Autor Tema: Encara dura el decret de sequera a Sabadell.  (Llegit 4079 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Encara dura el decret de sequera a Sabadell.
« el: 26 de Juliol de 2008, 23:40:17 pm »
Aquest matí, en el Parc del Taulí, hem anat a omplir una ampolla d'aigua, doncs teníem sed, calor i suor, i volíem refrescar-nos una miqueta desprès del partit de futbet que hem fet uns foreros i amics aquest matí.

Cap de les dues fonts que hi han a la zona de jocs dels nens funcionaven, i el 100% i jo ens hem quedat amb les ganes de refrescar-nos. Però el que més em mosqueja, és que allà normalment hi han nens en columpis, corrent, jugant amb pilota... si algun d'aquest nen cau i se li fica sorra en un ull... on hi ha una font per a netejar-se els ulls? I si agafa un cop de calor, on es podrà refrescar?

El decret de sequera de la Generalitat ha acabat, però l'ajuntafems de Sabadell sembla que encara no se n'ha assabentat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Encara dura el decret de sequera a Sabadell.
« Respondre #1 el: 27 de Juliol de 2008, 11:11:58 am »
Aquest matí, en el Parc del Taulí, hem anat a omplir una ampolla d'aigua, doncs teníem sed, calor i suor, i volíem refrescar-nos una miqueta desprès del partit de futbet que hem fet uns foreros i amics aquest matí.

Cap de les dues fonts que hi han a la zona de jocs dels nens funcionaven, i el 100% i jo ens hem quedat amb les ganes de refrescar-nos. Però el que més em mosqueja, és que allà normalment hi han nens en columpis, corrent, jugant amb pilota... si algun d'aquest nen cau i se li fica sorra en un ull... on hi ha una font per a netejar-se els ulls? I si agafa un cop de calor, on es podrà refrescar?

El decret de sequera de la Generalitat ha acabat, però l'ajuntafems de Sabadell sembla que encara no se n'ha assabentat.

Crec que això es deu a que les fonts deurien estar espatllades, Birrero... Vaja, això crec jo. Saps la font que hi ha al Gimnàs Municipal de Sabadell, a la plaça Frederic Mompou? Jo hi passo bastant sovint per allà, i durant el temps de sequera la font estava buida i hi havia un cartell que posava "font sense aigua degut al decret de sequera bla bla bla...". Quan va ploure a bots i barrals al maig i al juny, i es va aixecar el decret de sequera, la font ja tornava a estar omplerta d'aigua. Per això et dic que crec que el que us va passar és que potser les fonts on volíeu refrescar-vos estaven "fora de servei"...

:beer2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #2 el: 27 de Juliol de 2008, 12:14:46 pm »
Debe ser un caso excepcional... Durante el tiempo del "Decret de Sequera", tampoco iban los riegos de los parques y jardines, y esta misma madrugada cuando volvia a casa, en los jardines de la calle de mi casa, los aspersores de agua trabajaban a toda máquina... Tanto es así, que algun chorro estaba torcido y me ha lavado todo el coche!!     >:(        ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 27 de Juliol de 2008, 12:18:15 pm »
me kede con ganas de beber aguaaa bustooooos!!!!! :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 27 de Juliol de 2008, 12:22:38 pm »

Con razón luego.... te bebiste.. "todo lo demás"   :tongue3:        :borratxo
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 27 de Juliol de 2008, 12:46:03 pm »

Luego tenias agua... y bebiste de todo menos eso!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 27 de Juliol de 2008, 13:04:28 pm »
aver si ahora los foreros se pensaran ke soy un  borraxo c****---neeees!!!
indurain indurain indurain! :cheer
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #7 el: 27 de Juliol de 2008, 14:14:34 pm »
Pues digueu el q volgueu pero vistos els problemes de sequera que em viscut aquesta primavera crec q el decret de sequera s'hauria de mantenir durant molt més temps. No cal pendre mesures només quan estem a les últimes, ara sembla com si ens sobrés l'aigua a Catalunya pel meset de maig-juny q hem passat de pluges. D'aigua seguim anant molt escassos, i com més fonts estiguin sense funcionar millor. Fa 2 messos obries l'aixeta un minut i la gent et tractava de boig pels puestos i ara sembla q poguem estar llençant aigua per totes bandes....

birrero, en aquest temps , i més si vas amb una criatura ja s'ha de dur una ampolla de 1,5 L. en el cotxe, no et pots confiar de que trobis una plaça amb una font, ja s'ha d'anar equipat.
De fet jo ara sempre q vaig a passar el dia  fora miro de dur alguna cosa al cotxe, sigui una garrafeta, sigui ampolla sigui la cantimplora  ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 27 de Juliol de 2008, 14:24:21 pm »
aver si ahora los foreros se pensaran ke soy un  borraxo c****---neeees!!!
indurain indurain indurain! :cheer

On faci falta, declaro que t'he vist amb una ampolla d'aigua anant cap el cotxe quan sortia de l'aparcament.  ;) El que passa és que tenen enveja per que no van ser invitats.  :tongue3:

I Ferni, tens raó, s'haurà de sortir amb una ampolla de casa, ja que no te'n pots fiar de les fonts públiques.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 27 de Juliol de 2008, 14:27:55 pm »
Home, tenim els pantans al 66 % i fa setmanes que no baixen, mentre que l'any passat ja estaven pel 47 % mes o menys. Estem força bé, esta clar que si ens posem a fer el ***** tornarem a estar com abans, pero jo crec que ja s'ha fet bé treient el decret de sequera.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #10 el: 27 de Juliol de 2008, 14:50:02 pm »
Jo puc donar fe de que les fonts municipals sí que rajen. Ahir a les 15'00 mes o menys, a la plaça granados, hi havia una familia sencera  amb set o vuit garrafons d'aquells de plastic de com a minim 25 litres omplint-los i ja en tenien uns quants de plens eh

:xin-xin
Forero Més Catxondo

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #11 el: 27 de Juliol de 2008, 15:07:11 pm »
Jo puc donar fe de que les fonts municipals sí que rajen. Ahir a les 15'00 mes o menys, a la plaça granados, hi havia una familia sencera  amb set o vuit garrafons d'aquells de plastic de com a minim 25 litres omplint-los i ja en tenien uns quants de plens eh

:xin-xin

poca broma q la font de la pça Granados ja sigui per la seva estructura antiga, ja sigui perq surt més fresca q d'altres fonts, l'aigua sembla una miqueta més bona del q és l'aigua de Sbd...
Jo cada vegada q hi passo pel mig acostumo a fer-ne un glopet, és una mania de sempre.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 27 de Juliol de 2008, 15:11:21 pm »
donde esta esa plaza? :surprised:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #13 el: 27 de Juliol de 2008, 15:16:48 pm »

En la ronda Zamenhof, en direccion hotel Sabadell, en la acera de la izkierda.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 27 de Juliol de 2008, 15:35:40 pm »

ya se kual es! esa ke hay como 3 o 4 fuentes!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 27 de Juliol de 2008, 16:56:49 pm »

ya se kual es! esa ke hay como 3 o 4 fuentes!

j**** almuniaaaa habrás pasado por esa plazaa 10.000 veces y habrás bebido 10.000 veces más...xD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #16 el: 28 de Juliol de 2008, 21:00:07 pm »
El Ferni té raó, s'han de pendre mesures continuament per evitar malgastar l'aigua, perquè la sequera de ben segur que tornarà, cada vegada som més gent i cada vegada plou menys, ara podem respirar una mica, l'embassament de la Baells, que és el que rega Sabadell està al 97%, però no podem malgastar-la, és un treball de tots.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd