Ja ho sé. Pero tinc la sensació que sempre parles de les coses dolentes del Lleida i mai de les bones.
Jo no dic ni coses bones ni dolentes de cap equip. En concret del LLeida dic el que hi ha.
L'any passat alguns ja et vam dir (entre ells també l'amic Panso) que el Lleida estaria per la part baixa de la taula al igual que el Sabadell. Et vas enfurismar i cabrejar..... al final ha passat el que era més normal que passés.
Que et dic ara que en principi el LLeida ho passarà magra la temporada vinent per culpa de la retallada de pressupost i l'aposta per fitxar gent de casa en la seva majoria........
Que després potseu feu una temporada com la de l'Ontinyent...? Doncs i tan que pot ser, però fins que no s'acabin de fer les plantilles és parlar per parlar.
Jo et donc la meva opinió i crec que amb els calers que heu mogut els últims temps poques coses ben fetes heu fet...... Això és el que penso.
PEr cert, el Carles Viladegut em sembla molt bon tècnic i penso que pot fer una bona feina al LLeida.