Autor Tema: U.A. GUÍXOLS - C.E. SABADELL  (Llegit 8625 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: U.A. GUÍXOLS - C.E. SABADELL
« Respondre #20 el: 03 de Agost de 2008, 19:29:20 pm »
Bueno Ferni has d´entendre que el Jordi. S avui si que te equip amb el que va... jejejejeje  ;D ;D ;D   avui prefereix una victoria del seu guixols  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #21 el: 03 de Agost de 2008, 19:30:10 pm »
El CES ha empatat a 1 en el minut 25 amb un gol de falta que ha passat pel mig de la barrera local... :ejem

Ferni, per si no ho sabies sóc fill de Sant Feliu i el meu equip és l'Ateneu Deportiu Guíxols (ja ho he dit per aquí el foro, crec), lògicament tractant-se d'un amistós és un comentari humorístic  :beer2 :laugh: Sempre de bon rotllo!

J.

PD: (Amb AdrySBD hem fet unes bones conyes sobre el partit aquests últims dies)

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #22 el: 03 de Agost de 2008, 19:33:08 pm »
S'ha consumat la remuntada del CES: 1 a 2 en el minut 31, en una ràpida triangulació de la línia ofensiva arlequinada. :clap

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #23 el: 03 de Agost de 2008, 19:34:02 pm »
S'ha consumat la remuntada del CES: 1 a 2 en el minut 31, en una ràpida triangulació de la línia ofensiva arlequinada. :clap

No saps els golejadors?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #24 el: 03 de Agost de 2008, 19:36:48 pm »
Llastima Jordi, has saborejat pos temps la victoria  :laugh:  ::) ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #25 el: 03 de Agost de 2008, 19:37:36 pm »
No Pipo, ho sento, avui estic treballant i m'informa la gent de casa que és al camp, els jugadors del Guíxols se'ls coneixen però els del Sabadell no... Espero que algun arlequinat que sigui per allà us pugui informar millor, em diuen que la tribuna és plena de gom a gom (al voltant del camp no perquè hi toca el sol), amb la qual cosa calculo unes 400 persones al camp, i que hi ha molta gent de SBD.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #26 el: 03 de Agost de 2008, 19:39:50 pm »
Bé, hem tingut els nostres 5 minuts de glòria d'estar guanyant un equip de Segona B, llàstima que al marcador electrònic del camp no hi ha els escuts dels equips perquè seria marcador de "foto històrica"  :hurra

Dir-vos que en el primer partit el Guíxols ja va guanyar el Blanes de Tercera per 1 a 0, i que aquesta tarda han anunciat el fitxatge per a l'ADG de Nacho Castro, veterà migcampista asturià de 37 anys que ha jugat 12 temporades a Segona B i la temporada passada ho feia a l'Eldense de Tercera.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #27 el: 03 de Agost de 2008, 19:42:54 pm »
El CES ha empatat a 1 en el minut 25 amb un gol de falta que ha passat pel mig de la barrera local... :ejem

Ferni, per si no ho sabies sóc fill de Sant Feliu i el meu equip és l'Ateneu Deportiu Guíxols (ja ho he dit per aquí el foro, crec), lògicament tractant-se d'un amistós és un comentari humorístic  :beer2 :laugh: Sempre de bon rotllo!

J.

PD: (Amb AdrySBD hem fet unes bones conyes sobre el partit aquests últims dies)

Ja ho se que ets d'allà però com pots entendre en el fòrum del Sabadell no és cap plaer rebre com a notícia que el nostre equip perd contra un equip d'unes quantes categories per sota.

Ja em remontat menys mal, a veure si sentencíem el partit a la segona part. :beer2

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #28 el: 03 de Agost de 2008, 19:45:50 pm »
Bé, Ferni, com et dic és un amistós, imagino que no fa gràcia però és un partit sense cap transcendència.. disculpes de totes formes si t'has sentit molest. Segur que firmaríeu perdre contra el Guíxols per 4 a 2, per dir, i acabar pujant a Segona A... no?  :yes:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #29 el: 03 de Agost de 2008, 19:52:41 pm »
Bé, Ferni, com et dic és un amistós, imagino que no fa gràcia però és un partit sense cap transcendència.. disculpes de totes formes si t'has sentit molest. Segur que firmaríeu perdre contra el Guíxols per 4 a 2, per dir, i acabar pujant a Segona A... no?  :yes:

Disculpat!!!  :xin-xin
Si q hi firmaria d perdre avui i acabar pujant sí, el q passa és q encara q sigui un amistós ja estem una mica cansats alguns de fer el ridícul en les paxanguetes estiuenques.
apart d'això hi ha forces companys foreros que han anat a veure el partit a St. Feliu de Guixols i no crec q tornessin gaire contents havent pagat entrada i amb un 4-2 en contra jeje.
Així doncs a guanyar, i si pot ser amb més gols millor.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #30 el: 03 de Agost de 2008, 19:56:05 pm »
M'informa AdrySBD via Joan Blanch que: "l'1-1 l'ha fet Cazorla a l'estil Koeman a Wembley i l'1-2 l'ha fet un 'nano' del Júnior que està a prova, Jesús Milán, després d'una paret amb Mejías".

No he rebut cap més sms o sigui que imagino que al descans el marcador és: AD Guíxols 1- CE Sabadell FC 2.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #31 el: 03 de Agost de 2008, 19:58:19 pm »
M'informa AdrySBD via Joan Blanch que: "l'1-1 l'ha fet Cazorla a l'estil Koeman a Wembley i l'1-2 l'ha fet un 'nano' del Júnior que està a prova, Jesús Milán, després d'una paret amb Mejías".

No he rebut cap més sms o sigui que imagino que al descans el marcador és: AD Guíxols 1- CE Sabadell FC 2.

Moltes gracies per l'informació !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #32 el: 03 de Agost de 2008, 20:01:16 pm »

muchas gracias jordi, si te sigues llegando imformacion y puedes nos la haces saber jejeje, a yo tmb firmaria perder hoy y subir , y hasta perder hoy 5-0 y ganarle al terrassa en la nca el tercer partido de liga jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #33 el: 03 de Agost de 2008, 20:03:36 pm »
Estaré connectat fins el final  :yes:

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #34 el: 03 de Agost de 2008, 20:26:38 pm »
En dos minuts escassos, el Sabadell ha fet dos gols més. L'1 a 3 ha estat de falta, obra sembla que de Juvenal, i l'1 a 4 en una jugada per banda que ha acabat amb una rematada per anticipació davant del porter local. L'equip que presenta el Sabadell en la segona meitat sembla que està donant més bona impressió que en la primera, pel que em diuen.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 03 de Agost de 2008, 20:29:52 pm »
Ferni, per si no ho sabies sóc fill de Sant Feliu i el meu equip és l'Ateneu Deportiu Guíxols (ja ho he dit per aquí el foro, crec), lògicament tractant-se d'un amistós és un comentari humorístic  :beer2 :laugh: Sempre de bon rotllo!

Per cert, el camp porta el nom del teu avi, que va ser el millor president que ha tingut el club en la seva història. Sé que ets modest, per això ho poso jo.

P.D.: Ferni, ets un picon!  :tongue3:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #36 el: 03 de Agost de 2008, 20:36:38 pm »
Bueno, el millor no ho sé. Quan vam estar quatre temporades seguides a Tercera Divisió amb Xavi Lozano d'entrenador (arribant a estar una temporada diverses jornades en zona de playoff), a principis dels 2000, ell malauradament ja feia uns anys que havia mort, i aquell és el millor Guíxols de la història. Ara, com a coherència (sota la seva presidència es va renunciar a un ascens perquè no hi havia prou diners), coneixement del món del futbol i entrega i amor a uns colors, costaria molt de trobar-ne un altre com ell, això no ho nego!

Per cert, el Sabadell acaba de marcar l'1 a 5. Pensava que els que havíeu posat 7 gols a l'enquesta éreu uns exagerats però al final acabareu tenint raó... pel que sembla han canviat les tornes, el SBD està tocant molt més ara que a la primera part i l'ADG s'ha diluït amb els canvis.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1375
« Respondre #37 el: 03 de Agost de 2008, 20:37:34 pm »
En dos minuts escassos, el Sabadell ha fet dos gols més. L'1 a 3 ha estat de falta, obra sembla que de Juvenal, i l'1 a 4 en una jugada per banda que ha acabat amb una rematada per anticipació davant del porter local. L'equip que presenta el Sabadell en la segona meitat sembla que està donant més bona impressió que en la primera, pel que em diuen.

Jordi S. sabes quien a marcado el cuarto i el quinto gol??

Muxas gracias i un saludo  :ok

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #38 el: 03 de Agost de 2008, 20:41:42 pm »
No, no ho sé, si AdrySBD al final parla amb el company de Ràdio Sabadell segur que m'ho sap dir, ja us dic que qui m'informa no coneix bé els jugadors del SBD...

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1375
« Respondre #39 el: 03 de Agost de 2008, 20:44:14 pm »
Muxas gracias igualment  :beer2

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*