Autor Tema: DE PABLOS A L´EIVISSA  (Llegit 4367 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
DE PABLOS A L´EIVISSA
« el: 07 de Agost de 2008, 14:45:15 pm »
Salut companys,aquest migdía han dit per Ràdio Sabadell,que el "gran crack"De Pablos ha fitxat per l´Eivissa de Rubi.Quin fantasma aquest paio,em pregunto on estàn les ofertes dels clubs de 2ª A que tenía.Espero i desitjo que el día 30,a la Nova Creu Alta,el rebrem com es mereix.Que l´encigalin. :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
Re: DE PABLOS A L´EIVISSA
« Respondre #1 el: 07 de Agost de 2008, 14:50:24 pm »
I, ara resulta que per la clausula del contracte de De Pablos, l'Eivissa jugarà a 2ªA, o continuarà jugant a 2ªB ?? On estaven els equips de Segona A que volien a aquest jugador?
Doncs res a jugar amb gespa artificial a Can Misses....., i per cert, de novembre a abril les discoteques eivissenques estan tancades,  :ejem

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 07 de Agost de 2008, 15:36:25 pm »
Pero este no era el que decía que si no fichaba por ningún equipo de Segunda A, vendría al Sabadell..madre mia. Y que haiga gente que aún lo quería... :wall:

Ya vendrá el 30 de agosto que lo recibiremos como se merece al fantasmón este.  :ko
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #3 el: 07 de Agost de 2008, 15:43:09 pm »
Bé, primer de tot, disculpar-me per haver dit que aquesta mateixa setmana el De Pablos podía ser jugador arlequinat. La font d'informació que us vaig comentar també està molt sorprés amb el fitxatge d'aquest paio per l'Eivissa.

En un principi, jo volia que vingués a jugar amb nosaltres, però després d'aquesta nova plantada que ens ha fet, ja se'n pot anar a la m****.  :****

Per cert, tinc una pregunta a fer: si encara tenim el contracte de cessió per part de l'Espanyol, no podem putejar al jugador d'alguna manera? 
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #4 el: 07 de Agost de 2008, 15:46:52 pm »
te espero el 31 j***o!!

de pablos el 31 te esperamos!"maradona"
« Darrera modificació: 07 de Agost de 2008, 18:43:38 pm per X-Men Aigua »
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 07 de Agost de 2008, 15:57:13 pm »
El dia 30 d'agost De Pablos preparate  :**** :****

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 07 de Agost de 2008, 16:02:48 pm »
Pensaba que yo estaba equivocado cuando leía los mensajes de una parte de la juventud arlequinada cuando hacia referencia al equipo españolista, también de los comentarios de algún miembro de la misma junta directiva del Sabadell, diciendo que el Espanyol siempre nos apoya y si tenemos la historia que tenemos es gracia a ese equipo por su gran ayuda. Pero no, algunos siguen estando equivocados pero no yo, este es otro ejemplo de que ese equipo no pierde la oportunidad de fastidiar los intereses de nuestro equipo, siempre que pueda nos echara una pata por encima para no dejarnos salir del pozo y si nos sale algo medianamente bueno son los primeros en quitárnoslo, se dice que el tiempo da quita razones y en esta ocasión no me ha defraudado.

:xin-xin

PD darle las gracias al RCD Espanyol de Barcelona por su estimable colaboración y ayuda en este nuevo proyecto que a todos nos ilusiona, sin esta ayuda no llegaríamos a alcanzar nuestro objetivo.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #7 el: 07 de Agost de 2008, 16:11:04 pm »
Jo em segueixo preguntant: si tenim el contracte de cessió per part de l'Espanyol, aquest jugador està obligat a venir amb nosaltres, no????

En cas de que l'Eivissa ens guanyi (cosa que esperem que no passi) podem sol.licitar al.lineació indeguda del jugador????

DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 07 de Agost de 2008, 16:27:13 pm »
nada de eso, para que tenga valor, el jugador tendría que haber firmado un contrato o firmar un documento de intenciones en el que diría  que si no iba a un equipo de superior categoría vendría a nuestro equipo. Asunto cerrado.
                                                                         :xin-xin
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #9 el: 07 de Agost de 2008, 16:32:59 pm »
Que s' en vagi a prendre *** ***. Aixó si, cuan vingui aqui demostrem-li que amb el sabadell no es juga. Xiulada cada cop que toqui la bola, si es que surt titular, que tinc el meus dubtes.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #10 el: 07 de Agost de 2008, 17:00:33 pm »
Yo todavia le di el voto de confianza hace un par de dias cuando salio la posibilidad en el fórum, y pensaba que tenia razon, que no venía con nosotros porque esperaba una oferta de segunda A. Ahora todo cambia , el tio este nos hace un feo valorando irse de fiesta a otra ciudad que no sea Sabadell y pasando del acuerdo que tenian los dos clubes.
Y sobre que el Espanyol no tiene ninguna culpa lo pongo bastante en duda. Supongo que tu no puedes obligarlo a jugar en un sitio si el jugador no está de acuerdo, pero también pueden decir al jugador que ellos han de estar de acuerdo en el equipo de destino y que si acaba en segunda B en el grupo III sólo seria en el Sabadell, por respeto a lo acordado entre las directivas.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #11 el: 07 de Agost de 2008, 17:17:22 pm »
Un segona A De Pablos ?
1) ja, ja, ja, ja
2) ja, ja, ja, ja
3) ja, ja, ja, ja
4) ja, ja, ja, ja
5) ja, ja, ja, ja.

Hauràs de treballar més, potser encara no et veuen prou capacitat, i si per aquelles coses el Sabadell puja a segona A, no t'acositis pas per aquí.

P.D. ja, ja, ja, ja.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #12 el: 07 de Agost de 2008, 17:27:20 pm »

Esteu completament segurs de la noticia ?  jo es que estic buscant per internet i no trobo res d'aixó per enlloc.

Algú pot posar un link que es pugui comprovar ? que no passi com altres vegades que convertim els rumors en actes de fe !!!!

Gràcies !!!!  :xin-xin

Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 07 de Agost de 2008, 19:04:01 pm »
De Pablos? I aquest, amb qui ha empatat? Millor que no vingui, aquest és capaç de deixar-nos tirats a mitja temporada per anar a xupar banqueta a Segona 'A'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #14 el: 07 de Agost de 2008, 20:52:29 pm »
De Pablos? I aquest, amb qui ha empatat? Millor que no vingui, aquest és capaç de deixar-nos tirats a mitja temporada per anar a xupar banqueta a Segona 'A'.

Pobre d'ell que tregui els corners quan ataquin al Gol Sud :ejem :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #15 el: 07 de Agost de 2008, 23:11:09 pm »
Con las dudass que tenia este jugador para veneir , lo mejor es que no venga puesto que la inplicacion con el equipop seria nula, y seguramente en diciembre se largaria dejandonos tirados. :malament :malament
la meva sang és arlequinada

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #16 el: 07 de Agost de 2008, 23:37:27 pm »
Crec ke el tio haura volgut venir al final al veure ke no hi havia la segona A i nosaltres li hem dit tururut , x això marxa a l'Eivissa  , ke almenys alla stara mimat pel seu entrenador de l'Espanyol B Rubi.. Jo no gastaria més missatges parlant del tio akest , es un don nadie kom cualsevol altre d'akesta categoria , ke va d crack i ja sta , som el Sabadell i estem per damunt de xavals malcriats i amb pardals al cap!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 08 de Agost de 2008, 01:12:16 am »
trobo normal que marxi a l'eivissa,alla es retrobara amb el seu ex-entrenador a l'espanyol B el rubi..aqui molts jugadors amb catxe alt,per exemple axel dubto que vinguessin si no estes el moya....que si es veritat que falta a la seva paraula..pero al futbol "profesional" la paraula no existeix

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #18 el: 08 de Agost de 2008, 13:52:15 pm »

Esteu completament segurs de la noticia ?  jo es que estic buscant per internet i no trobo res d'aixó per enlloc.

Algú pot posar un link que es pugui comprovar ? que no passi com altres vegades que convertim els rumors en actes de fe !!!!

Gràcies !!!!  :xin-xin

Insisteixo, algú pot confirmar la notícia ? és que no la trobo enlloc

gràcies  :beer2
Forero Més Catxondo

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #19 el: 08 de Agost de 2008, 14:20:02 pm »
Jo tampoc l'he trobat enlloc. Inclus, al foro de futbolplus els propis foreros de l'Ibiza no sabien la noticia i a dia d'avui ni tan sols l'ha comentat ningu. Aixo es una mica estrany, no?

Amb tots els meus respectes, però jo de les noticies de Radio Sabadell... entre les bombes de cada estiu i les tonteries que diuen... (recordo que l'any passat van haver d'entrar al fòrum a corregir lo de noticia bomba que vaig escoltar jo a RS i vaig escriure al fòrum)