Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
la lletra podría ser una mica més gran?...l'edat...ja se sap...
Cita de: umbria en 19 de Juliol de 2008, 23:50:01 pmla lletra podría ser una mica més gran?...l'edat...ja se sap... jeje , si la lletra un pèl més gran estaria millor sinó aki alguns ens hi deixarem la poca vista q ens queda.Apart també el color tan clar de fons també em fa una mica de mal la vista.
Cita de: FerniSBD en 19 de Juliol de 2008, 23:54:13 pmCita de: umbria en 19 de Juliol de 2008, 23:50:01 pmla lletra podría ser una mica més gran?...l'edat...ja se sap... jeje , si la lletra un pèl més gran estaria millor sinó aki alguns ens hi deixarem la poca vista q ens queda.Apart també el color tan clar de fons també em fa una mica de mal la vista.Ara millor companys?
a l'index del fòrum em surt, a l'extrem dret, un gran requadre amb una creu vermella, alguna imatge no descarregada ... com u soluciono ?
es posible que ara no estigui el calendari? ho dic per que a mi no em surt
Doncs ara que m'he fixa't jo tampoc tinc visible el calendari...
Cita de: Mendo en 20 de Juliol de 2008, 10:57:18 amDoncs ara que m'he fixa't jo tampoc tinc visible el calendari... I Ara?
Cita de: Randel en 20 de Juliol de 2008, 08:58:34 ama l'index del fòrum em surt, a l'extrem dret, un gran requadre amb una creu vermella, alguna imatge no descarregada ... com u soluciono ?A mi tambe em passa aixo.