Per començar. La taula, la veig bastant factible de que es compleixi. Hattrick és un conjunt de fórmules matemàtiques, però conté un factor d'aletorietat, que pot sorprendre en qualsevol moment.
El demés...
1- Entrenador Bueno (porque excenlente vale mucho) y con que liderazgo? con pobre ya vale?Lideratge et recomano també bó, quant més millor també. Quan baixa aquest factor, es nota una miqueta, però primordialment fixa't en que sigui Notable/Bueno. Mira:
http://www.3ltech.com.ar/simontxodice/Default.asp?PAGE=eko33.htm2- Tener o comprar jugadores lo mas jovenes posibles y con las cualidad a entrenar lo mas alta posible?Mira, en això... jo entreno defensa, per exemple. Jugo els amistosos amb un 5-3-2 i els oficials amb un 4-4-2. Sempre venc defenses a bon preu, i compro la resta de jugadors que necessito, però per a fer això, has de tenir paciència en els entrenaments i fer jugar durant la setmana als 4 centrals i els 3 laterals que tinguis.
3- A la hora de entrenar que porcentaje es mejor de intensidad y resistencia, para mejorar el entrenamiento?Jo tinc un 40% de resistència, i d'intensitat un 96%. La veritat, és que no he tingut lesions aquest any, però has de vigilar amb la resistència, a la que tens moltes lesions, la baixo. També tinc 2 fifioterapeutes.
4- Jugar relajados o no tambien tiene algo que ver para entrenar o no mejor?Ostres, mai m'ho he plantejat!
5- (9+1 auxiliares) esta bien?Si entrenes qualsevol posició de camp, és perfecte. En canvi, amb porteria, hauries de fer el revés, 9 de porters i 1 de camp.