Dir això, que des del club només s'actualitza la secció ultima hora, la resta ho fa "un particular des de casa seva", per dir-ho d'alguna manera. I penso que està prou bé la pagina com per criticar una cosa d'akestes. També es va dir al forum que hi hauria akest partit, així q més q res es q la gent no senrecordava del partit, no culpa de q no es digués
Jo ja fa dies que comento diversos aspectes de la web amb alguns companys, i la meva opinió al respecte és la següent:
és cert que la web la porten els nostres estimats WebTeams amb una despesa importantíssima del seu temps particular i unes dosis de bona voluntat que no se lo salta un ******, cosa de la qual llògicament tots hem d'estar agraïts, però companys, jo penso que arriba un moment en que s'ha de reflexionar, i a mí em surten, entre d'altres, aquestes reflexions:
a) Un club amb cara i ulls ha de tenir una web amb cara i ulls, que no "tanqui els festius" i que contingui sempre informació actualitzada. Una web professional, i si han de pagar pasta per tenir-la doncs l'hauran de pagar.
b) A mí la web en general em sembla molt bé, excepte alguns aspectes que s'haurien de pulir i que són els que (en la meva opinió) li manquen per a ser una web útil 100 %.
I qui digui que no ha acudit mai a "miequipo.es" o "futbolme.es" o a "sabadelldeportiva.t
k" per a complementar informació bàsica que hauria de ser a la web i no hi és (fitxes complertes de jugadors, classificacions ampliables, etc. ) doncs que llenci la primera pedra
Amb la meva resposta voldria iniciar un debat de bon rollo, recolzant totalment el webteam que prou fan a tenor de les seves possibilitats, però oferint-lis la nostra ajuda, suport o el que faci falta per tenir una web una mica més complerta i que a la vegada no tingui problemes de cada X temps no poder accedir per problemes d'espai, servidors, etc.
I demanar als dirigents del CE Sabadell que s'involucrin una mica més en el tema web, eina bàsica de comunicació i captació de socis i amb els socis, i ja posats, en tot el tema de comunicació, merchandising, etc, que crec que ha de millorar per que ens sentim realment un club important i amb solera. No toco el tema samarretes d'aquests any eh ?
Que ningú s'ho prengui malament, però per a millorar s'ha d'opinar sense por, perquè exposant les opinions només es pot avançar cap a millor
Apa,
pel Webteam