Autor Tema: 1a Divisió 2008/2009  (Llegit 84944 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: 1a Divisió 2008/2009
« Respondre #840 el: 19 de Abril de 2009, 00:05:26 am »
Recre 0 Madrid 1 final

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #841 el: 19 de Abril de 2009, 00:41:40 am »
De moment segueix la distancia de 6 putns entre Barça i Madrid  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #842 el: 19 de Abril de 2009, 11:26:27 am »
De moment segueix la distancia de 6 putns entre Barça i Madrid  :beer2

Si pero viendo la diferencia de juego entre unos y otros los merengues ya podeis dar grácias si acabais el campeonato a tan solo 6 puntos del Barça, aunk no creo, viendo el calendario de unos y de otros creo que el Barça le sacará unos 9-10 puntos tranquilamente, y mas dsp de la visita de los azulgrana en el Bernabeu q allí si q se avecina un chorreo, pero de los visitantes (perdona que te haya amargado la mañana Navarro pero hay q ser realistas  :xin-xin )

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #843 el: 19 de Abril de 2009, 18:15:25 pm »
Gol del espanyol!!!!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #844 el: 19 de Abril de 2009, 18:17:09 pm »
El porter del racing a sortit a caçar papallones,i un bon cop de cap dIvan Alonso :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #845 el: 19 de Abril de 2009, 18:58:52 pm »
Final! Ha guanyat l'Espanyol 1-0 amb el gol d'Ivan Alonso  :yes:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

il·capo

• Visitant
« Respondre #846 el: 19 de Abril de 2009, 19:17:06 pm »
VCF 0-1 SFC

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #847 el: 20 de Abril de 2009, 12:01:07 pm »
Vaya panda marrulleros los del Sevilla, ni saben ganar ni saben perder... :ejem

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #848 el: 21 de Abril de 2009, 23:04:49 pm »
jo tambe vull arbitres com el que avui ha pitat al madrid... quin escàndol mare meva. Els merengones o paraven de donar patades... i el penalt clarisim, 3 trepitjades seguides de PEPE a Casquero, i per si era poc, el Javi Garcia també s'ha encarregat de trepitjar a en Granero, però clar, es pot estar celebrant un gol 2 miuts per a que pasi el temps, i quan es posa la pilota en joc i s'aconsegueix un corner, el gracios de l'arbitre pita el final..

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #849 el: 21 de Abril de 2009, 23:10:20 pm »
jo tambe vull arbitres com el que avui ha pitat al madrid... quin escàndol mare meva. Els merengones o paraven de donar patades... i el penalt clarisim, 3 trepitjades seguides de PEPE a Casquero, i per si era poc, el Javi Garcia també s'ha encarregat de trepitjar a en Granero, però clar, es pot estar celebrant un gol 2 miuts per a que pasi el temps, i quan es posa la pilota en joc i s'aconsegueix un corner, el gracios de l'arbitre pita el final..
I algun penal a Higuaín clar no pitat per l'àrbitre i a sobre li ensenya targeta... s'ha de dir tot ;) Però m'ha fet vergonya l'actitut de Pepe i també, però nomes per una provocació, l'actitut de Marcelo. :beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #850 el: 21 de Abril de 2009, 23:16:34 pm »
Pepe li ha tirat dues patades a Casquero al terra i llavors, un cop de puny a Albín. Al final del partit Marcelo li treu la llengua provocant al Cata Díaz el cual aquest, el busca com un boig per pagar-lo. :beer2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #851 el: 21 de Abril de 2009, 23:25:28 pm »
a quin penalt et refereixes a aquell que Higuaín s'envà directament a la cama del defensa que la tenia parada? jajajaja no em feu riure siusplau, tant us costa reconèixer que us han ajudat descaradament? és exactament igual que el que li ha passat al Rafa del Getafe i aquí no és penalt no? va home que us estan deixant la lliga a la porta de casa, és mes, ja podeu anar reservant cibeles per anar-la a celebrar perquè al pas que aneu potser us la donen demà mateix per descalificació dels 19 equips de lliga per alguna tonteria...

en fí... no hi ha mes cec que el que no vol veure.....

Xandri

• Visitant
« Respondre #852 el: 21 de Abril de 2009, 23:31:26 pm »
a quin penalt et refereixes a aquell que Higuaín s'envà directament a la cama del defensa que la tenia parada? jajajaja no em feu riure siusplau, tant us costa reconèixer que us han ajudat descaradament? és exactament igual que el que li ha passat al Rafa del Getafe i aquí no és penalt no? va home que us estan deixant la lliga a la porta de casa, és mes, ja podeu anar reservant cibeles per anar-la a celebrar perquè al pas que aneu potser us la donen demà mateix per descalificació dels 19 equips de lliga per alguna tonteria...

Que jo no et dic que l'àrbitre no l'hagi ca***, no vec que ens hagin ajudat descaradament... el penalt a Higuaín pot ser o no, però el del Rafa l'he vist repetit vegades i et dic que no em sembla penalt. Encara tindrà la culpa l'àrbitre de que Casquero hagi perdont el 2-3...

Afegeixo que tant MADRID i BARÇA, cap d'aquests dos equips es poden queixar dels àrbitres, tots dos han sigut ajudats. ;)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #853 el: 22 de Abril de 2009, 12:13:02 pm »

Suposo que això ho dius pels culés com tu... O ja no t'en recordes de la mà de Messi?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #854 el: 22 de Abril de 2009, 16:51:37 pm »

Suposo que això ho dius pels culés com tu... O ja no t'en recordes de la mà de Messi?

bueno, doncs et dic el mateix com espectador al futbol, no t'enrecordes de la mà de Maradona?
« Darrera modificació: 22 de Abril de 2009, 17:51:17 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #855 el: 22 de Abril de 2009, 20:33:58 pm »
Docs jo, a Pepe, Marcelo i el Cata aquest, els posaria una bona sanció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #856 el: 22 de Abril de 2009, 20:53:15 pm »

Si bueno, dsp de veure l'arbitratge del Barça-Recre no crec que estiguin per a queixar-se gaire dels arbitratges els culés... em fa gracia que sempre es queixin els que no s'han de queixar tan uns com altres.

Apart de tot això, el que si diré és q el penal llençat per Casquero fa molta podoreta. No és normal que un equip com el Getafe jugant-se la permanencia i tenint a l'avast la victoria al Santiago Bernabeu se la juguin de la manera q se la van jugar amb un penal llençat (diuen a l'estil panenka), a mi q em perdonin pero aquí hi ha algo raro amb el temps ja ho sabrem....  :closedeyes: :closedeyes: Potser el sr Angel Torres prefereix celebrar una lliga del Madrid (equip del qual és soci) que no celebrar la salvació de l'equip q presideix...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #857 el: 22 de Abril de 2009, 23:52:55 pm »
FINAL

FC BARCELONA  4  -  0  SEVILLA FC
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #858 el: 22 de Abril de 2009, 23:55:17 pm »
Una lliga cada cop més lamentble. Entre el primer i el quart hi han només 26 punts. A sobre, avui, el primer li ha fotut un bany al tercer, amb un poker de gols.

Cada dia estic més convençut que la millor lliga del món és l'anglesa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #859 el: 23 de Abril de 2009, 09:25:48 am »
Cada dia estic més convençut que la millor lliga del món és l'anglesa.

T'ha costat arribar fins aquí?  ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell