Jo no sóc tan rebuscat, simplement reconec que el Barça ara mateix és el millor equip de la lliga amb molta diferencia, vec que el Madrid tampoc és el de l'any passat la veritat, per mi que troben bastant a faltar la figura de Robinho i la seva floreta al cul
.
No obstant si que és cert que quan un equip porta la ratxa que porta el Barça, els seus rivals, quan juguen contra ells, ho fan d'una forma poruca i ja sortint a veure quants gols ens cauen avui.
També crec que la 1ª Divisió a tingut un bajón qualitatiu bastant considerable, sobretot aquest any. Ja em direu que i torna a fotre el Numancia, Recre i Valladolid altre cop a 1ª, un At. Bilbao i Osasuna que hauria de fer anys que estiguessin a 2ª Divisió, un Betis arrastrant-se per la categoria, un Mallorca sempre en tierra de nadie, l'Espanyol un altre que aviat caurà a 2ª i d'allà no s'en mourà, el Málaga q pff, q voleu q us digui.
Veient el panorama un s'en dona compte que 10 dels 20 equips d 1ª Divisió, tenen nivell de 2ª Divisió. I llavors veus que la 2ª Divisió té equips que haurien de ser de 1ª : Zaragoza per supossat, Real Societat i encara que em dolgui, el Celta.
A veure quan torna la liga de las estrellas, que amb els equips q tenim aquest any, em sembla que a mitja lliga el segon li portarà 10 punts al tercer i el quart li portarà 18 punts al cinquè, de moment el quart ja li porta 7 al sisè, i això q només van 9 jornades.