Autor Tema: es obligatoria  (Llegit 1843 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
es obligatoria
« el: 10 de Febrer de 2009, 19:58:14 pm »
la revissió médica de l'empresa?

és que avui ha vingut un pavo de l'empresa que ens fa la prevenció de riscos laborals a fer-nos un curs i a l'acabar ens ha dit lo de la revisió i jo li he dit que no me la volia fer. Q jo ja anava al metge quan volia.
aleshores m'ha dit que era obligatoria...jo li he contestat que vulnerava el meu dret a l'intimitat i q si es posaven tontos ho consultaria amb un advocat...(he de dir que la meva jefa pensa com jo...)

algú sap algo?
Millor Moderadora Forera Novell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: es obligatoria
« Respondre #1 el: 10 de Febrer de 2009, 20:04:18 pm »
la revissió médica de l'empresa?

és que avui ha vingut un pavo de l'empresa que ens fa la prevenció de riscos laborals a fer-nos un curs i a l'acabar ens ha dit lo de la revisió i jo li he dit que no me la volia fer. Q jo ja anava al metge quan volia.
aleshores m'ha dit que era obligatoria...jo li he contestat que vulnerava el meu dret a l'intimitat i q si es posaven tontos ho consultaria amb un advocat...(he de dir que la meva jefa pensa com jo...)

algú sap algo?

NO és obligatòria. Almenys, que jo sàpiga.

:beer2

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
« Respondre #2 el: 10 de Febrer de 2009, 20:07:13 pm »
Jo diria que no és obligatòria, però que si no la vols fer et poden fer signar un paper que digui això precissament, que renuncies a fer-la, més que res per si et passès alguna cosa "mèdica" que no puguis al·legar que la empresa no ha complert amb la seva obligació.  :beer2

modifico per copiar això que he trobat per un foro:

La revision medica es obligatoria desde el punto de vista empresarial. El empleado tiene la posibilidad de asistir o no a ella. En caso de negarte a asistir la empresa puede pedirte que firmes un papel donde expresas tu negacion a asistir a las pruebas. Este papel no es mas que un simple justificante que le sirve a ellos para cubrirse a la hora de una inspección. Es un papel un poco ridículo, porque lo que le interesa a la autoridad laboral es que tengas contratado con la mutua la revision de todos los trabajadores que utilices. Las pruebas deben ser llevadas a cabo por personal ajeno a la empresa, es decir, las empresa debe de contratar un servicio ajeno que haga la revision, que en estos casos suele ser la mutua. El resultado de la exploracion es confidencial, y lo que interesa es la aptitud de los trabajadores para desempeñar su trabajo, obteniendo la calificacion de apto o no apto, pero en su caso sin revelar los resultados.

Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 10 de Febrer de 2009, 20:24:34 pm »
Com t'ha posat el GUTI, no és obligatòria. És més, en una empresa que vaig estar treballant sis anys, no em vaig presentar a fer una de les revisions, ja que vaig veure que aquella mútua era com qui té mal de coll i li recomanin que es rasqui els collons.

És recomanable fer-la, ja que sempre et poden trobar alguna cosa a temps, però que jo sàpiga, no és obligatòria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 11 de Febrer de 2009, 09:23:34 am »
gràcies a tots!!!  :xin-xin

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 11 de Febrer de 2009, 19:59:31 pm »
Jo a l'empresa on treballo cada any fan una revisió als empleats, però no és cap obligació fer-la, només faltaria, però tal com diu en Birrero si te la fan de franc, val la pena fer-la per la raó que ell exposa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 12 de Febrer de 2009, 15:57:11 pm »
si, si està bé, jo el que discutia és que el pavo digues que "és obligatoria"

a mi aquestes coses em produeixen l'efecte invers, si m'obligues no ho faig!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #7 el: 12 de Febrer de 2009, 16:04:40 pm »
i encara que sigui obligatòria, si t'ho ha dit un pavo jo crec que tu hauries de ser més "gallito" i no passar la revisió
umbria ets una cadernera que vas al teu aire  :flowers:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 12 de Febrer de 2009, 16:07:14 pm »
ja,ja,ja!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #9 el: 12 de Febrer de 2009, 22:05:24 pm »
yo en todas las empresas que e estado en ninguna me han obligao pero en casi todas me han recomendado que me la  haga y e ido, pero me parece que me dijeron que las querian poner obligadas   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #10 el: 12 de Febrer de 2009, 22:35:09 pm »
Jo diria que no és obligatòria, però que si no la vols fer et poden fer signar un paper que digui això precissament, que renuncies a fer-la, més que res per si et passès alguna cosa "mèdica" que no puguis al·legar que la empresa no ha complert amb la seva obligació.

Es exactament com comenta l'amic Guti. T'han de fer omplir un full on marques SI o NO a la pregunta de que si vols fer-te una analissi clinic. Jo en vaig contractar una per l'empresa i alhora de discutir el pressupost i intentar reduir el cost em van comentar que podria 'aconsellar' als treballadors per a que marquessin la casella del 'NO' a les revisions mediques.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005