Autor Tema: A tots els anti-mora  (Llegit 2370 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
A tots els anti-mora
« el: 05 de Setembre de 2005, 14:03:47 pm »
Partint de la base que soc dels que pensa que un entrenador no té massa a dir i fer quan està el partit de futbol jugant-se, sino que son els jugadors i la majoria de mèrit de perdre o guanyar és dels jugadors... m'agradaria fer-vos una pregunta a tots aquells que només feu que criticar a l'entrenador.
Si aquest any hagués agafat l'equip un tal Josep Maria Sala, el motoret, i ell fos el 1r entrenador i jugués exactament com ho fa el Mora i s'hagues perdut contra osasuna i empatat a Peralta... que dirieu :icon_question: Maxacarieu tan :icon_question: La respoosta és clara oi :icon_question: Seria un NO. Doncs per tan i en aquest any ple d'ilusió el més sensat és deixar passar unes quantes jornades i després si voleu critiqueu.... de moment em sembla una tontada i més sabent que no el faran fora. Per tan més animar i menys critiques.
Una altra cosa diferent és queixar-se d'un jugador que es rasca les boles o no corre o no en sap mes... l'entrenador està a la banda i poc pot fer.

Salut
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: A tots els anti-mora
« Respondre #1 el: 05 de Setembre de 2005, 14:32:08 pm »
bueno bueno tu ja saps que jo no t´acabo de donar tota la raó en aquest punt pero vaja en el que si que coincidim es que s´ha de damanar tranquilitat. aixo si.  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #2 el: 05 de Setembre de 2005, 14:39:26 pm »
I si en comptes de Mora es digués Rubi, amb aquesta plantilla, la pretemporada mal planificada i no marcant cap gol en els primers 2 partits de lliga, em penso que tothom estaria d'acord en anar trobant recanvi a la banqueta. M'equivoco?
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 05 de Setembre de 2005, 14:46:03 pm »
I si en comptes de Mora es digués Rubi, amb aquesta plantilla, la pretemporada mal planificada i no marcant cap gol en els primers 2 partits de lliga, em penso que tothom estaria d'acord en anar trobant recanvi a la banqueta. M'equivoco?

Doncs Grimber, la resposta és clarament NO. I saps perque? Perque al Rubi fins l'any passat ningu el coneixia... teniem alguna opinio pero llunyana de quan entrenava a l'hospi.
El que pasa és que el Mora ja ha estat aquí abans i tothom el coneix i se li recorden coses d'anys passats.... Pero que la 2a B és tots al darrera i marik lultim...

www.miequipo.es

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #4 el: 05 de Setembre de 2005, 14:57:22 pm »

Doncs Grimber, la resposta és clarament NO. I saps perque? Perque al Rubi fins l'any passat ningu el coneixia... teniem alguna opinio pero llunyana de quan entrenava a l'hospi.
El que pasa és que el Mora ja ha estat aquí abans i tothom el coneix i se li recorden coses d'anys passats.... Pero que la 2a B és tots al darrera i marik lultim...

Si això d'anar a especular ja se sap que a 2a B és el més normal, no et dic que no. Però amb aquest equip només s'ha d'especular quan juguem contra equips forts (que aquest anys no són tant forts) que posem que són 5 o 6 com a molt. Veig excessiu defensar un 0-0 a Peralta encara que tinguem 10 jugadors al camp, doncs el Mora hauria de ser conscient que un empat no ens contenta després d'haber perdut a casa amb un rival a priori batible. Per mí els canvis que va fer només mereix els adjectius de "conformista" i "cagat". No seria la primera vegada que un equip amb 10 jugadors per expulsió aconsegueix marcar a l'equip d'11, però això amb el Mora em sembla que és impossible. El Peralta no és l'Alacant com per no intentar-ho.
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 05 de Setembre de 2005, 15:02:09 pm »
En això estic d'acrod amb tu Grimber. Els canvis que ell va fer, jo tampo els hagués fet. Almenys Iván Díaz s'hagués hagut de quedar al camp. Però bé, que hi farem

www.miequipo.es

Desconnectat PSP

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #6 el: 05 de Setembre de 2005, 15:51:07 pm »
Hola Mutiu, etsic totalment d'acord amb tu amb el tema del Mora. Jo no sóc ni pro ni anti Mora, però reconeixo que ell ens ha donat una Copa Federació, un play-off, i ens ha salvat un parell de vegades d'anar a Tercera... l'any passat és un exemple, però l'any després del play off encara més (els jugadors portaven 4 mesos sense cobrar !!).. o recordeu??

Bueno, en quan els canvis del dissabte, en un primer moment sobten, però jo estava al camp, i al cap de pensar una estona els entenc; mira:

- Va canviar a l'Ivan Diaz perquè estava destrossat, ja sabem que no està al 100% de forma, i a més jugant amb un de menys i amb calor....

- Canvi del Madrigal... ningú se'n recorda del canvi que va fer l'any passat contra l'Espanyol B quan ens  vem quedar en 10??? ... va cambiar al Tariq i va posar el Cañades en punta... això és perquè el Cañadas és molt més ràpid que el Tariq i el Madrigal, i jugant amb un de menys s'ha de jugar al contraatac aprofitant la seva velocitat. El problema és que ara estem a principis de temporada, amb molta calor, i el Cañadas estava fet pols....

- Llavors va fer entrar el Marc Perez perquè per l'únic lloc que es podia penetrar al Peralta era per l'extrem esquerra, perquè s'havia lesionat el lateral, i el jugador que van posar era fluixet. Llavors va entrar el Sergio Iglesias per reforçar el mig camp.

Això sí, el que jo posaria sempre el Medina al mig, i buscaria alguna altra alternativa pel lateral.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #7 el: 05 de Setembre de 2005, 15:59:15 pm »
Aki grimber te molta raó, els canvis no tenen al menys per a mi cap explicació, m'agradaria k mora dongues els seus motius pk suposo k en tindra algun...
Tocarà esperar als proxims partits, confiu en k no torni a *****-la d'akesta manera i per fi es guayin els partits, el k no podem fer i es el k diu mutio, mirar el passat per veure el k no agrada d'en mora i maxacar-lo kuan encara nomes portem 2 jornades. ANIMS SABADELL
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat campillo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #8 el: 09 de Setembre de 2005, 02:21:43 am »
al sr mora no tiene ni idea y por mal que nos pese haremos el ridiculo como siempre y tu mutu no quieras arreglar lo que no se puede besos
 O0

Desconnectat ROA

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #9 el: 09 de Setembre de 2005, 08:07:45 am »
Esperem una mica, home. O és que ningú s'en recorda dels últims equips que han pujat? Castelló, Hércules, Nàstic, Lleida... La majoria varen començar molt malament (quí donava un euro pel Castelló l'any passat). Al partit d'Osasuna varem patir una derrota, pero es van veure ganes de fer-ho bé, i això crec que tard o d'hora donarà els seus fruits. Per mí, no es pot canviar un entrenador a la segona jornada, seria escandalòs.

Visca el Sabadell

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #10 el: 09 de Setembre de 2005, 11:24:35 am »
Esperem una mica, home. O és que ningú s'en recorda dels últims equips que han pujat? Castelló, Hércules, Nàstic, Lleida... La majoria varen començar molt malament (quí donava un euro pel Castelló l'any passat). Al partit d'Osasuna varem patir una derrota, pero es van veure ganes de fer-ho bé, i això crec que tard o d'hora donarà els seus fruits. Per mí, no es pot canviar un entrenador a la segona jornada, seria escandalòs.

mai no se sap! es molt d´hora per parlar però. està clar k per kumensar malament no pujarem pk  els ultims u han fet! ..  potser si o potser no! kedan totes les opcions .. com patir molt o sense. pena ni gloria! i krek k amb la. plantilla k hi ha seria una mika trist!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 09 de Setembre de 2005, 19:22:57 pm »
al sr mora no tiene ni idea y por mal que nos pese haremos el ridiculo como siempre y tu mutu no quieras arreglar lo que no se puede besos
 O0

jejejeje besos :icon_question: Ja saps que no m'agraden els petons de tio.... :icon_exclaim: Sorprenent  :yes:

www.miequipo.es

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #12 el: 11 de Setembre de 2005, 13:38:07 pm »
Digueu kin entrenador ens ha portat millors resultats k en Mora en akests 13 anys a 2ªB, per mi es mereix el meu suport.
Recordo k la temporada k van fer fora en Mora, els jugadors no cobraven.

salu2 ;)