" Aquestes victòries són les que fan unió al vestuari "
Antoni del Camino, entrenador del C.E Sabadell F.C SAD ha declarat en la roda de premsa posterior al partit jugat avui contra Eldad, sentir-se molt content amb el resultat obtingut davant un equip que és clar candidat per l'ascens.
Què se sent després de guanyar dos partits seguits, contra dos rivals aspirants a l'ascens?
Bé, el vestuari està molt unit després d'aquestes dues vistòries consecutives davant Steaua i Eldad, dos equips que com nosaltres, tenen en ment conseguir l'ascens.
La victòria d'avui, merescuda?
Treballar cada dia de la setmana per conseguir la victòria és el nostre objectiu. Avui sabiam que era un dels partits més importants d'aquesta temporada. No hem de llançar coets ni molt menys. El nostre primer objectiu, el que més prioritat té és obtenir la salvació matemàtica com abans millor. No volem ensurts. Pel que fa el partit d'avui, remuntar en cinc minuts, i que aquests cinc minuts siguin el 84 i el 89 té molt de valor, sobretot valor anímic pels nostres jugadors. Durant tota la setmana s'ha estat parlant d'aquest partit, i tenien pressió a sobre, però hem sapigut jugar bé, sobre un terreny de joc en males condicions. Confio en ells i en el seu joc i humanitat per poder tirar endevant aquest projecte.
La victòria ha estat condicionada pel penal no assenyalat a Eldad?
No m'agradaria treure el protagonisme d'aquesta victòria als meus jugadors. Ells són qui juguen i qui es deixen tota la pell al camp. De l'àrbitre no parlaré, perquè no tinc la carrera d'àrbitre. Xiular un partit amb la pressió del públic no és fàcil. Pot equivocar-se com tothom.
I per la setmana que ve, derby, C.E Sabadell F.C SAD - Sabadell Nord. Com es preveu el partit?
Confio en els meus jugadors. Després de la victòria d'avui, victòria que fa unió al vestuari, sabem que el derby no serà gens fàcil. A partir de dilluns el començarem a treballar de valent, perquè tot i que l'entrenador de Sabadell Nord no sigui un usuari gaire actiu, podem portar-nos algun ensurt.