:07:40 pm »
Ben be que n'hi han alguns que a la que es mescla algun tema catala amb un tema espanyol, hi veuen borros...

Crec que no costa tant d'entendre que, un xicot de 17 anys (!!) que porta 3 anys sense vacances ja que l'han fet jugar partits sub-16, sub-17, sub-19 i no se quants 'subs' mes, necessiti una mica de descans, no? Clar que aixo cambia quan el xicot es catala i diu 'no' a la seleccio ejjpañññola... Ara resulta que el xavalin que ha ajudat a 'la roja' en totes les categories 'subs' a guanyar una pila de partits i competicions, es un 'anti-espanyol' que s'el hauria de desterrar ("que s'en vagi a Serbia!") i quasi prohibir-li que torni a jugar al futbol.  :o

Jo, el que trobo penos penos, es que per quedar be 'amb els ejjpaññols' no pogues jugar amb la seleccio catalana UN partit... "Pel que diran"... i de que ha servit? de res! Critiques per totes bandes i pals de tot tipus igualment (exemples? llegir aquest mateix post es mes que suficient)

Quan apredrem els catalans de que, facis el que facis, els pals t'els fotaran igualment?  :ostres

PD.: Recordo als experts que aquest jugador ja ha debutat amb 'la roja' i que lamentablement ja no pot jugar amb Serbia ;)

Power, jo en cap moment he dit que Krkic sigui un "anti-espanyol" com tu. Ni tan sols he dit això que tu poses a la meva boca "que s'en vagi a Sèrbia!", sinó que he dit "que jugui amb Sèrbia" (mira't bé el primer missatge, xato :geek). Jo crec que un nano a la seva edat no es pot permetre el LUXE de dir que no a jugar una Eurocopa, i menys amb l'excusa de "estic cansat". A mí, aquest "desplante" no em va agradar. És més, des de llavors tinc cada dia més clar que, si aquest no va anar a l'Eurocopa, no va ser per "estar cansat", sinó perquè segurament s'està rumiant de jugar amb Sèrbia (eh!, que per mí ja ho pot fer, eh!).

****, ets una mica cregut, no? que nomes parles tu en aquest post o per força t'haig de contestar a tu? El que pensis tu m'es de totes totes ben indiferent ;)

« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2008, 17:34:48 pm per X-Men Gel »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 17 de Juliol de 2008, 17:13:17 pm »
Bojan sí.

Mira ****, quan Bojan guanyi una quarta part dels títols que ha guanyat Raúl amb el seu equip, llavors en parlem, vale? ;)

Lligues guanyades per Bojan? I Champions? I Supercopes? I Intercontinentals? Em sembla que té bastanta feina, eh? :Paletas: I si continua jugant al Barça, encara més :Paletas:

Lligues 0, champions 0, supercoeps, 0 Intercontinentals 0

ja t'he contestat, i per la pròxima, documentat  que jo estic de vacances ;)

Ah, i per si no ho savies, Raul no va sortir de la cantera del madrid, va sortir de la Cantera de l'etern rival ;)
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2008, 22:39:49 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #28 el: 17 de Juliol de 2008, 17:22:25 pm »
pedrinho del eterno rival tampoco, porque el terno rival yo kreo ke sera el barça, raul salio del atletico de mandriles! ke supongo que es al equipo que te referias! :laugh: :laugh: :tongue3:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #29 el: 17 de Juliol de 2008, 17:22:56 pm »
la que esteu liant,  :laugh: :ko

no té res a veure si guanya més o no avans o després. els seleccionadors miren la temporada que han fet, si raul es millor que bojan doncs s'emporta a raul si bojan es millor que raul s'emportaria a bojan, res més deixeu el passat. jo aquesta eurocopa hagués portat avans al raul que ha bojan, i repeteixo nomes per la bona temporada que ha fet raul i per la falta d'experiencia que li falta al bojan. d'aqui dos anys serà diferent la meva opinió, sclar ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #30 el: 17 de Juliol de 2008, 17:32:57 pm »

Doncs a mí el que em fa l'efecte és que esteu tots la mar d'avorrits i no teniu més alicient que anar-vos barallant per xorrades  :beer2

Forero Més Catxondo

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 17 de Juliol de 2008, 17:34:04 pm »
No creas, para mi el eterno rival de los merenges es el Atletico del Madrid, de la misma ciudad, separados por un rio, un club de trabajadores y el otro de l******s ;)

recordem de que va el post:

Ha d'estar Bojan Krkick en la selecció?
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2008, 22:41:09 pm per X-Men Aigua »

futsal_90

• Visitant
« Respondre #32 el: 17 de Juliol de 2008, 17:57:35 pm »
Jo dic que no. El numeret de "no vaig a l'Eurocopa perquè estic cansat" té collons. Un nano, a la seva edat, té ganes de menjar-se el món i de jugar el més aviat possible les grans competicions de seleccions, que alhora són un gran aparador de jugadors. Si ara el Krkic vol que el convoquin, per mí ja es pot quedar amb un pam de nas. Que jugui amb Sèrbia.

A veure un nano que porto dos estius consecutius jugant mundialets i eurocopa es mereix un descans i tant la temporadamque ha fet amb el Barça ha sigut molt bona  jo dic que SI

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #33 el: 17 de Juliol de 2008, 18:55:09 pm »
Apreciats companys foreros:

recordem de que va el post:

Ha d'estar Bojan Krkick en la selecció?

És el títol del post. Si veiem que segueixen esl atacs personals o es torna a menyspreuar a alguna persona o colectiu, prendrem mesures.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #34 el: 17 de Juliol de 2008, 23:44:21 pm »
si que tendria que ir si no ya, dentro de un tiempo, pero no ira, antes se llevara a un delantero del madrid B, vaya gentuza de federacion tenemos, vaya seleccionador han puesto  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #35 el: 18 de Juliol de 2008, 13:58:52 pm »
I si juga amb qui li surta del rave i no li toquen tant els collons? Les seleccions haurien de ser abolides.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

narsni19

• Visitant
« Respondre #36 el: 20 de Juliol de 2008, 21:14:45 pm »
Yo creo que sí, porque es joven, es un buen jugador, y si le respentan las lesiones un futuro Villa.

Ara lo que hizo este año de decir que no a Luís, no se porque exactamente, pero lo que dijo es mentira, luego lo vimos jugando con la Sub-21, si no recuerdo mal

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #37 el: 20 de Juliol de 2008, 21:30:33 pm »
Yo creo que sí, porque es joven, es un buen jugador, y si le respentan las lesiones un futuro Villa.

Ara lo que hizo este año de decir que no a Luís, no se porque exactamente, pero lo que dijo es mentira, luego lo vimos jugando con la Sub-21, si no recuerdo mal

:o     :o     :o     :o
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #38 el: 01 de Agost de 2008, 16:37:09 pm »

fue antes que jugo con la sub 21,por eso pidio descanso!!
SOM DE 2a A!!