hola a tots els participants!!!
a continuació d'aquestes linees trobareu la primera classificació parcial del torneig d'estiu.
evidentment jo no sóc infalible i he pogut equivocar-me, si algú no ho te clar resto a la seva disposició mitjançant un privat.
Voldria destacar un parell de coses:
- 15 participants,
- 71 preguntes
- 269 post, que situen el mes de Juliol en el segon mes en quan a número de post i de participació per derrera del mes de Febrer d'aquest any, el tercer en història d'aquest joc del Trivial.
Quan se'm va ocòrrer l'idea del Torneig i la vaig fer extensiva al Mendo i al Web Team, poc em pensava que seria tan ben acollida i sobretot tan participativa, ja que jugadors que mai s'havien passat pel "germà gran" han gaudit amb nosaltres d'una mica d'història del CES, de moments divertits i sobretot de bon rotllo.
Agrair als que participeu per estar aquí, als que no participeu i us ho mireu (jo en conec a uns quans) que passeu un dia per aquí i ja no marxeu, al recolzament d'alguns foreros que van apostar per aquest joc i sobretot a tothom els bons rotllos, l'acceptació del relaxament en quan a les normes pel fer el joc més amé, àgil i divertit, i sobretot que ningú no s'hagi emprenyat.
Resten 30 dies per finalitzar el joc...la meitat, i queda molt per jugar...i per apendre del CES...
us esperem a tots!!!
resposta correcta = 0,50 punts
resposta errada= 0,25 punts
pregunta bonus encertada= 1 punts
pregunta bonus errada= 0,25 punts