Hola Mutiu, etsic totalment d'acord amb tu amb el tema del Mora. Jo no sóc ni pro ni anti Mora, però reconeixo que ell ens ha donat una Copa Federació, un play-off, i ens ha salvat un parell de vegades d'anar a Tercera... l'any passat és un exemple, però l'any després del play off encara més (els jugadors portaven 4 mesos sense cobrar !!).. o recordeu??
Bueno, en quan els canvis del dissabte, en un primer moment sobten, però jo estava al camp, i al cap de pensar una estona els entenc; mira:
- Va canviar a l'Ivan Diaz perquè estava destrossat, ja sabem que no està al 100% de forma, i a més jugant amb un de menys i amb calor....
- Canvi del Madrigal... ningú se'n recorda del canvi que va fer l'any passat contra l'Espanyol B quan ens vem quedar en 10??? ... va cambiar al Tariq i va posar el Cañades en punta... això és perquè el Cañadas és molt més ràpid que el Tariq i el Madrigal, i jugant amb un de menys s'ha de jugar al contraatac aprofitant la seva velocitat. El problema és que ara estem a principis de temporada, amb molta calor, i el Cañadas estava fet pols....
- Llavors va fer entrar el Marc Perez perquè per l'únic lloc que es podia penetrar al Peralta era per l'extrem esquerra, perquè s'havia lesionat el lateral, i el jugador que van posar era fluixet. Llavors va entrar el Sergio Iglesias per reforçar el mig camp.
Això sí, el que jo posaria sempre el Medina al mig, i buscaria alguna altra alternativa pel lateral.