Autor Tema: El dia del Sabadell - Girona coincideix amb España - Servia !!  (Llegit 5344 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: El dia del Sabadell - Girona coincideix amb España - Servia !!
« Respondre #20 el: 07 de Setembre de 2005, 23:26:52 pm »
Jo també els respecto, però l'equip de vermell m'es ben igual.

Per cert, és la Federació de Serbia i Montenegre, no Serbia sola, i encara menys Servia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #21 el: 08 de Setembre de 2005, 01:14:41 am »
Mayolete: Els espanyols es mereixen el mateix respecte que tenen ells envers les Seleccions Catalanes....

No es bueno generalizar. Entre los españoles hay gente que no respeta las selecciones catalanas, hay gente que pasamos y hay gente que le gusta. Hay de todo, pero lo principal es que haya respeto y civismo tanto por parte de unos como de otros, porque si no hay situaciones como las del ultimo partido en casa y a mi no me gusta la violencia.
Hace unos dias se comento en el foro que la grandeza del C.E. Sabadell es la diversidad cultural, política, de edades... y estoy totalmente de acuerdo, independientemente de nuestra idea particular, somos el Sabadell.
Pese a que soy minoría, no me avergüenzo de nada: VISCA EL SABADELL!!!
                                                                             ¡¡¡ VIVA ESPAÑA !!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 08 de Setembre de 2005, 02:07:34 am »
Mayolete: Els espanyols es mereixen el mateix respecte que tenen ells envers les Seleccions Catalanes....

No es bueno generalizar. Entre los españoles hay gente que no respeta las selecciones catalanas, hay gente que pasamos y hay gente que le gusta. Hay de todo, pero lo principal es que haya respeto y civismo tanto por parte de unos como de otros, porque si no hay situaciones como las del ultimo partido en casa y a mi no me gusta la violencia.
Hace unos dias se comento en el foro que la grandeza del C.E. Sabadell es la diversidad cultural, política, de edades... y estoy totalmente de acuerdo, independientemente de nuestra idea particular, somos el Sabadell.
Pese a que soy minoría, no me avergüenzo de nada: VISCA EL SABADELL!!!
                                                                             ¡¡¡ VIVA ESPAÑA !!!

Para nada hay k avergonzarse :yes: Y mas siendo en el sitio k has nacido aunk muxos digan k no es asi ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #23 el: 08 de Setembre de 2005, 12:28:53 pm »
Molts de vosaltres vau dir molt seriosament que no haviem de barrejar futbol amb politica... em sembla que era ho esteu fent no??? :disappointed:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #24 el: 08 de Setembre de 2005, 17:42:58 pm »
Visca el mon, que mas da lo que sienta uno mientras respete a los demas. Quien quiera sentirse solo catalan, pues que se sienta solo catalan y el que quiera sentirse catalan y español pues que se sienta catalan y español. Porque puede ser compatible sentirse las dos cosas y no pasa nada.

Saludos a tots:
Catalans, catalans y españols, españoles, terricolas en general....  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 08 de Setembre de 2005, 17:56:32 pm »
Estic totalment d'acord amb en Mariokey.

Cadascú és el que se sent. Sigui Català, espanyol, catalano-espanyol, galaico-portuguès o Croato-musulmà. Tots mereixen el meu respecte.

Això si, jo soc dels Països Catalans i Europeu. ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #26 el: 11 de Setembre de 2005, 15:10:52 pm »
Estic totalment d'acord amb en Mariokey.

Cadascú és el que se sent. Sigui Català, espanyol, catalano-espanyol, galaico-portuguès o Croato-musulmà. Tots mereixen el meu respecte.

Això si, jo soc dels Països Catalans i Europeu. ;D
Croato-musulma xDDDDDDDDDDDDDDDDDD DD