Autor Tema: Quin creieu que ha estat el partit que us ha portat més mal record ?  (Llegit 5927 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: Quin creieu que ha estat el partit que us ha portat més mal record ?
« Respondre #20 el: 20 de Gener de 2009, 21:55:12 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Per mi sens dubte va ser el dia del Bilbao,aquell dia va ser quan vare començar anar tot malament, la tornada de Bilbao va ser terrible.
Per cert algú en podria dir la data que es va jugar?, de tant voler-lo oblidar no me'n recordo ni del dia
                                                                           :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #21 el: 21 de Gener de 2009, 01:27:44 am »

Per mi sens dubte va ser el dia del Bilbao,aquell dia va ser quan vare començar anar tot malament, la tornada de Bilbao va ser terrible.
Per cert algú en podria dir la data que es va jugar?, de tant voler-lo oblidar no me'n recordo ni del dia

La fecha del último día de nuestro CE Sabadell FC en 1ª división fue el 22 de Mayo de 1988 (como llovía en la Catedral) resultado 2-0.

:Hecho_polvo:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #22 el: 21 de Gener de 2009, 05:50:08 am »

Gracies, labtec
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #23 el: 25 de Gener de 2009, 19:21:59 pm »

I L'ENDEMÀ ERA DILLUNS FESTIU,  MAI UN DILLUNS FESTIU HA ESTAT TANT TRIST
que si plovia? al de davant meu li vaig arrencar el paraigües, no em deixava veure l partit, li vaig dir que si no es volia mullar anés a tribuna. De fet abans del 2-0 hi va haver una pilota que anava a gol i ens la va aturar la pluja, grrrrrrrrrrrrrrrrr

La fecha del último día de nuestro CE Sabadell FC en 1ª división fue el 22 de Mayo de 1988 (como llovía en la Catedral) resultado 2-0.

:Hecho_polvo:

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #24 el: 02 de Febrer de 2009, 13:28:23 pm »
l'últim sabadell-gramanet 2-2... comencem guanyant i ens empaten al descompte, i per postres obra del...p*** monty. :**** :**** :**** :**** :****
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #25 el: 02 de Febrer de 2009, 13:31:26 pm »
i també del robatori al bernabéu, en la tornada de la copa del rei del...88?, on aki casa vam guanyar 3-2 (perdent 0-2 en la primera part i fent-ne 3 nosaltres en un quart d'hora!), on vam perdre súperinjustament gràcies a l'àrbitre i acabant, lamentablement, fora de la competició. no men recordo com vam kedar de resultat, però va ser totalment injust. :**** :**** :****
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Perpetuinc

• Aleví
  • Missatges: 92
« Respondre #26 el: 03 de Febrer de 2009, 02:19:18 am »
M'enrecordo tristement de l'última d'aquelles grans eliminatories que vam viure a la Copa del Rei durant els 80; Era l'any 89 i després d'eliminar el coruña, l'Osasuna i el Sevilla, vam caure a Donostia als penalts quan ja gairebé estavem a quarts de  final. M'enrecordo que el Sabadell tirava l'ultim penalt de la tanda i si el ficava estava classificat. el vam fallar, el seguent ells van marcar, nosaltres vam tornar a fallar i ens van eliminar. Des de llavors res a la copa, i ja fa gairebé 20 anys.
Va haver prorròga, era l'últim partit que quedava en joc i totes les emisores cantaven la possible sorpresa.
Acabavem de baixar a 2ª i encara erem grans.
Tornarem
tornarem a 1ª

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #27 el: 04 de Febrer de 2009, 19:52:11 pm »
M'enrecordo tristement de l'última d'aquelles grans eliminatories que vam viure a la Copa del Rei durant els 80; Era l'any 89 i després d'eliminar el coruña, l'Osasuna i el Sevilla, vam caure a Donostia als penalts quan ja gairebé estavem a quarts de  final. M'enrecordo que el Sabadell tirava l'ultim penalt de la tanda i si el ficava estava classificat. el vam fallar, el seguent ells van marcar, nosaltres vam tornar a fallar i ens van eliminar. Des de llavors res a la copa, i ja fa gairebé 20 anys.
Va haver prorròga, era l'últim partit que quedava en joc i totes les emisores cantaven la possible sorpresa.
Acabavem de baixar a 2ª i encara erem grans.
Tornarem
Tu ho has dit, TORNAREM. :ok
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd