bueno intentare acabar amb aquests comentaris de la bandereta dels kollons
Algu s´ha dignat ni que sigui a intentar acostar-se a la bandereta? YO SI !!!!!!! yo he pujat a la publicitat de devant per intentar despenjar-la (i de pas donar-li a la umbria que va ser la primera en donar aquesta queixa) i es FISICAMENT IMPOSIBLE baixarla . la dichosa bandereta esta a mes d´un metre de distancia dela zona mes alta de la valla, a mes, la corda esta lligada amb un nus (que s´ha fet al llarg dels anys) i no es posible baixarla sense tallar aquesta corda desde el punt mes alt del mastil, aixi dons l´unica manera de treure la bandereta es llogant una maquina d´aquestes que pujen una plataforma i aixi poderla deslligar tallant corda i bandera.
Espero que aquesta explicacio deixi ja aquest comentari resolt per que ja esta be que porteu 2 temporades amb la m**** de la bandera i NINGU DE VOSALTRES s´ha dignat ni a fixar-se que a no ser que siguis Spiderman o et gastis una pasta aquesta bandera feta un nyap no la baixen tan facilment.
Estic llegint els vostres comentaris i intento mosegarme la llengua per no entrar en discussions amb ningu pero al final ja cansa el post, la meva intentona de baixar la bandera va ser un dia que estabam uns pocs foreros al camp fent unas pancartas i la meva intentona esta grabada en un movil d´un company (o dic per si algu de vosaltres possa en dubte las mevas paraules)