Autor Tema: Campanya de captació de socis: "Jo ja soc del Sabadell, i tu?"  (Llegit 13464 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
  • Gènere: Masculí
Re: Campanya de captació de socis: "Jo ja soc del Sabadell, i tu?"
« Respondre #40 el: 01 de Agost de 2008, 19:15:31 pm »
Pues esta tarde a salido el quarto cartel:   Roger Garcia  :ok

:bandera :scut :bandera

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #41 el: 01 de Agost de 2008, 20:07:51 pm »
Una idea cojo..nuda, muy buena si señor.  :clap
Eso si, al pedrosa y al finito de cordoba, no se yo? Son unos renegados de su ciudad y me **** mucho que digan el noi de castellar. Que no nacio aqui por casualidad, que estubo hasta los 9.  :****

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #42 el: 01 de Agost de 2008, 21:54:17 pm »
añado otro nombre (aunque no se quien es  :laugh: ), Armand Aguirre (un actor que presume de  :bandera por algunas series de TV3)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #43 el: 01 de Agost de 2008, 22:17:37 pm »
quien es murciano, el Abuelo del cor de la ciutat?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 03 de Agost de 2008, 08:12:15 am »
quien es murciano, el Abuelo del cor de la ciutat?

el abuelo benjumea? ;D ;D

trobo aquesta campanya molt bona genial...pero segueixo pensant que hauria d'anar acompanyada d'una politica de preus una mica mes baixos...ami per exemple em pasa amb amics que de vegades van a la nca pero no sempre que els dius treu el carnet,i et pregunten que val i els dius 165€ i s'espanten,i et diuen anire els partits bons i interesants i pagare l'entrada

torno a repetir la campanya genial pero els preus tiren enrera a molta gent i als indecissos als que mes,i son els que interessa que s'aficionin

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #45 el: 03 de Agost de 2008, 14:24:55 pm »
Aquesta idea és simplement COLLONUDA, la trobo moooolt encertada, ja era hora que es fes alguna cosa així :clap Això sí, el que no m'agrada és l'altre cartell, aquell que diu "pujar a 2ª depèn de tu" o alguna cosa semblant... Aquesta frase no podia ser menys encertada. Pujar a 2ª Divisió no depen dels aficionats, sinó del club, de la directiva, del projecte, dels jugadors... Sembla que si la gent no es fa sòcia del Sabadell, el club no podrà pujar a 2ª... Doncs només cal mirar l'exemple del Girona :ejem Aquesta frase no està bé, ja que si depengués l'ascens dels aficionats, faria anys que jugaríem Champions League...  :ko

:beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #46 el: 04 de Agost de 2008, 20:58:35 pm »
i avui com no podia ser d'una altra manera DANI PEDROSA! http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=268
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #47 el: 04 de Agost de 2008, 21:07:00 pm »
Aora aver cuando salen los carteles en la ciudad,estoy deseando verlos x el centro,gran via etc..  :ok  :ok

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #48 el: 04 de Agost de 2008, 21:09:45 pm »
Aora aver cuando salen los carteles en la ciudad,estoy deseando verlos x el centro,gran via etc..  :ok  :ok

pues justo cuando a mi me apetezca mandarlos a la NCA una vez los tengamos hechos  ;D ( los tengo programados para este jueves)....

Por cierto son DIN-A3 de 170 g (si mal no recuerdo)  ,quedarán chulos  :xin-xin
« Darrera modificació: 04 de Agost de 2008, 21:14:00 pm per FerniSBD »

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #49 el: 04 de Agost de 2008, 21:32:35 pm »

pues justo cuando a mi me apetezca mandarlos a la NCA una vez los tengamos hechos  ;D ( los tengo programados para este jueves)....

Pues Ferni, a ver si puedes influir en el resto de carteles que cuelgan, porque yo he visto ya varios que dicen mas o menos "vols tornar a veure al Sabadell a 2ª A ? Fes-te soci" i estan pegados en cartones de tamaño A-3, sí, pero el cartelito en sí es una kaka que si no te fijas expresamente, ni ves lo que pone, y creo yo que un cartel te tiene que llamar la atención por sí mismo, no que lo busques tú porque ya sabes lo que pone.

No se si me he explicado, pero lo he intentado  :icon_mrgreen: pero en resumen, que ya que se hacen los carteles de todo tipo, que al menos se vean, no que se vea más el sujetacarteles que el cartel en sí mismo.

:xin-xin
Forero Més Catxondo

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3599
  • You will never walk alone
« Respondre #50 el: 04 de Agost de 2008, 22:03:56 pm »
penjaran tots aqets cartells x la ciutat¿
Visca el Sabadell!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #51 el: 04 de Agost de 2008, 23:57:35 pm »

per cert...

a dia d'avui, quans socis han renovat? quans de nous?  quina previsió hi ha?

tinc la sensació que la piloteta entrarà i que probablement, despertem més de 2.500 socis. i si entra de veritat, entrades superiors a les 4000 persones que ens donarien vidilla de cara al mercat hivernal.

crec que serà un bon any, peró que cal anar partit a partit.

per cert, l'entrenador del terrassa comenta que ténen una plantilla ,massa justa per mantenir-se...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #52 el: 05 de Agost de 2008, 20:31:32 pm »

Pues Ferni, a ver si puedes influir en el resto de carteles que cuelgan, porque yo he visto ya varios que dicen mas o menos "vols tornar a veure al Sabadell a 2ª A ? Fes-te soci" i estan pegados en cartones de tamaño A-3, sí, pero el cartelito en sí es una kaka que si no te fijas expresamente, ni ves lo que pone, y creo yo que un cartel te tiene que llamar la atención por sí mismo, no que lo busques tú porque ya sabes lo que pone.

No se si me he explicado, pero lo he intentado  :icon_mrgreen: pero en resumen, que ya que se hacen los carteles de todo tipo, que al menos se vean, no que se vea más el sujetacarteles que el cartel en sí mismo.

:xin-xin

El cartel es el q ya habeis visto que está colgado en la web, no hay mas, estas cosas no las puedo elegir yo jeje, el modelo ya nos lo pasan hecho,por cierto  mañana los mandamos a la NCA  ;D junto a los 200 carteles del partido contra el Ibiza...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #53 el: 05 de Agost de 2008, 20:48:49 pm »
de momento rebasamos los 1000 abonados, 50 de ellos "nuevos" socios...

Un miler de socis
Al marge de l'actualitat del primer equip, un altre punt d'atenció és el bon ritme d'acceptació que està tenint la campanya de captació de socis per aquesta temporada. Després de cinc setmanes en marxa s'ha arribat al miler d'abonats, cinquanta nous. Una xifra prou important si es té en compte les dates d'estiu en les quals ens trobem i que encara queda un mes perquè arrenqui la temporada oficial. De fet, aquests mil socis representen un increment del 16% d'abonats que hi havia l'any passat en aquestes mateixes dates. Uns números que demostren la bona resposta que ha provocat la campanya engegada pel club i que compta amb la participació de sabadellencs famosos. L'últim el pilot de motociclisme Dani Pedrosa. 

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #54 el: 06 de Agost de 2008, 12:53:02 pm »
EL F.C.Benavent presentó la campaña de captación de socios..hasta ahí todo normal, la sorpresa viene cuando veo el slogan!

"Soc del Benavent, i tu?" Os suena a alguna cosa este slogan... :mmmm

http://fcbenavent.com/presen_socis_08_2.jpg
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #55 el: 06 de Agost de 2008, 13:22:58 pm »
Home no crec que s'hagin calcat el nostre ja que és un slogan bastant rudimentari...

El que em sorpren del Benavent que siguin 1000 socis i sobretot quan parlem d'un equip de Primera Catalana ja que hi ha molts equips de tercera que no arriben ni a la meitat de socis :innocent:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Matamala

• Infantil
  • Missatges: 122
« Respondre #56 el: 06 de Agost de 2008, 15:42:49 pm »
Un miler de socis esta molt bé, l'alacant mateix que acaba de pujar a 2a tot just acaba d'arribar a aquesta xifra  :geek

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #57 el: 06 de Agost de 2008, 17:51:12 pm »
Un miler de socis esta molt bé, l'alacant mateix que acaba de pujar a 2a tot just acaba d'arribar a aquesta xifra  :geek

Si passen dels 2000 a l'Alacant, serà per tirar coets. Només tenen socis al Palamó i al Nàutic. És un equip fet a base de talonari.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #58 el: 06 de Agost de 2008, 17:55:57 pm »

Si passen dels 2000 a l'Alacant, serà per tirar coets. Només tenen socis al Palamó i al Nàutic. És un equip fet a base de talonari.

El verdader equip d'Alacant sempre ha estat l'Hèrcules.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #59 el: 07 de Agost de 2008, 12:20:42 pm »
Doncs ja ha sortit un altre! :ok
Avui el torn per l'atleta Miquel Quesada--> http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=270
Grada Jove - La Força Arlekinada