L'entrenador Antoni Del Camino ha ofert una entrevista al nostre diari, a escasses dues hores del partit crucial de la temporada, en el que el C.E.Sabadell. F.C SAD s'enfrontarà al segon classificat, Slowhand a les 15:45 en el remodelat Estadi Antoni Farrés.
Nerviós pel partit d'avui?
Si et digués que no, t'estaria mentint, però dir-te que no he pogut dormir aquesta nit també seria una mentida. Em estat entrenant aquesta setmana com si el partit es jugués contra un altre rival, però potser una mica més motivats per la victòria davant aquest equip per 0-1 la setmana passada. Tot i això nosaltres sortirem a fer la nostra feina i procurar-la fer ben feta. Una victòria ens allunyaria a un mínim de 5 punts del tercer classificat, i esdevindria molt important pel futur del club.
Com porta ser l'únic equip que no ha perdut cap partit?
Bé, això és degut a l'eforç dels meus jugadors a cada partit que disputem. Els dos que hem empatat ha estat després d'anar al darrere al marcador, i gràcies al seu esforç hem conseguit l'empat. Toquem fusta perquè això continui així fins a final de temporada.
Què espera pel partit d'avui?
M'agradaria que el partit fos un partit net, on el joc estigui present a cada minut, per tal d'agradar a la nostra afició que, segons es porta escoltant durant tota la setmana a la ciutat, omplirà l'estadi, és a dir, 20.000 persones animant al nostre equip és molt importat, és un plus de motivació pels jugadors que tot i així, han de sortir concentrats per guanyar el partit.
Ara que diu concentrats, com és que l'equip s'ha allotjat a l'Hotel Juan Carlos I? Ha volgut aïllar-los de l'ambient?
Bé, vaig proposar-li al president i a aquest li va semblar bé. És una costum que tenim abans de disputar partits importants, allotjar-nos en aquest hotel per tal de que els jugadors surtin al partit el màxim de concentrats possible. No m'agradaria que per culpa d'un excés de motivació, en els primers minuts sortim desconcentrats i acabem amb un gol en contra o un jugador lesionat o expulsat. Si ens marquen primer costarà moltíssim de remuntar el partit, però si marquem nosaltres tindrem molta feina feta, més de la que semba.
Moisés Bandoxa, que me'n diu d'aquest jugador?
Bé, es va negociar amb un jugador Coreà però finalment no vam arribar a cap acord i va marxar a un altre equip. Necessitavam un mig-campista perquè Pablo està ja una mica gran, té 30 anys i li queden dues temporades a l'equip, mentre que Moisés, un jugador recomanat per Birrero Sabadell, té 25 i molta projecció a sobre. Pel partit d'avui he decidit convocar-lo tot i que va arribar el dijous a les 00:30 procedent d'Oporto, Portugal, d'on és el seu ex-equip. Ha arribat en molt bona forma física així que és possible que tingui alguns minuts.
És cert que hi ha una nova política dins de l'equip, la qual assegura que s'ha de nacionalitzar-lo més?
Si, és cert. Tenim 25 jugadors dels quals 14 són de diferents nacionalitats. Això ens treu un 20% del pressupost en sous perquè s'ha de pagar un plus d'estrangería. Ara hi ha cinc jugadors transferibles amb els quals no s'hi compta, i tres d'ells són estrangers, esperarem a veure com acaba i en el cas de que acabin marxant, que deixin plenes les arques del club.
Doncs moltes gràcies Antoni Del Camino per aquesta entrevista.
De res home, això si, espero veure't a l'Estadi Antoni Farrés d'aquí 1h 30 com sempre!
Fins aquí l'entrevista, Joan Tamor des de l'Hotel Juan Carlos I.