Autor Tema: Fitxatges equips 2a B grup III per la temporada 08/09  (Llegit 26859 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Fitxatges equips 2a B grup III per la temporada 08/09
« Respondre #20 el: 28 de Maig de 2008, 16:53:12 pm »
Emili Vicente podría portar del Balaguer al Lleida a Parra, Figueroa i Gabernet.

PEr cert, el Lleida vol rescindir contracte a Keko i Manolo Pérez ja que cobren massa i tenen 1 any més de contracte. De moment no marxen perque consideren que la oferta que els fa el club és baixíssima.

Em sembla que pel Lleida la temporada vinent serà força complicada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #21 el: 28 de Maig de 2008, 16:59:42 pm »
Ja se sap això Mutio. No cal que m'ho recordis que serà una temporada complicada pel Lleida.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #22 el: 28 de Maig de 2008, 17:17:28 pm »
Sembla ser que el Terrassa està aprop de tancar el fitxatge de Céspedes procedent del Miapuesta.
Per cert, com a entrenador seguirà Sergi Lobera....... comencen bé....... :clap

jajajaja. El fico en l meu ekip http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=14496.msg187076#msg187076 i ara l vol l Terrassa ... jo no tinc res a veure.e xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 28 de Maig de 2008, 17:24:34 pm »
Ja se sap això Mutio. No cal que m'ho recordis que serà una temporada complicada pel Lleida.

no t´ho recorda a tu nanu ho diu als foreros d´aqui, aixi que tranquilitzat, que sempre et creus que ets el centre d´atencio
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 28 de Maig de 2008, 17:39:45 pm »
Jo només dic que no cal que recordi les coses dolentes del Lleida. Que jo sàpiga, el Sabadell tampoc va de sobrat de diners i no ho dic.

Jo no dic ni recordo cap cosa dolenta de ningú. He dit el que penso i el que he llegit aquest matí.

Per cert, jo en aquest post enric no he nombrat el nom del Sabadell..........

www.miequipo.es

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #25 el: 28 de Maig de 2008, 17:41:44 pm »
Ja ho sé. Pero tinc la sensació que sempre parles de les coses dolentes del Lleida i mai de les bones. Pero tranquil mutio. El que em treu de pulleguera és el Panso!!!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #26 el: 28 de Maig de 2008, 18:06:15 pm »
Sembla ser que el Terrassa està aprop de tancar el fitxatge de Céspedes procedent del Miapuesta.

jajajaja. El fico en l meu ekip http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=14496.msg187076#msg187076 i ara l vol l Terrassa ... jo no tinc res a veure.e xD

:-X
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #27 el: 28 de Maig de 2008, 18:11:36 pm »

Randel, borra tu equipo ahora mismo!!    :****

O es que quieres ser el principal artífice del equipo que pueda hacer subir al Tarrasa??    :paret
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 28 de Maig de 2008, 18:35:20 pm »
Ja ho sé. Pero tinc la sensació que sempre parles de les coses dolentes del Lleida i mai de les bones.

Jo no dic ni coses bones ni dolentes de cap equip. En concret del LLeida dic el que hi ha.

L'any passat alguns ja et vam dir (entre ells també l'amic Panso) que el Lleida estaria per la part baixa de la taula al igual que el Sabadell. Et vas enfurismar i cabrejar..... al final ha passat el que era més normal que passés.

Que et dic ara que en principi el LLeida ho passarà magra la temporada vinent per culpa de la retallada de pressupost i l'aposta per fitxar gent de casa en la seva majoria........

Que després potseu feu una temporada com la de l'Ontinyent...? Doncs i tan que pot ser, però fins que no s'acabin de fer les plantilles és parlar per parlar.
Jo et donc la meva opinió i crec que amb els calers que heu mogut els últims temps poques coses ben fetes heu fet...... Això és el que penso.  ;)

PEr cert, el Carles Viladegut em sembla molt bon tècnic i penso que pot fer una bona feina al LLeida.

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #29 el: 28 de Maig de 2008, 18:43:40 pm »
Ja ho sé. Pero tinc la sensació que sempre parles de les coses dolentes del Lleida i mai de les bones.

Jo no dic ni coses bones ni dolentes de cap equip. En concret del LLeida dic el que hi ha.

L'any passat alguns ja et vam dir (entre ells també l'amic Panso) que el Lleida estaria per la part baixa de la taula al igual que el Sabadell. Et vas enfurismar i cabrejar..... al final ha passat el que era més normal que passés.

Que et dic ara que en principi el LLeida ho passarà magra la temporada vinent per culpa de la retallada de pressupost i l'aposta per fitxar gent de casa en la seva majoria........

Que després potseu feu una temporada com la de l'Ontinyent...? Doncs i tan que pot ser, però fins que no s'acabin de fer les plantilles és parlar per parlar.
Jo et donc la meva opinió i crec que amb els calers que heu mogut els últims temps poques coses ben fetes heu fet...... Això és el que penso.  ;)

PEr cert, el Carles Viladegut em sembla molt bon tècnic i penso que pot fer una bona feina al LLeida.

No era Emili Vicente??    :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #30 el: 28 de Maig de 2008, 18:48:12 pm »
el que tens que fer es tenir meseducacio amb els foreros de aqui per que et recordo que aquest es el foro del SABADELL i tu no paras de faltar, primer al amic MUTIO, despres a un altre post dien que algu et respongi per que sembla que parlis a las parets (cosa que començo a creure que es real, per que la gent esta cansada de las teves sortides de to) i tambe faltan a la meva llibertat d´expresio al nombrament de LLEIDA o tambe dit LERIDA en castella, aixi que et torno a repetir  (i nose ja quantas vegades ) RESPECTA I SERAS RESPECTAT, aplicat el cuento i despres podras queixarte de las suposades faltas d´educacio que dius que et fem aqui.
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2008, 19:46:25 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 28 de Maig de 2008, 18:48:48 pm »

No era Emili Vicente??    :mmmm

jejej correcte.... m'he confós  :llegir  :geek

www.miequipo.es

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #32 el: 28 de Maig de 2008, 19:02:16 pm »
Per cert, i ara que ve 'a cuento'... què se n'ha fet del Viladegut? Tot un històric. On para?

(pregunta pel MUTIO, que domina...)

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #33 el: 28 de Maig de 2008, 19:15:15 pm »
A veure Mutio. Tú saps que l'objectiu del Gavà quan va pujar a Segona B no era fer la Promoció a Segona A?

Doncs jo m'ho crec que el Gavà tingués aquest pressupost.

En els ambients futbolistics es molt comentat i tots sabem que a Gavà es mou molta pasta sota mà i té jugadors a la seva plantilla que cobren bastant més que el que es podria permetre un equip amb un pressupost tan baix. Pensa que el Lleida quatriplica el pressupost del Gavà oficialment. A Gavà s'hi mou molt diner negre, i això ho sap tothom que més o menys es mou en aquest ambient.

estic totalment d'acord, tenen una plantilla que amb el poc mes de mig millo de € no els pots pagar, jugadors com Gonzalo, Unai, Manga, Joel i Gerard Boades. pero aixo ja se sap que a la segona B hi ha molta pela negre

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 28 de Maig de 2008, 19:34:05 pm »
Per cert, i ara que ve 'a cuento'... què se n'ha fet del Viladegut? Tot un històric. On para?

(pregunta pel MUTIO, que domina...)

Doncs fa temps que no sen sap res. Ara no sé si entrenava o no, però pel que he vist la temporada vinent entrenarà al Mollerussa que acaba de baixar a 1a regional.

Com a curiositat dir que va ser ell qui va treure aquell simpàtic nom a Iván de la Peña que el va batejar com a "Lo Pelat".

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #35 el: 03 de Juny de 2008, 13:42:32 pm »
No es cap fitxatge del grup III pero bueno, l'ex entrenador del Sabadell Jose Luis Montes ha fixat pel Marbella.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #36 el: 04 de Juny de 2008, 21:58:04 pm »
GORKA PINTADO, a un paso de fichar por el Swansea

El delantero vasco Gorka Pintado pasará el jueves reconocimiento médico con el Swansea, equipo de la Segunda División inglesa, al que está a punto de ser traspasado por el Granada CF, su actual equipo. El club andaluz ha autorizado a Pintado a marcharse a tierras galesas, donde pasará reconocimiento médico con el Swansea y el viernes podría firmar el que el jugador ha calificado como "contrato de su vida".
                                                           :ok   
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 04 de Juny de 2008, 22:01:09 pm »

El delantero vasco Gorka Pintado pasará el jueves reconocimiento médico con el Swansea, equipo de la Segunda División inglesa, al que está a punto de ser traspasado por el Granada CF, su actual equipo. El club andaluz ha autorizado a Pintado a marcharse a tierras galesas, donde pasará reconocimiento médico con el Swansea y el viernes podría firmar el que el jugador ha calificado como "contrato de su vida".

en algún foro ya lo leí, 300.000€ netos por temporada, más incentivos por goles e objetivos del equipo...
En este equipo juega también un EX-terrassa ahora no recuerdo su nombre...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #38 el: 04 de Juny de 2008, 22:02:33 pm »

en algún foro ya lo leí, 300.000€ netos por temporada, más incentivos por goles e objetivos del equipo...

rangel..i tambe bussy ex-espanyol B

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #39 el: 05 de Juny de 2008, 00:38:20 am »

Si señor... lo adelanté yo en el post de los play-off de ascensos...  ;D 300.000 mas incentivos por gol... casi ná...