Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
LIGA JUVENIL SABADELL (245164)Apunteu-vos a la tercera Lliga de Juvenils de Sabadell!!! Falten equips, places limitades
Ja m'he apuntat a la Lliga!!!Cita de: BERNISABADELL en 05 de Desembre de 2008, 21:31:35 pmCita de: Navarrog en 05 de Desembre de 2008, 15:51:30 pm LIGA JUVENIL SABADELL (245164)Apunteu-vos a la tercera Lliga de Juvenils de Sabadell!!! Falten equips, places limitades Com ti pots apuntar? Vaig fer una inversió de 20.000 pel planter a cada setmana, però no ser on s'ha d'anar per portar l'equip juvenil. Va relacionada la cosa?Gràcies.Doncs has de treure la teva inversio i et sortirà la opcio de crear academia de juvenils. Apunta't que queden poques places!
Cita de: Navarrog en 05 de Desembre de 2008, 15:51:30 pm LIGA JUVENIL SABADELL (245164)Apunteu-vos a la tercera Lliga de Juvenils de Sabadell!!! Falten equips, places limitades Com ti pots apuntar? Vaig fer una inversió de 20.000 pel planter a cada setmana, però no ser on s'ha d'anar per portar l'equip juvenil. Va relacionada la cosa?Gràcies.
com es pot treure l'equip juvenil??
Si vols desactivar el teu planter ho pots fer entre temporades de juvenils o si el teu planter no és membre de cap lliga de juvenils. Però has de mantenir el teu equip durant almenys sis setmanes.