Autor Tema: ESPAÑA - SERBIA  (Llegit 7628 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: ESPAÑA - SERBIA
« Respondre #20 el: 09 de Setembre de 2005, 13:49:43 pm »

Cada ú pot tenir la seva opinió i s´ha de respectar mentre s´expressi democràticament.

Personalment, per a mi no és incompatible considerar-se català i espanyol.

Com tampoc ho és llògicament considerar-se europeu i català/espanyol

Quedi clar que jo d'espanyol no me'n sento ni me'n sentiré mai. Jo soc català i punt :ok.

Malaudament, el meu carnet d'identitat, el qual ha estat imposat, diu una altra cosa :( :bigcry:.

Per tant, en aquest comentari no parlava de voluntat ideològica, sinó de la imposició que tenim tots els catalans, ens agradi o no i que massa vegades se'ns refrega per la cara >:(.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #21 el: 09 de Setembre de 2005, 19:28:29 pm »
Es una tonteria parlar d'akest tema, ningú canviara d'opinio i seguira mantenint les seves idees, l'unic k em keda es aguantar-me la rabia per dins de veure com gent del seu propi pais s'alegra de les desgracies del seu pais encara k per ells no ho sigui.
Visca Catalunya! Visca Espanya! i visca Sabadell!! :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #22 el: 09 de Setembre de 2005, 19:32:17 pm »
Aquet tema només porta a discusions i baralles... :disappointed: com be eu dit molts, ningú canviara d'idees per tant, vec una tonteria aquest tema :ok

Deixem de banda la politica i alegrem-nos de ser TOTS del  :scut :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #23 el: 09 de Setembre de 2005, 19:34:19 pm »
Ja ja ja.... Espanya 1-1 Serbia... ja ja ja.... a veure si perdent a Belgica hi no son ni segons.

Desconnectat dealer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #24 el: 09 de Setembre de 2005, 20:18:17 pm »
Nosaltres hem de ser d'Andorra, fins i tot hi aportem un jugador, en Genís hehehe.
A més sempre pateixen, com nosaltres.
 :icon_mrgreen:

Salut
20 anys que vam deixar la primera.
Ha arribat el moment de tornar. Sempre Sabadell!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #25 el: 09 de Setembre de 2005, 20:27:56 pm »
Ja ja ja.... Espanya 1-1 Serbia... ja ja ja.... a veure si perdent a Belgica hi no son ni segons.

............. :snore:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 09 de Setembre de 2005, 20:31:40 pm »
ja val am el tema! sisplau k al final i auran baralles...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #27 el: 09 de Setembre de 2005, 21:24:42 pm »
Pues jo espero q es classifiqui pel mundial. el problema de la selecció és el problema q s'ha creat en aquest post. Espanya és un pais dividit i sense un sentiment espanyol. jo tampoc el tinc aquest sentiment espanyol, i sempré diré que abans que espanyol sóc català, i abans q català, de Sabadell. peró estem parlant de futbol, i juguem la lliga espanyola, i el país q  representa la nostra lliga, el nostre estil de futbol  i els nostres jugadors és Espanya. Jo, com molts catalans, tinc avantpassats a Andalussia, Múrcia i al País basc, i la meva xicota és galega.que voleu q digui...ToT lo demés és política, i en un post de futbol no pinta res. :P

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #28 el: 09 de Setembre de 2005, 23:35:48 pm »

Anant les coses normals, la selecció es classificarà pel mundial.

1) opció 1;   Guanyar a Bèlgica (factible, perque Bèlgica ha sigut un zero  al´esquerra en fútbol durant molts anys) i a San Marino (sense comentaris) i esperar una punxada de Sèrbia (possible al camp de Lituània, en forma d´un empat bastant llògic entre dos equips que juguen d´una manera semblant).

2) opció 2;  Repesca;   Partint de la base de que Anglaterra i la Rep.Checa es classificaran directament per ésser els dos millors segons de grup.  La lluita seria amb Suïssa o Israel, Turquia, Noruega, crec que Rússia o Eslovàquia i Suècia o Croàcia. (Partint de la base que França quedi primer de grup).  En aquesta situació, l´unic escull una mica més difícil és el que resulti del Suècia-Croàcia.

Ara, això sí, el gol de Marchena contra Bòsnia al temps de descompte pot resultar molt decissiu.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #29 el: 10 de Setembre de 2005, 12:49:50 pm »
ehhhhh Manel... no em taxis de faxa mamoN!!! xDDDDD k io no sok faxa!!!! l'unik k io penso k tots som espanyols... xq x akesta regla de 3 io no em sento espanyol ni català io vui k sabadell sigui un país independent... nose kadaskú te la seva opinió, io sok katalà de pares de fora, pero stik orgullós al 100% de ser català, io sorto fora de catalunya y sok el tiu mes orgullos de aber naskut a catalunya i parlar català pero tink klar k nkara k io m'stimi moltisim la meva catalunya natal, sok espanyol, xq ho sok nkara k a molts no els agrada o diguin k es imposicio pos mira les coses son com som i som espanyols... i dir k no vols k guanyi la selecció del país on resideixes i as nascut pos... nose... io no sok sant de la devoció de la selecció espanyola, sok crítik amb ella pero cuyons abans k guanyin uns serbis pos k guanyi espanya... nose... i nkara k no vulguis k wanyi espanya k guanyi k jugui millor... k l'atre dia va ser espanya.... y k comsti k no sok FAXA!!! a la hoguera els faxes....

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 10 de Setembre de 2005, 15:58:36 pm »
ehhhhh Manel... no em taxis de faxa mamoN!!! xDDDDD k io no sok faxa!!!! l'unik k io penso k tots som espanyols... xq x akesta regla de 3 io no em sento espanyol ni català io vui k sabadell sigui un país independent... nose kadaskú te la seva opinió, io sok katalà de pares de fora, pero stik orgullós al 100% de ser català, io sorto fora de catalunya y sok el tiu mes orgullos de aber naskut a catalunya i parlar català pero tink klar k nkara k io m'stimi moltisim la meva catalunya natal, sok espanyol, xq ho sok nkara k a molts no els agrada o diguin k es imposicio pos mira les coses son com som i som espanyols... i dir k no vols k guanyi la selecció del país on resideixes i as nascut pos... nose... io no sok sant de la devoció de la selecció espanyola, sok crítik amb ella pero cuyons abans k guanyin uns serbis pos k guanyi espanya... nose... i nkara k no vulguis k wanyi espanya k guanyi k jugui millor... k l'atre dia va ser espanya.... y k comsti k no sok FAXA!!! a la hoguera els faxes....

Ho has dit tot  :ok

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #31 el: 10 de Setembre de 2005, 17:08:18 pm »
Si us centreu en el tema merament esportiu...realment creieu ke una selecció , teoricament entre les 8 potencies d'europa , ke fa la fase previa tant patetika i rekitika en el grup més asequible d tots , mereix anar al mundial??
I oju ke potser no keda ni segona ,Bosnia ve forta per darrera i guanyar a Belgica no es facil...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 10 de Setembre de 2005, 17:17:10 pm »
abans k guanyin uns serbis pos k guanyi espanya...

Per a mi son iguals, persones humanes de països diferents, i diferents al meu.
A mi aquí ja m'entra en joc les simpaties que els tinguis a un país o un altre. I la veritat, cap dels dos països aquests mai han atret en excés la meva atenció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #33 el: 10 de Setembre de 2005, 17:33:59 pm »
Si us centreu en el tema merament esportiu...realment creieu ke una selecció , teoricament entre les 8 potencies d'europa , ke fa la fase previa tant patetika i rekitika en el grup més asequible d tots , mereix anar al mundial??
I oju ke potser no keda ni segona ,Bosnia ve forta per darrera i guanyar a Belgica no es facil...

En lo esportiu fatal, aixo ja ho sabem, sempre fotem el mateix :(

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #34 el: 11 de Setembre de 2005, 12:38:31 pm »

***** pos yo vaig veure un partit on Espanya va tenir MOLTA mala sort.... va fer una de les millors primeres parts k els i e vist a cap ekip, va fer-ho tot, i tot bè... l'únik k li va faltar va ser la SORT (cosa k mai ens acompanya) per sentenciar xq va tenir ocasions x acabar sentenciant, xq a la 1º part io vaig veure un monóleg espanyol contra 11 tius dins d'una area.... nose era IMPOSIBLE a aquestes altures de temporada que es mantingues la situació tot el partit i x mi la clau va esser el canvi del Feranando Torres.... EL fernando torres no tenia el seu dia... ho sap tothom no era el seu dia, pero el treball k lluitaba el Feranando Torres servia x lliurar a Raul de lluitar tots els pilotades y poder organitzar la jugada (x cert fins el canvi de Torres Raul va demostrar k kuan te k tirar del carro ho fa), Torres lluitaba amb els centrals y Raul aprofitaba x agafar les pilotes i endurseles, amb el canvi la feina de Torres no la va fer el seu subsitut... Tamudo... sino k la va fer Raul ( uns centimetres mes baix k Torres, i aki va ser on la selecció va deixar de funcionar Torres no hi era i Raul ya no estaba com a principi de partit, a mes van fikar a Raul de punta en solitari i x molt k lluites no podia... i van donar la posicio de Raul al Tamudo, k sense fer-ho malament ho sento Raul es Raul y el Tamudo no li arriba a la sola la sabata... aqui es va trencar el partit, els serbis mes trankils en defensa sense la paparra de torres van poder jugar mes el seu futbol i va arribar l' error d'en Casillas (raro, xó tots fallem algun cop) y despres de 60 minuts dun gran futbol Espanya no es va poder axecar del cop i nar a x la victoria... yo crec k vamos espanya a sigut la selecció k mes be a jugat (recordo el partit de bosina k vem xutar mes 23 cops) x arribar a empatar en el 90'... es mala sort... a mes a mes  individualment tenim el millor ekip i la forma de jugar se la puk diskutir al seleccionador... no estik segur k jugar amb 2 extrems sigui la solució... en partits molt tancats si xó io optaria x jugar amb 1 extrem (el k stigui mes enforma, donat k son 2 dels millors del mon) y un tiu ajudant a labors del mig del camp....
I x acabar Espanya acabará 1º de grup, no tin cap dubte k wanyara els seus 2 partits y serbia al camp  de bosnia no wanyara... x tal si Espanya fa be els deures pot esser 1º de grup... i sino a repesca!!!! I si alguns d'aqui no volen animar a Espanya io cridaré x ells.... xq io si k'animaré Espanya = k animaria si Catalunya juges... xó com no es el cas gastaré les meves forces an ser el jugador 12 de la selecció espanyola de fútbol.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #35 el: 11 de Setembre de 2005, 12:51:29 pm »
Van ficar palus els malaits serbis semblava allo Kosovo
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 11 de Setembre de 2005, 12:58:12 pm »
Els serbis juguen com homes.
És el seu joc, dur, tosc, viril. Si altres estan pensant en no ficar la cama per no perdre diners amb els seus clubs, és cosa seva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...