Vinga xaval no t'enfosis ara, ànims!!!!
Encara et pots salvar, si plantejes bé els partits amb els 2 més a part de tu que aspiren a salvar-se.
Estic d'acord amb el birrero amb el tema que amb 4-3-3 no es va enlloc, però no crec tampoc que 4-4-2 sigui la tàctica més encertada. Això sí, depèn del que tu entrenis Pedrito.
Jo si entrenes extrem, porteria, passades, pilota aturada o creativtat faria 3-5-2, perquè en el Hattrick és la tàctica més eficient.
El porter en la teva categoria jo el buscaria acceptable alt, per saber si està alt o no fixa't en el TSI, i si té més de 2400 està bastant alt, si ho vols una mica més exacte visita aquesta web :
http://www.databased.at/hattrick/x%2Dray/ a l'apartat Players i després Keepers Up.
La possessió per damunt de tot, i 2 laterals defensius, com diu el birrero amb acceptable de defensa i dèbil d'extrem seria el mínim per fer un bon paper.
El central si disposes de capital mínim notable.
Els dos extrems en aquest cas, acceptables amb mínim insuficient de creatvitat.
Els migcentres amb 2 acceptables bones passades (mínim dèbil) passaries, però el tercer migcentre, hauria de ser l'amo de la pilota, i jo el fitxaria notable amb insufi o acceptable de passades.
Per part dels davanters, acceptables amb acceptables de passades seria una bona compra.
Res més a dir, aquests serien els meus consells i el que jo faria, però l'equip és teu, tu fés el que creguis millor per tu.
Vinga nanos,
salut i visca el Sabadell sempre!!!