Esto es lo que provoca mal royo.Si son del tarrasa que los baneen los administradores, pero si no lo son insultas a gente que no piensa como tu.
Esto es fascismo, o estas conmigo o contra mi, para mi mora no tiene clase ni categoria para dirigir un equipo con aspiraciones y soy mas arlequinado que tu, eso seguro.
Saludos y ojala ganemos el domingo por 5-0
Estic completament d'acord amb el company Rombi...
Dir que "X" o "Y" usuari son egarencs nomes perque porten la contraria a la majoria d'usuaris crea tambe mal rotllo
i es una afirmacio que pot "marcar" a un nick (usuari) per una afirmacio molt facil de dir pero molt dificil de demostrar... Amb aquestes coses es tindria de vigilar mes i no dir-ho tant a la lleugera.
Eps... jo no dic que no hi hagin egarenc infiltrats en aquest forum... es mes, juraria que SI que n'hi han... pero aixo no justifica una "caça de bruixes" contra el que pensi al reves de la majoria
A mi, particularment, que em
marquessiu com a egarenc, nomes per portar la contraria a alguns de vosaltres, em podria portar al suicidi.
Va començar el "mobbing" (el jefe t'emprenya a la feina), despres el "bulling"-o semblant- (els companys t'emprenyen al cole) i ara tenim "egaring"... s/c.