Autor Tema: Com mantenir-te economicament?  (Llegit 1747 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Com mantenir-te economicament?
« el: 29 de Maig de 2008, 15:24:48 pm »
Veig que la gent es comença a animar.

Jo aquesta setmana jugo per pujar a la divisió IX.

Ostres niño9 ja em diras com ho fas economicament per mantenir-te i fitxar bons jugadors.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat niño9

• Hattrick
  • Prebenjamí
  • *
  • Missatges: 21
Re: HATTRICK
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2008, 12:47:43 pm »
Hola Roma, la clau es fitxar jugadors de 18 o 19 anys entrenables (o sigui la posició que entrenes) estas un any per veure els resultats, peró després ho veus recompensat el temps entrenant d'aquest joves jugadors, també perqué pugin més rapid de nivell, s'ha de fitxar a un bon entrenador, aixó es molt important!!
Continuem parlant!! Qualsevol altre dubte m'ho dius!!
Aquesta setmana amb l'empat a casa pujo un altre cop a VI!!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2008, 13:54:59 pm »
Felicitats niño9.

Gràcies pel consell, però a part d'entrenar i vendre'ls, hauras de fitxar jugadors que et donguin almenys 5 estrelles en la meitat de posicions del camp, i aquests jugadors valen molta pasta, has d'entrenat a molts jugadors joves.
Hi ha gent que utilitza programes que li donen informació adicional del equip i dels jugadors. Tu em pots aconsellar algun. De moment només he utilitzat el Hattrick control.

Per cert si empato a casa pujo a IX. Veig que estem en les mateixes condicions.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #3 el: 01 de Juny de 2008, 01:51:38 am »

Ostres niño9 ja em diras com ho fas economicament per mantenir-te i fitxar bons jugadors.

Otras cosas para mejorar tu situación económica Roma:

- Portavoces Todos los que puedas los contratas (son trabajadores), pero que no pasen de 10, que si no se molestan entre ellos XD.

- Jugadores, en la posición que no entrenes, de 27 o más años, ya que los de esta edad para arriba cobran menos.

- Jugadores extranjeros prohibidos, ya que te cobran un 20% más, y eso a final de temporada se nota y mucho xP

- Si sabes que no vas a vender a un jugador, no ponerlo a la venta, ya que te cobran 1000 luros cada vez que pones a uno en el mercado.

- Si tienes una cantera mala, no sacar jugadores, ya que te cobran 2000 luros por cada chabal que sacas

- Aunque sea a largo plazo, entrenar (tal y como te ha dicho niño9 ;D) e invertir en un entrenador lo más bueno que te puedas permitir y tener una cantera, que si te sale alguno bueno te puede salvar alguna temporada que otra XD

DINERO "FÁCIL"

- Compra (o saca del juvenil) a un par de porteros de - de 20 añitos con portería por lo menos INSUF (como mínimo débil), entrena portería durante una temporada más o menos y, cuando los tengas en aceptable/bueno véndelos.¿A favor? Que con una inversión irrisoria, te sacas el pastón del 15 :visca. ¿En contra? Sólo entrenas 2 jugadores, por lo que el resto del equipo tiene que vivir de los fichajes del dinero que te han dado los porteros... Aún así, para una situación excepcional donde querer sacar dinero en relativo corto plazo es ideal ;D

- Un amigo mío me ha dicho que a "altas horas" de la madrugada (sobre las 3) se pueden hacer fichajes guapos, ya que hay relativamente poca gente conectada.

Aún así, lo mejor es tener una racha mú buena de resultados, eso es indiscutible :laugh:

!Espero haberte servido de ayuda Roma!

!Salud!

PD: más en www.manualhattrickc atalà.com (bueno, si no te sale por aquí pon esto en google XD)

Desconnectat pepelu

• Aleví
  • Missatges: 40
Re: Com mantenir-te economicament?
« Respondre #4 el: 02 de Setembre de 2009, 19:48:19 pm »
Hi ha una aplicació pel navegador mozilla firefox, es diu Psicotsi, que et dona una previsio del que li falta al jugador per pujar les seves habilitats. El rotllo seria comprar jugadors joves de 17 o 18 anys amb habilitat notable o bueno del que estiguis entrenant i que li falti una setmana o dues per pujar a excelent, entrenarlo i cuan sigui excelent el vens. Aixi la veritat que pots treure uns bons calers per un jugador, depen de la inversio que fagis mes guanyaras. Mes o menys la relacio que jo guanyaba abans era 80000 d´inversió 300000 de venda.
Si no se m´entes massa bé ho torno explicar amb més calma.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 15 de Setembre de 2009, 21:53:09 pm »
Com van els temes credits? M'ha semblat llegir que et pots endeudar fins a -500.000€... es veritat? s'et concedeixen automaticament a mesura que s'acaben els teus i en necessites per anar pagant o com va? No he sabut trobar cap apartat que et porti cap al banc  :ejem

Parlant de calers... veig en el meu estat de comptes un apartat en els ingresos que diu 'financer'... que es aixo?  :blush:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 15 de Setembre de 2009, 22:58:32 pm »
Si estàs en negatiu, fatal.

El crèdit el tens automàticament, no cal que demanis res, però tens % a pagar. A les dues setmanes d'arribar al límit d'endeutament, ja et pots acomiadar de l'equip.

L'apartat de 'financer', és per quan tens -100.000 o + 2.000.000 (o 3, no recordo), que si tens un Economista, et reportarà interessos al teu favor.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...