Autor Tema: Pretemporada 2008-09  (Llegit 15623 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Pretemporada 2008-09
« Respondre #60 el: 23 de Agost de 2008, 22:45:59 pm »
El que ha diseñado la pretemporada de los últimos años no tiene ni p...idea. Que planifique las labores de su casa, porque lo que es organizar una buena pretemporada, nada de nada. Como bien ha dicho Gol del Sabadell no puede ser que se jueguen 4 partidos seguidos y luego estemos una semana sin partidos. Tendría que haber partidos cada 3 dias como mucho, pero que es eso de jugar 4 dias seguidos. Hasta que no dejemos aparcado los compromisos estilo Sant Pere Molanta y triangulares por Lleida que no sirven para nada, no haremos una pretemporada seria.
Y luego está el tema deportivo, que eso es otro tema que se debería de hablar. Solo hemos ganado al Guíxols de Primera Catalana y al Masnou de Tercera División y en el último minuto. Si ya se que es la pretemporada, que no vale para nada... En fin..
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #61 el: 25 de Agost de 2008, 23:12:02 pm »
Ara que ha finalitzat la pretemporada, podriem comparar-la amb la feta l'any passat. Són força similars en quan a resultats. Ja sé que en teoria aquest any hi ha millor plantilla....... etc......
Simplement es veure i comparar resultats i veure més encara que no serveixen per massa. Tampoc va ser massa bona la pretemporada passada i finalment durant la majoria de l'any vam ser un dels equips amb menys partits perduts per exemple.
Per curiositat poso algún any anteriortambé:

Temp 06/07

Grama 0-2
Tona 2-6
UE Sants  1-0  (45 minuts)
Masnou 1-1     (45 minuts)
Molanta 0-1     (45 minuts)
Vilafranca 0-0   (45 minuts)
Sant Cugat 1-4
Manlleu 1-2
Premià 2-2
Rubí 1-1
Manresa 1-1

Temp 07/08

COLLSUSPINA 1-5 SABADELL (Finidi -2-, D.Pirri (p), Lara, Fran Arevalo)
C. Catalunya: SABADELL 3-1 GRAMENET (Ollés, Sierra, D. Carrillo)
C. Catalunya: SABADELL 0-0 HOSPITALET ** 5-3 pp
T. Historics: Hospitalet 3-0 SABADELL
T. Historics: BADALONA 0-1 SABADELL (Fran Arevalo)
C. Catalunya: Girona 3-0 SABADELL
T. St. Pere Molanta: St. Pere Molanta 1-2 SABADELL
T. St. Pere Molanta: SABADELL 0-2 Vilafranca
Amistos: Igualada 2-1 SABADELL (R. Morales)
Amistos: BARÇA 'B' 1-2  SABADELL
Amistos: MANRESA - SABADELL --> partit suspès
Amistos: Castellar 0-0 SABADELL

Temp 08/09

Amistós: Guíxols 1-6 SABADELL
T. Historics: Premià 1-1 SABADELL
T. Històrics: Masnou 1-2 SABADELL
T. Històrics: SABADELL 1-1 Martinenc (7-8)
Amistós: Cassà 1-0 SABADELL
Amistós: Benavent 2-2 SABADELL
T. St Pere Molanta: St Pere Molanta 0-1 SABADELL
T. St Pere Molanta: Vilafranca 1-1 SABADELL
Amistós: SABADELL 1-1 Gimnàstic de Tarragona
Amistós: Vilanova 2-1 SABADELL
Amistós: Prat 1-1 SABADELL
« Darrera modificació: 25 de Agost de 2008, 23:18:26 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12578
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 28 de Agost de 2008, 16:30:12 pm »
11 de septiembre partido en castellar del valles

Per el que he sabut avui, el partit a Castellar serà un triangular amb l'equip local i la UD At. Gramenet.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2211
  • Dimoniet !
« Respondre #63 el: 28 de Agost de 2008, 16:47:21 pm »
11 de septiembre partido en castellar del valles

Per el que he sabut avui, el partit a Castellar serà un triangular amb l'equip local i la UD At. Gramenet.

Pues si es aixi la Gramanet ja ens encigalara bé
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #64 el: 28 de Agost de 2008, 16:51:38 pm »
podremos ver con antelación, y bien cerquita del terreno de juego a algunos "amigos" como el "sr." Monty....     :angel:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #65 el: 28 de Agost de 2008, 16:53:09 pm »
podremos ver con antelación, y bien cerquita del terreno de juego a algunos "amigos" como el "sr." Monty....     :angel:

I tant a la vora.  ;D

Fins i tot darrera les banquetes hi ha una graderia apta per a seure còmodament.  :innocent:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #66 el: 28 de Agost de 2008, 16:57:22 pm »
Ya tenemos plan para el dia 11 de septiembre:   barbacoa en casa de Almunia y todos a ver el triangular!!  :thumbsup: :thumbsup:

• President
« Respondre #67 el: 28 de Agost de 2008, 17:00:21 pm »
Ya tenemos plan para el dia 11 de septiembre:   barbacoa en casa de Almunia y todos a ver el triangular!!  :thumbsup: :thumbsup:

Lo de ir a ver el triangular, lo veo. Lo de la barbacoa en mi casa, algo más complicado...xD
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #68 el: 28 de Agost de 2008, 17:03:55 pm »
Eso eso... Y si no tenemos otra opción.... el BIRREROOOO     :dance

Pero bueno Ferni, tu el dia 11 imagino que estarás en la mani, no?    :mmmm        :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 28 de Agost de 2008, 17:05:19 pm »
Eso eso... Y si no tenemos otra opción.... el BIRREROOOO     :dance

Pero bueno Ferni, tu el dia 11 imagino que estarás en la mani, no?    :mmmm        :tongue3:

Ni de conya, que em cremeu les plantes. A casa l'almuniaforever, que no en té!  :laugh2:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #70 el: 08 de Septembre de 2008, 22:29:57 pm »
Bueno, tornant al tema del triangular de Castellar del Vallès, al final es jugarà aquest triangular?

Algú en sap la hora, preus i qui començarà jugant? ( Almunia i Birrero informeu una miqueta home! q sou els enviats especials a Castellar)

Sobre aques triangular, si és q s'arriva a jugar, dedueixo q anirem a jugar amb mig planter + 4-5 reserves q tinguem, de totes maneres si és q estic per aquí el dijous potser m'hi acostaré, algú més té intenció d'anar.hi?

• President
« Respondre #71 el: 08 de Septembre de 2008, 22:44:40 pm »
Bueno, tornant al tema del triangular de Castellar del Vallès, al final es jugarà aquest triangular?

Algú en sap la hora, preus i qui començarà jugant? ( Almunia i Birrero informeu una miqueta home! q sou els enviats especials a Castellar)

Sobre aques triangular, si és q s'arriva a jugar, dedueixo q anirem a jugar amb mig planter + 4-5 reserves q tinguem, de totes maneres si és q estic per aquí el dijous potser m'hi acostaré, algú més té intenció d'anar.hi?

Te comento Ferni, si que se juega el triangular el jueves 11. Empieza a las 18h y la entrada el año pasado fue 5€, deduzco que será igual. Empieza creo con el Castellar-Sabadell y el que pierda juega seguido contra la Grama y luego los otros dos equipos.
Y según tengo entendido irá parte de la plantilla del primer equipo y algunos jugadores del amateur, pero eso mejor que lo confirme el staff técnico del B.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #72 el: 11 de Septembre de 2008, 13:25:17 pm »
Correcte, comença a les 18 hores amb un Castellar-CE Sabadell, a les 19 comença el Gramenet-Perdedor primer partit i a les 20 hores: Gramenet-Guanyador primer partit.

Us esperem en el Pepín Valls a tots els que vulgueu pujar des de Sabadell.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #73 el: 11 de Septembre de 2008, 15:18:10 pm »
Però de kin rotllo serà aquest torneig, en plan jugar Sbd B, Grama B i el Castellar? O bé, minimament cada equip presentarà una alineació més o menys normal....

Ho dic perq si realment el torneig és mínimament seriós i tan Grama com Sbd van amb intenció de fer bon paper potser m'hi acostaria, però si anem a fotre un partit de costellada, a q el Castellar ens en foti 3, la Grama 4 haguem perdut la tarda tontament doncs no..

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #74 el: 11 de Septembre de 2008, 15:21:29 pm »
Però de kin rotllo serà aquest torneig, en plan jugar Sbd B, Grama B i el Castellar? O bé, minimament cada equip presentarà una alineació més o menys normal....

Ho dic perq si realment el torneig és mínimament seriós i tan Grama com Sbd van amb intenció de fer bon paper potser m'hi acostaria, però si anem a fotre un partit de costellada, a q el Castellar ens en foti 3, la Grama 4 haguem perdut la tarda tontament doncs no..

Doncs jo espero que sigui de costellada com tu dius, que ja hem perdut a Pages per 4 mesos i no estem per jugarnos-la mes xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #75 el: 11 de Septembre de 2008, 15:28:37 pm »

Doncs jo espero que sigui de costellada com tu dius, que ja hem perdut a Pages per 4 mesos i no estem per jugarnos-la mes xD

Ya ya, pero hi ha costellades i costellades. No és el mateix presentar-se a un triangular amistós amb els jugadors no habituals de la 1ª plantilla e intentar d'una manera o altre fer un bon paper, q directament presentar-te amb 3/4 de filial i anar a fer el palangana contra el Castellar i Grama.

Pd: anirà Monty al torneig? XDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #76 el: 11 de Septembre de 2008, 15:41:26 pm »
Pd: anirà Monty al torneig? XDD

Segons el que sé, si, es desplaçava amb l'equip.    >:D

Vinga, vine, que almenys passarem la tarda entre arlequinats de debó.

• President
« Respondre #77 el: 11 de Septembre de 2008, 16:09:14 pm »
Según he leido en DS el Sabadell viene con Miguel Angel, Adrià Mir, Miralles, Juvenal, Marc Domenech, Urbano, Jaume i 2 más del primer equipo que ahora no me acuerdo. Los demás son algunos del juvenil. Y de la Gramenet no tengo ni idea quien viene, pero si Birrero dice que viene Monty es que vendrá..xD

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1973
  • REY DEL POP !
« Respondre #78 el: 11 de Septembre de 2008, 17:41:00 pm »
el triangular el donaran per la radio?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

• President
« Respondre #79 el: 11 de Septembre de 2008, 17:42:08 pm »
el triangular el donaran per la radio?

Jo de tu no posaria la radio...xD