Autor Tema: C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181)  (Llegit 19460 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181)
« Respondre #60 el: 04 de Gener de 2010, 00:24:01 am »
Després d'una última temporada desastrosa on vaig passar de quedar 3º l'any anterio a quedar 6º. Si hagués repetit el 3º lloc hagués pujat a VII degut al descens de boots, però no va poder ser. Aquest any es veu un grup molt igualat entre 4 equips. A veure si em puc posar entre 1º i 2º a final de temporada.
Pel que fa a la copa, ja és el tercer any que hi participo i de moment sempre he passat la primera ronda, i aquest cop contra un de VI. La segona ronda primer vaig perdre 5-0, la segona vegada vaig perdre als penals després d'un 0-0 i a la tercera a veure si sona la flauta i passo per primera vegada a tercera ronda.
Pel que fa a la lliga d'aquesta temporada, hem començat molt bé, guanyant a camp contrari i situant-me provisionalment 3º.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #61 el: 08 de Gener de 2010, 19:28:24 pm »
doncs vaig donar la campanada i he eliminat a un de IV. Un partit espectacular, lo dolent ha estat el preu que he hagut de pagar, el meu golejador lesionat 5 setmanes. He fitxat a 10 metges a veure si el recupero aviat, però no he vist que hagi millorat molt la previsió de cura.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #62 el: 08 de Gener de 2010, 20:52:30 pm »
enhorabona roma!

Per cert, a part del Roma, queda algun altre equip arlequinat a copa?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #63 el: 24 de Gener de 2010, 16:31:04 pm »
Gràcies xaviro.

En la tercera ronda de la copa, després d'haver eliminat un equip de VI i un de IV, m'enfrontava a un de II. He aguantat 75 minuts amb empat a 2, però els darrers minuts han passat factura als jugadors i no han pogut resistir. Tot i això l'afició està molt contenta amb l'actuació de l'equip tot i quedar 2-4.
Pel que fa a la lliga, per primera vegada vaig primer en solitari durant 2 jornades seguides. Es nota molt el fet de descendir els boots. En la meva divisió van pujar tots els forts. Aquesta temporada amb el mateix equip que l'anterior, hem passat de ser 6º a ser 1º.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #64 el: 21 de Abril de 2010, 20:10:35 pm »
Doncs finalment no vaig aconseguir l'ascens a VII. Vaig ser massa conservador en alguns partits amb rivals directes. Aquest any intentarem tornar a repetir la bona actuació de la temporada passada on vam quedar 2º. Però la veritat és que trobo molt més beneficios fer un bon paper a la copa. L'any passat vaig quedar eliminat a la 3º ronda. Espero igualar el resultat o millorar-ho. De moment avui hem jugat la primera eliminatoria i l'hem superat. 138000€ al calaix, més que pujant de categoria. Per això us dic que ho tinc com a prioritari. A veure el següent rival de quina categoria és.
Molta sort a tots en la temporada que comença.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #65 el: 25 de Juliol de 2010, 19:57:16 pm »
Doncs finalment no hem aconseguiit l'ascens desitjat a VII.
Vam guanyar el nostre partit amb un camp ple a bessar. Vull agraïr a tota la afició arlequinada que s'hi va desplaçar, i en especial al autocar organitzat per l'afició de Uri50.
L'altre part de la carambola no es va complir i el lider va guanyar al camp del 3º per 3-4.
L'any que ve ho tornarem a provar. Amb el mateix equip, però amb entrenador - jugador nou.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #66 el: 25 de Juliol de 2010, 21:48:02 pm »
Llastima... a veure si l'any que ve puges!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #67 el: 23 de Agost de 2010, 15:09:52 pm »
Després d'unes vacances merescudes, l'area de relació amb la prensa s'ha posat a treballar:

Diari Capital del Vallès:

"El passat 9 d'agost va haber una petita celebració entre la directiva, els jugadors, staff tècnic, i un petit grup d'aficionats al Castellet. Es va celebrar l'ascens administratiu de l'equip a VII divisió. Aquesta noticia va agafar a tothom per sorpresa, i per aquest any es preveu una dura lluita per eludir el descens, doncs s'havia planificat la temporada pensant en VIII. Tot i això el començament de temporada ha estat espectacular i ha fet que la massa social hagi augmentat considerablement. En la copa estem ja a la 3º ronda després d'haver eliminat a dos rivals durissims per 3-2. I a la lliga es va guanyar el primer partit i es va perdre el segon. De moment ens situem en la 5º posició, però veient el potencial dels rivals fan por. L'objectiu és arribar el més aviat possible als 16 punts.
Gràcies a la recaptació en els partits de copa, la directiva es planteja la possibilitat de fitxar a algun crack per tenir aspiracions de permanencia. Esperarem a veure que passa abans que es tanqui el mercat de fitxatges. De moment mantenim negociacions amb el liverpool i l'Inter. Us mantindrem informats"
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #68 el: 11 de Setembre de 2010, 23:27:18 pm »
Entrevista amb l'entrenador Niklas Reckziegel:

P: S'esperava un inici de lliga com aquest?
NR: La veritat és que no. Estava fora dels pensaments més optimistes que podiem tenir. En 5 jorades estem a 4 punts del nostre objectiu que no és un altre que la permanencia. I de cop i volta ens veiem 1º de la classificació, després d'haver guanyat a equip molt superiors, com el cas d'aquest darrer partit. Ni el Hercules li ha fet un bany com el nostre, 4-0.

P: Com planteja el futur?
NR: Continuem pensant en la permanencia, doncs si mires les plantilles dels rivals podràs comprobar que són superiors a nosaltres. Tot i això no descartem donar alguna sorpresa més. De moment les places de descens estan a 9 punts.

P: Ha pensat en reforçar l'equip?
NR: La veritat és que si. Amb aquests resultats no falta gent al camp, ni patrocinadors a les oficines i això suposa un bona caixa. Amb el secretari tècnic estem mirant el mercat per incorporar o un mig de 7 estrelles o un central de 5.

P: Moltes gràcies pel temps que ens ha atorgat i molta sort.
NR: Gràcies a vostes.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #69 el: 17 de Octubre de 2010, 10:45:18 am »
El grup que m'ha tocat aquest any m'encanta, és divertidíssim. En una jornada guanyen els primers sense problemes i a la següent els primers perden contra els últims. Això ha fet que tot i haver equips més forts que el meu, encara estic molt a prop dels primers.
Del 1º al 4º que sóc jo, només ens separen 3 punts. Emocionantíssim. A més la setmana que ve jugo contra un boot, o sigui que toca golejada i potser em tornaré a col.locar ens les posicions privilegiades d'ascens. Encara que el principal objectiu és certificar definitivament la permanencia, doncs en un grup tan igualat les distancies són molt petites.

Equip    Pj  G  E  P  GF  GC  ±  Pts 
1.    Noxius Prophecy     10  6  2  2  17  6  11  20 
2.    Minas-Morgul          10  6  1  3  32  15  17  19 
3.    Leones Murcianos   10  6  0  4  31  14  17  18 
4.    CE SABADELL CF     10  5  2  3  20  13  7  17 
5.    Ajiva                       10  5  0  5  26  23  3  15 
6.    Saefes F.C.             10  4  3  3  21  18  3  15 
7.    Balines C.F             10  4  0  6  16  13  3  12 
8.    Fiaca F:C:               10  0  0  10  0  61  -61  0 

Molta sort a tots companys.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #70 el: 08 de Novembre de 2010, 21:00:29 pm »
Doncs a falta d'una jornada encara tinc opcions d'ascens. En un any en el que esperava lluitar per la permanencia, puc pujar a VI. És molt difícil, però ho intentarem. Així està la classificació abans de l'última jornada:

Equip    Pj  G  E  P  GF  GC  ±  Pts 
1.    Noxius Prophecy   13  8  2  3  28  9  19  26 
2.    Leones Murcianos   13  8  1  4  38  19  19  25 
3.    Minas-Morgul   13  7  2  4  42  22  20  23 
4.    CE SABADELL CF    13  6  4  3  33  16  17  22 
5.    Ajiva   13  7  0  6  33  27  6  21 
6.    Saefes F.C.   13  5  4  4  34  22  12  19 
7.    Balines C.F   13  4  1  8  18  22  -4  13 
8.    Fiaca F:C:   13  0  0  13  0  89  -89  0

L'últim partit el jugo contra un equip ja sense president, però que la setmana passada encara era lider. Té tantes estrelles que maregen. A veure si sona la flauta.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #71 el: 15 de Novembre de 2010, 00:39:46 am »
Doncs finalment no ha pogut ser. Almenys s'ha aconseguit l'objectiu inicial, que no era altre que la permanencia, però al tenir la possibilitat d'ascens, doncs s'ha intentat.
L'any que ve tornarem a lluitar per la permanencia, doncs els equips son molt forts i aquesta temporada ha baixat un equip millor que el meu, però en hattrick això no ho és tot. La tactica d'equip petit 4-5-1 al contratac m'ha permés sorprende a més d'un.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #72 el: 15 de Novembre de 2010, 07:22:16 am »
Sort a la propera temporada!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181
« Respondre #73 el: 15 de Novembre de 2010, 12:51:05 pm »
Sort l'any vinent

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #74 el: 15 de Novembre de 2010, 14:35:55 pm »
Merci, la necessitaré.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #75 el: 05 de Desembre de 2010, 10:29:57 am »
Aquesta temporada l'objectiu continua sent la permanencia, doncs els rivals són molt forts.
Però quina ha estat la meva sorpresa quan el principi de lliga ha estat similar al del any passat.
1º Per primera vegada he jugat una eliminatoria de copa HT fora de casa, com si fos el favorit. Mai abans m'havia passat.
2º El primer partit de lliga on esperava una derrota o com a molt un empat i he guanyat 2-0, i a més m'he col.locat líder. Impresionant. Ja hem queden 3 punts menys per arribar als 16.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #76 el: 02 de Gener de 2011, 01:47:54 am »
Molt satisfet per la victoria d'aquesta jornada que em coloca 3º, i el que és més important, a 7 punts de la permanencia. Crec que aquest grup cada any és esbojarrat. Un dels millors esta penultim en zona de descens.
Avui hem canviat una mica la tàctica ultradefensiva veient que el meu rival atacava pel centre, i en el seu camp i veient que tenia milllor migcamp, he arriscat i l'he atacat per les bandes posant un lateral de central per reforçar la defensa central, i ha funcionat, 0-2. Tot i tenir millor equip l'he superat,jejeje.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #77 el: 26 de Juny de 2011, 23:50:57 pm »
SSSSSSSSSSsiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiii
Ja som equip de VI divisió!!!!!
Després d'uns anys de lluita en VII i trencant tots els pronòstics, doncs hi havien equips de 384000, 406000,229000, 314500, 271000, 156000 i el meu equip amb 238000 TSI hem aconseguit colar-nos en posicions d'ascens, gràcies a la gran feina del entrenador. De cara a l'any que ve només val la permanencia i segur que serà molt dur. De moment la primera decisió serà ampliar l'estadi per fer cabre la gran quantitat de solicituts de noves altes de soci.

La directiva vol felicitar també als altres equips arlequinats que han aconseguit l'ascens (Birrero, Uri 50, etc....)
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #78 el: 27 de Juny de 2011, 19:38:52 pm »
Moltes felicitats Roma pel teu merescut ascens!!  :happy2:

Ara a aguantar un any per aclimatar-te i despres a mirar mes amunt!! Volem un campio a I que sigui del Forum Arlequinat... i pq no pots ser tu?? ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #79 el: 28 de Juny de 2011, 14:41:44 pm »
El president anuncia l'ampliació de l'estadi per tenir una capacitat de 35500 localitats.
"Estem molt orgullosos d'haver aconseguit quest important ascens i de poder fer realitat la construcció d'un camp 4 estrelles perque tots els nostres socis puguin gaudir d'ell".
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?