Autor Tema: Carta oberta a la directiva:  (Llegit 1788 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Carta oberta a la directiva:
« el: 26 de Juliol de 2008, 19:22:26 pm »
Carta Oberta a la directiva:

Apreciats directius del CE Sabadell FC. Fa dos temporades, quan vàreu agafar les regnes del club, a Tercera, us vaig donar confiança. Amb l'ascens, vaig veure que no m'havia equivocat, el contrari, vaig pensar que havia sigut un encert que us haguessin col-locat a la directiva del club per a treure'ns del pou de Tercera, on de no haver sortit en la primera temporada, ho haguéssim passat malament segurament un bon grapat d'anys. També en el vostre debut a Segona 'B', vaig donar-vos la meva confiança, fins i tot quan el màxim representant del club va dir que estaríem per dalt, cosa que jo sincerament, dubtava, i que vaig deixar clar en un programa de Ràdio Sabadell al que vaig assistir, davant el senyor Soteras. Ja sabeu que jo no soc dels que llença la pedra i amaga la mà, i m'agraden les coses clares. Jo vaig confiar en que acompliríeu el objectiu que ens havíem de marcar, la permanència.

Aquest any us marqueu un objectiu clar, el Play-off. Crec que és agosarat i ambiciós, però us hauré de creure, ja que crec en Ramon Moya, i vosaltres li heu donat els galons per a poder conduïr el grup cap a l'objectiu. Jo segueixo creient amb vosaltres, i em faré de nou soci del club.

Però no soc l'únic que ha cregut aquestes dues temporades amb vosaltres. Hi ha molta més gent. I també segueixen creient en vosaltres.

Un d'ells, és un soci que la nit del 30 al 31 d'Agost complirà 80 anys, i que sempre ha estimat el club, que n'ha sigut soci sempre que ha pogut, però que sempre ha seguit al club. El problema vé, quan aquest soci, amb més de 65 anys, estima el club i per certes causes aquest passat any no ha anat a més de 6 partits i aquest any no podrà venir a cap. Ell vol continuar sent soci o ajudant el club en el que pugui, però no pot. Ell cobra 760€ de pensió al mes i té dona a càrrec sense pensió. Aquesta persona ha necessitat fer reformes a casa per a poder accedir a quelcom simple per a molts de nosaltres, com és una dutxa diària o fer altres reformes per accedir al dormitori. Tot això son molts diners per a la seva butxaca, i per el que cobra mensualment. La vida s'ha encarit, i per ell, s'han sumat totes aquestes coses.

Ell no pot pagar 100€ l'any per a ajudar al club, per a sentir-se part del club que estima. I el nostre club, per a persones que es troben en aquestes circumstàncies, no té vies alternatives, com son un carnet de simpatitzant o un carnet d'amic del club.

Per això, demano que penseu en aquest fet, i en que no serà la única persona gran, que haurà dit al seu fill que aquest any està trist per que no podrà ajudar al seu club, el nostre club.

El meu pare em va posar a les venes l'amor a la samarreta arlequinada, l'amor a aquest escut i l'estima a aquests colors, i mentre pugui, seguiré sent soci del nostre club, però ell, no podrà aquest any, al seu pesar, fer-se'n soci.

Si us plau, l'any que vé, penseu en alguna alternativa per aquests casos. És molt trist estimar a un club, i no tenir recursos suficients per col-laborar-hi, però més trist, és que persones que tenen el poder de fer una mica més feliç a aquestes persones, no facin quelcom per ajudar-los a ser una miqueta més feliços.

Penseu-hi, si us plau.
« Darrera modificació: 26 de Juliol de 2008, 23:31:40 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: Carta oberta a la directiva:
« Respondre #1 el: 26 de Juliol de 2008, 20:00:29 pm »
Carta Oberta a la directiva:

Apreciats directius del CE Sabadell FC. Fa dos temporades, quan vàreu agafar les regnes del club, a Tercera, us vaig donar confiança. Amb l'ascens, vaig veure que no m'havia equivocat, el contrari, vaig pensar que havia sigut un encert que us haguessin col-locat a la directiva del club per a treure'ns del pou de Tercera, on de no haver sortit en la primera temporada, ho haguéssim passat malament segurament un bon grapat d'anys. També en el vostre debut a Segona 'B', vaig donar-vos la meva confiança, fins i tot quan el màxim representant del club va dir que estaríem per dalt, cosa que jo sincerament, dubtava, i que vaig deixar clar en un programa de Ràdio Sabadell al que vaig assistir, davant el senyor Soteras. Ja sabeu que jo no soc dels que llença la pedra i amaga la mà, i m'agraden les coses clares. Jo vaig confiar en que acompliríeu el objectiu que ens havíem de marcar, la permanència.

Aquest any us marqueu un objectiu clar, el Play-off. Crec que és agosarat i ambiciós, però us hauré de creure, ja que crec en Manel Moya, i vosaltres li heu donat els galons per a poder conduïr el grup cap a l'objectiu. Jo segueixo creient amb vosaltres, i em faré de nou soci del club.

Però no soc l'únic que ha cregut aquestes dues temporades amb vosaltres. Hi ha molta més gent. I també segueixen creient en vosaltres.

Un d'ells, és un soci que la nit del 30 al 31 d'Agost complirà 80 anys, i que sempre ha estimat el club, que n'ha sigut soci sempre que ha pogut, però que sempre ha seguit al club. El problema vé, quan aquest soci, amb més de 65 anys, estima el club i per certes causes aquest passat any no ha anat a més de 6 partits i aquest any no podrà venir a cap. Ell vol continuar sent soci o ajudant el club en el que pugui, però no pot. Ell cobra 760€ de pensió al mes i té dona a càrrec sense pensió. Aquesta persona ha necessitat fer reformes a casa per a poder accedir a quelcom simple per a molts de nosaltres, com és una dutxa diària o fer altres reformes per accedir al dormitori. Tot això son molts diners per a la seva butxaca, i per el que cobra mensualment. La vida s'ha encarit, i per ell, s'han sumat totes aquestes coses.

Ell no pot pagar 100€ l'any per a ajudar al club, per a sentir-se part del club que estima. I el nostre club, per a persones que es troben en aquestes circumstàncies, no té vies alternatives, com son un carnet de simpatitzant o un carnet d'amic del club.

Per això, demano que penseu en aquest fet, i en que no serà la única persona gran, que haurà dit al seu fill que aquest any està trist per que no podrà ajudar al seu club, el nostre club.

El meu pare em va posar a les venes l'amor a la samarreta arlequinada, l'amor a aquest escut i l'estima a aquests colors, i mentre pugui, seguiré sent soci del nostre club, però ell, no podrà aquest any, al seu pesar, fer-se'n soci.

Si us plau, l'any que vé, penseu en alguna alternativa per aquests casos. És molt trist estimar a un club, i no tenir recursos suficients per col-laborar-hi, però més trist, és que persones que tenen el poder de fer una mica més feliç a aquestes persones, no facin quelcom per ajudar-los a ser una miqueta més feliços.

Penseu-hi, si us plau.

és Ramón, no et confonguis ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 26 de Juliol de 2008, 23:31:18 pm »
és Ramón, no et confonguis ;)

Veritat.

La inspiració que anava a 1000.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 09 de Agost de 2008, 01:07:58 am »
Dies desprès d'haver obert aquest post...

Agraeixo a la directiva, públicament, l'interès demostrat per aquest cas. Es veu que es va anar corrent la veu d'aquest missatge, i que bastants directius van conèixer i comentar el tema.

Sobretot, agraeixo als quatre directius que van contactar amb mi per a parlar el cas i per a intentar solventar-lo. Un d'ells em va contactar a través del mateix fòrum i em va prometre que estudiaran per al futur fer alguna cosa en aquests casos. Gràcies.

L'altre, va interessar-se per el meu pare. Moltes gràcies.

El tercer, va dir-me que la veritat, s'han de intentar que aquests casos es puguin solucionar, però també em va explicar que el club no s'anima a fer més coses en el tema carnets degut als abusos soferts en el passat. Gràcies.

I el més fort, va ser el quart. Un directiu, em va trucar al meu mòbil personal, primer em va preguntar per l'estat del meu pare, desprès vàrem estar parlant de la temporada passada i de la propera temporada, i per últim em va dir que si calia, m'acompanyaria a les oficines del club i pagaria de la seva pròpia butxaca el carnet de soci del meu pare, ja que ell no permetria que aquest any es quedés sense ser soci. Aquest directiu, es mereix el cel i més.

Moltíssimes gràcies a aquests quatre directius, dels quals no diré el nom, ja que com em va comentar telefònicament l'últim, havien parlat alguns sobre el tema, i no eren els únics que van pensar en tot aquesta carta.

No cal dir que desprès d'aquests contactes, i d'haver-me demostrat la directiva que el seu tarannà com a persona és excel-lent, al meu pare li regalarem el carnet de soci entre diversos familiars el dia del seu vuitanté aniversari.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #4 el: 09 de Agost de 2008, 20:31:22 pm »
Li desitgem que dins d'aquesta dècada pugui veure altra vegada el Sabadell a primera, ell ja ha viscut molta part de la historia del Sabadell i et deu haver explicat moltes anècdotes, el meu avi havia jugat amb el Sabadell i sovint m'explicava les seves histories.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #5 el: 11 de Agost de 2008, 16:45:37 pm »
K feliç que em fa veure que podrem contar en nòmina el teu pare!ells son la història i encara present del nostre equip, ells són els que realment han fet el Sabadell, en el nostre cas (24 anys) som els que haurem de cuidar el que ells ens han deixat.
Encara que ell no pugui venir el camp amb regularitat espero que per finals de maig pugui venir a l'últim partit i celebrar l'ascens a 2A, categoria que ell ja ha viscut però per exemple jo (soci des del 98) encara no he tastat!

Salut els que de veritat estimem al club!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys