Autor Tema: no sé si començem molt tard a entrenar  (Llegit 710 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
no sé si començem molt tard a entrenar
« el: 18 de Juliol de 2008, 10:35:27 am »
a primera el barça i el espanyol ja fa dies q entrenen. També a segona la majoria i a segona B varis equips com el Barça B.Nosaltres fins a finals de la setmana vinent no es comença a fer alguna cosa com revisions i aixi o sigui q fins a l´altre no es començarà a entrenar seriosament
No sé però em sembla q serem dels ultims i amb quasi 15 dies de retard amb comparació amb altres equips.
Només és una pregunta no una crítica q aquest any torno a estar il.lusionat i ja tinc ganes de veure al equip q hem fet

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
Re: no sé si començem molt tard a entrenar
« Respondre #1 el: 18 de Juliol de 2008, 10:37:32 am »
cada any comencem si fa o no fa el mateix dia....

jo no crec que sigui "molt tard", si que es dels que mes tard comencen, pero dintre d'una normalitat...

futsal_90

• Visitant
« Respondre #2 el: 19 de Juliol de 2008, 06:32:10 am »
a primera el barça i el espanyol ja fa dies q entrenen. També a segona la majoria i a segona B varis equips com el Barça B.Nosaltres fins a finals de la setmana vinent no es comença a fer alguna cosa com revisions i aixi o sigui q fins a l´altre no es començarà a entrenar seriosament
No sé però em sembla q serem dels ultims i amb quasi 15 dies de retard amb comparació amb altres equips.
Només és una pregunta no una crítica q aquest any torno a estar il.lusionat i ja tinc ganes de veure al equip q hem fet

l ' any passat amb sembla que es començar a entrenar pels dies 22 , 23 de juliol si aquet any començem tard acabarem tard  ;D

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #3 el: 21 de Juliol de 2008, 21:07:46 pm »

Els nostres ho fan aixi perque ja pensen en els Play-offs i saben que aquet any la lliga sera mes llarga, amb les soposades noves eliminatories d´ascens :cool . A mes aixi no tindran cap motiu per dir que arriven cansats.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #4 el: 21 de Juliol de 2008, 21:52:20 pm »
de moment deixem a l´entrenador fer, que no ens podem queixar del que ens ha promés. Aquest any estic conforme amb vosaltres que acabarem tard i a la plaça St roc