Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Jo la veritat que flipo amb alguns del fòrum...es perd un partit de pretemporada(ho remarco perquè em sembla que alguns no s'han donat compte encara) amb un de Primera Territorial i sembla que arriba l'apocalipsis. Com ja s'ha comentat cal recordar que el Sabadell quan ha fet pitjors pretemporades més tard en la lliga ha fet bons papers(esperem que no es trenqui aquest tòpic) i ja us dic que més val perdre algún partit en pretemporada ja que després els errors que es poguin cometre es poden solventar, que no fotre les cagades a la lliga A veure si tots d'una vegada deixem de rajar quan es perd un partit de pretemporada i agafem una mica més d'optimisme collons que estem de vacances home
Avui guanyarem 0-4 per callar boques, 3 gols d' ells de sergio iglesias, per callar mes boques encara ( sobretot la meva ). Si aixó pasa puju a montserrat despullat.
JA HO POSO JO:CASSA 0SABADELL 4(AMB 3 GOLS DE SERGIO IGLESIAS)Si això pasa MILITU pujarà despullat a Montserrat...
Cita de: xavier en 10 de Agost de 2008, 13:41:44 pmJA HO POSO JO:CASSA 0SABADELL 4(AMB 3 GOLS DE SERGIO IGLESIAS)Si això pasa MILITU pujarà despullat a Montserrat... Però amb el Cremallera no val, eh?
algú anirà informan ??jo vaticino una nova ensopegada ... 1-1 (gol de Juvenal)